پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

نمونه سوالات تحقیق در دستور زبان فارسی

نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم 91-90 با جواب تستی
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 91-90 (بخش اول)
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 91-90 (بخش دوم)
نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم 90-89
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 90-89
نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم 88-87 با جواب تشریحی
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 88-87

خرید

دانلود نمونه سوالات صرف و نحو عربی (عربی 1)

نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم 91-90 با جواب تشریحی
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 91-90 (بخش اول)
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 91-90 (بخش دوم)
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 91-90 (بخش سوم)
نمونه سوال امتحانی نیمسال تابستان 90
نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم90-89
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 90-89
نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم 89-88
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 89-88
نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم 88-87 با جواب تشریحی
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 88-87

خرید

اسکریپت تجاری پخش آهنگ

میهن پلیر (MihanPlayer) نام یک اسکریپت تجاری می باشد که شما را قادر می سازد تا به وسیله آن یک سایت خدماتی آپلود و پخش آنلاین موزیک برای کاربران خود راه اندازی نمایید.

این اسکریپت به دست برنامه نویس ایرانی جناب آقای مهدی عسکری و به سفارش میهن همکار طراحی و ارائه شده است و از لحاظ امکانات و کارایی و نوع عملکرد تا به امروز مشابهی برای آن سراغ نداریم. سعی شده است در طراحی این نرم افزار از استانداردترین متد کدنویسی استفاده شود.
روش کار اسکریپت MihanPlayer

کاربران وبسایت شما به وسیله این سیستم قادر خواهند بود تا فایل های صوتی خود را بر روی اینترنت آپلود نمایند و در نهایت سیستم پس از آپلود فایل صوتی چند لینک مختلف را که شامل «لینک دانلود» و «لینک پخش آنلاین» و «کد نمایش پلیر در وبلاگ و یا سایت» می باشد در اخیتار کاربران قرار می دهد.

برخی از امکانات بارز اسکریپت MihanPlayer
+دارای پنل مدیریت
+ارائه لینک مستقیم برای دانلود
+ارائه کد نمایش پلیر برای وبلاگ ها و و سایتها
+ارائه کد مخفی نمایش برای وبسایتها و وبلاگها و سایت ها
+دارای سیستم ثبت نام و ورود برای مدیریت بهتر کاربران
+ارسال خودکار ایمیل عضویت، حاوی نام و رمز کاربری به کاربران
+حاوی فایل راهنمای نصب به صورت گام به گام
+و چندین ویژگی دیگر

خدمات و پشتیلانی فنی قابل ارائه همراه با اسکریپت MihanPlayer
+نصب و راه اندازی رایگان اسکریپت
+پشتیبانی رایگان اسکریپت توسط برنامه نویس تا زمان 3 ماه پس از خرید

خرید

پایان نامه مدیریت: روابط عمومی در ایران و جهان

تعریف روابط عمومی

جی ای گرونیک نظریه پرداز معاصر روابط عمومی را مدیریتارتباط بین یک سازمان در این رشته و همگان هایی می داند که با آن سروکار دارند. رکس هارلو که از پیشقدمان روابط عمومی در جهان است و تالیفات گوناگونی در این رشته دارد این تعریف را پیشنهاد می کند: روابط عمومی عبارت است از دانشی که به وسیله آن سازمان ها آگاهانه می کوشند به مسئولیت اجتماعی خویش عمل نمایند تا بتوانند تفاهم و پشتیبانی کسانی را که برای مؤسسه اهمیت دارند به دست آورند. در واقع روابط عمومی هنری است که به کمک آن می توان مؤسسه، سازمان و فرد مورد علاقه و احترام کارمندان، مشتری ها و مردمی که با آن سروکار دارند قرار داد. روابط عمومی بخشی از وظایف مدیریت سازمان است. عملی است ممتد، مداوم و طرح ریزی شده که از طریق آن افراد و سازمان ها می کوشند تا تفاهم و پشتیبانی کسانی را که با آنها سروکار دارند به دست آورند.

تاکنون در هزاران مقاله کتاب و سخنرانی در سراسر جهان به تبیین، اهمیت، نقش، هدف و کارکردهای روابط عمومی در جامعه پرداخته شده است و ابعاد گوناگون آن تشریح و تبیین شده است با این وجود بازهم شاهدیم که نویسندگان و اندیشمندان بسیاری علاقه مندند به تفحص در این عرصه بپردازند و در این تلاش امیدوار هستند که شاید اطلاع دیگری به اطلاعات موجود بیفزایند و گامی دیگر در راستای شفاف سازی موضوع بردارند. تقریبا 102 سال از تاسیس روابط عمومی (به مفهوم نوین) در ایالات متحده امریکا و 49 سال در ایران گذشته است. روابط عمومی در غرب محصول نیاز ذاتی جامعه و در ایران مهمانی ناخوانده بوده و هست. چرا این مهمن هنوز مورد پذیرش قرار نگرفته؟ شاید یکی از عمده ترین علت هایش نامناسب بودن شرایط اجتماعی، نا آمادگی جامعه برای پذیرایی از یک پدیده نوین و نبود الزام ها و شروطی است که استقرار و حیات این پدیده را غیرممکن می سازد. داشتن روابط عمومی، نگرش، گرایش، حیات، منش و رفتار و سرانجام فرهنگ، هنجارها و ارزشهای خود را طلب می کند. هدف روابط عمومی میانجی گری منصفانه میان مؤسسه و مخاطبان است. وساطت میان کسانی که می خواهند کالا و خدماتی را بفروشند و آنانی که مایلند آنها را خریداری کنند. روابط عمومی آن دسته از اعمال مدیریت است که مدیر به وسیله آنها برخورد و رفتار عامه را می سنجد و درنتیجه خط مشی ها و طرز عمل فرد یا مؤسسه را به صورتی که متضمن منافع همگان و فرد یا مؤسسه مزبور باشد تعیین و برنامه عمل و فعالیت خود را به منظور حصول حسن تفاهم و قبول جامعه طرح می کند.

خرید

مطالب مرتبط