پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

ترجمه مقاله تحول و آینده ای از بازاریابی سبز

ترجمه مقاله تحول و آینده ای از بازاریابی سبز

  • عنوان انگلیسی مقاله: EVOLUTION AND FUTURE OF ENVIRONMENTAL MARKETING
  • عنوان فارسی مقاله: تکامل و آینده بازاریابی محیطی
  • دسته: حسابداری – اقتصاد – بازاریابی
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
  • دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله

چکیده ترجمه

بازاریابی محیطی(که به طور متداول به عنوان بازاریابی سبز شناخته شده است) به فرایند فروش محصولات و/ یا خدمات مبتنی بر منافع محیطی اشاره می نماید. چنین محصول یا خدمتی می تواند با محیط سازگار باشد یا به شیوه ای سازگار با محیط ایجاد و بسته بندی شود. در تکامل بازاریابی سبز بسیار تعریف و تجمید شده سه مرحله طولانی وجود دارد. مرحله اول به عنوان مرحله بوم شناختی معروف گشته است. مرحله دوم مرحله محیطی نامیده شده است. مرحله سوم نیز به عنوان مرحله پایدار نامیده شده است. متاسفانه، رویکرد بازاریابی سبز تا حد زیادی برای ایجاد نقطه نظر های متفاوت در مصرف کنندگان، توسط خانه های مشترک(corporate house) به عنوان یک شاهکار تبلیغاتی مورد استفاده قرار گرفته است. موفقیت آتی در مادیت زدایی محصول و خدمات پایدارتر برای اجتناب از کوته نظری در بازاریابی سبز کوتاه، به طور متقاعد کننده ای به برقراری ارتباط و ارائه ارزش مطلوب به مصرف کننده در بازار بستگی خواهد داشت.

واژه های کلیدی

بازاریابی سبز، بوم شناختی، پایدار، بازار

مقدمه

اصطلاح بازاریابی محیطی (که به طور متداول به عنوان بازاریابی سبز شناخته شده است) در اواخر دهه 1980 و اوایل 1990 اهمیت یافت. این نوع بازاریابی زمانی در اروپا آغاز شد که یک سری محصولات خاص برای جو زمین مضر شناخته شدند. در نتیجه، محصولات جدید «سبز» نشان دادند که خسارت کمتری به محیط وارد می نمایند. انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) اولین کارگاه آموزشی «بازاریابی بوم شناختی» را در سال 1975 برگزار نمود. این اقدامات و مذاکرات این کارگاه منجر به ایجاد یکی از کتاب های بازاریابی سبز تحت عنوان «بازاریابی بوم شناختی» شد.

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.25 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

دانلود فایل

مقالات مشابه

پاورپوینت بررسی روش های بازاریابی محصولات و خدمات پزشکی
دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی روش های بازاریابی محصولات و خدمات پزشکی، در قالب pptx و در 23 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، چگونگی اجرای بازاریابی تک به تک در فروش محصولات پزشکی، بازاریابی تک به تک، بازاریابی الکترونیک... دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازاریابی تعداد مشاهده: 442 مشاهده فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 23 حجم فایل: 652 کیلوبایت دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی روش های بازاریابی محصولات و خدمات پزشکی، در قالب ppt و در 23 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه چگونگی اجرای بازاریابی تک به تک در فروش محصولات پزشکی بازاریابی تک ...
بازاریابی
عنوان: بازاریابی شرح مختصر بازاریابی یعنی همگراسازی همه فعالیت های شرکت در مسیر فروش بیشتر. در واقع مهم نیست که بازاریابی را چه تعریف کنیم. مهم این است که بدانیم نمی شود در دنیای مدرن امروز بدون بازاریابی به فعالیت اقتصادی ادامه داد و باز مهم تر این که: بازاریابی همان تبلیغات نیست! بازاریابی ارایه محصول یا خدمت مناسب در بازار مناسب با قیمت مناسب است. ضمن این که اقدامات تبلیغاتی کوتاه مدت را نباید با بازاریابی اشتباه گرفت، در بازاریابی باید از مفاهیم، تعارآن چه در این مقاله می خوانید محصول مطالعه یک کتابچه در زمینه بازاریابی است ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد