پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

ارزش مدیریت استراتژیک

دسته: مدیریت

حجم فایل: 22 کیلوبایت

تعداد صفحه: 50

ارزش مدیریت استراتژیک

مقدمه

جاذبه هر رویکرد مدیریتی، انتظار رهنمون شدن به سود بیشتر برای مؤسسه است. این، به ویژه درباره نظام مدیریت استراتژی با تأثیر عمده‌ای که بر تدوین و اجرای برنامه‌ها دارد، صادق است.

مجموعه‌ای از مطالعات انجام شده درباره سازمان‌های کسب و کار، تأثیر فرآیندهای مدیریت استراتژیک را بر نتیجه نهایی اندازه‌گیری کرده‌اند. یکی از نخستین مطالعات عمده توسط آنسوف و همکاران در سال 1970 اجرا گردید.

در بررسی 93 مؤسسه تولیدی آمریکایی، پژوهشگران دریافتند که برنامه ریزان رسمی که از رویکرد مدیریت استراتژیک استفاده می‌کرده‌اند، بر حسب معیارهای مالی که فروش، دارایی‌ها، قیمت فروش، درآمد هر سهم و رشد درآمد را اندازه می‌گرفت، نسبت به مؤسسات بدون برنامه‌ریزی، موفقیت بیشتری کسب نموده بودند. برنامه‌ریزان همچنین در پیش‌بینی نتیجه فعالیت‌های عمده استراتژیک دقت بیشتری داشتند…

خرید

مطالب مرتبط

گزارش کارآموزی در نمایندگی پارس خودرو

فهرست مطالب:

چگونگی علامت زدن پولی میل لنگ

بررسی و تنظیم تایمینگ موتور (زمان جرقه)

چگونگی تنظیم آوانس اولیه و تنظیم کردن موقعیت قرار گیری دلکو

سیستم جرقه – قسمت شمع ها

بررسی نقایص فنی شمعها

پمپهای سوخت (بنزینی)

پمپ بنزینی مکانیک

عملکرد بخش خلاء

عملکرد پمپ بنزینی

آزمایش پمپ سوخت

آزمایش فشار

آزمایش حجم وتوانایی

آزمایش پمپ خلاء

بررسی توسط خلاء سنج

بررسی بدون استفاده از معیارها

سرویس پمپ سوخت

پمپ سوختی الکتریکی

آزمایش پمپ سوختی

آزمایش پمپ سوخت

کاربرات کردن

آمادگی برای عملکرد

دریچه کنترل گرمایی

پیچ کاربراتور

شوک اتوماتیک

تمیز کننده هوایی

تراوش مواد و جذب

تانک سوخت

پمپ سوخت

شوک ترموستات

بخشهای مسطح کارتر

بررسی Carburator (کاربراتور)

تعویض کارباتور

محدود کننده های کاربراتور

تعدیل پمپ

خرید

مطالب مرتبط

بررسی حل کامپیوتری (عددی) رفتار هیسترزیس ستون I شکل و ستونهای بست دار

مقدمه

علم مربوط به مطالعه و بحث و تحقیق درباره خاصیت خمیری اجسام (پلاستیسیته) را می توان بدو قسمت متمایز از یکدیگر بترتیب زیر تقسیم کرد: 1-حالتی که کرنشهای خمیری در حدود یا نزدیک کرنشهای ارتجاعی می باشد و بهمین علت میگویند که جسم در حالت ارتجاعی خمیری یا الاستوپلاستیک قرار دارد. 2-حالتی کرنشهای خمیری با مقایسه کرنشهای ارتجاعی خیلی بزرگ بوده و در نتیجه میتوان از گرنشهای ارتجاعی در مقابل کرنشهای خمیری صرفنظر کرد. حالت اول بیشتر برای مهندسین محاسب و طراح در انجام محاسبات ساختمانهای فلزی و سازه ها، موشکها، ماشنیها، دستگاههای مکانیکی و نظایر آنها بکار میرود و بحث و تجزیه و تحلیل مسائل مربوط بحالت ارتجاعی خمیری بدون استفاده از کامپیوتر امکان پذیر نیست و از سالهای 1960 ببعد شروع به حل این مسائل با استفاده از کامپیوتر گردید. حالت دوم بطور کلی برای مهندسین تولید جهت طرح ماشینها و دستگاههای نورد، کشیدن سیمها و حدیده کاری، چکش کاری، تزریق فلزات، فرم دادن قطعات و ایجاد تغییر شکل دائمی در آنها قابل استفاده است. تاریخ علم حالت خمیری از سال 1864 که ترسکا (TRESCA) نتایج کارهای خودش را درباره سنبه زنی و حدیده کاری و تزریق منتشر کرد شروع می شود. او در این موقع با آزمایشهائی که انجام داد مبنای تسلیم را بوسیله فرمول نشان داد. چند سال بعد با استفاده از نتایج ترسکا، سنت و نانت (SAINT-VENANT) ولوی (LEVY) پایه های تئوری جدید حالت خمیری را بیان کردند. برای 75 سال بعدی پیشرفت خیلی کند و ناهموار بود، گر چه کمک مهمی توسط فن میسز و هنکی (HENCKY) ، پراند تل (PRANDTL) و سایرین شد، تقریباً فقط از سال 1945 بود که نظریه یک شکلی پدیدار گشت. از آن موقع کوششهای متمرکزی بوسیله بسیاری از پژوهندگان انجام گرفت که با سرعت زیادی به پیش میرود. خلاصه تاریخچه پژوهشگران بوسیله هیل (HILL) و وسترگارد (WESTERGAARD) بنحو شایسته ای بیان شده است.

نظریه های خمیری به دو دسته تقسیم می شوند: نظریه های فیزیکی و نظریه های ریاضی. نظریه های فیزیکی در پی آنستکه علت جاری شدن خمیری فلزات را در یابد. وقتیکه مصالح از نقطه نظر میکروسکپی دیده شود، کوشش این است که معلوم گردد برسراتمها- کریستالها و دانه های مصالحی که در حالت جریان خمیری می باشد چه می آید. نظریه های ریاضی از طرف دیگردر طبیعت بصورت حادثه منطقی به موضوع توجه کرده سعی می کند که آنرا فرمول بندی نموده و در حالت بزرگ و مرئی بشکل قابل استفاده در آورد بدون اینکه بطور عمیق به مبناهای فیزیکی توجه داشته باشد. امید احتمالی البته این است که بالاخره این دو نظریه یکی شده و حالت و وضع مصالح را در حالت خمیری تعیین نموده و مبنائی برای استفاده هر عملی به مهندسین بدهد. در این بخش بیشتر روی فرضیه های ریاضی اقدام شده است طوریکه این فرضیه ها از نوع فیزیکی کاملاً متمایز است. فرضیه های فیزیکی توسط فیزیکدانها مخصوص فیزیکدانهای حالت جامد مورد بحث و مطالعه واقع می شود.

بحث درباره حالت جریان خمیری در فلزات بصورت زیر از طریق درک مستقیم انجام می شود: هرگاه نواری از فولاد در نظر گرفته شود که یک طرف آن درگیره ای ثابت شده و بطرف دیگرش نیروی خمشی وارد آید، طرف آزاد خم میگردد. اگر مقدار نیروی وارده زیاد نباشد وقتی نیرو برداشته شود انتهای آزاد نوار بحالت اولیه برگشت خواهد یافت طوریکه هیچگونه تغییر شکل محسوس در نوار باقی نمی ماند. هرگاه نیروی وارد به انتهای آزاد بزرگ باشد پس از برداشت نیرو دیگر جسم بحالت اول بر نمی گردد ومقداری از تغییر شکل در آن بطور دائم خواهد ماند و گفته می شود که تغییر شکل خمیری در جسم ایجاد گردیده است. منظور ما این نیست که معلوم کنیم چرا تغییر شکل خمیری در جسم تولید شده است بلکه می خواهیم تعیین کنیم که از نظر عوامل وارد بجسم مانند تنشها- کرنشها- و بارها چه پدیده هائی در جسم بوجود آمده است.

خرید

مطالب مرتبط

شیپ فایل بخشهای شهرستان تایباد

دسته: جغرافیا

حجم فایل: 22 کیلوبایت

تعداد صفحه: 1

  1. این شیپ فایل، در قالب یک فایل فشرده ارائه شده است که جهت استفاده ابتدا باید از حالت فشرده خارج شود.
  2. محتوای فایل: یک لایه ی پولیگونی با پسوند “shp”
  3. این فایل در محیط نرم افزار جی آی اس قابل نمایش و قابل ویرایش می باشد.

خرید

مطالب مرتبط