پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

طرح توجیهی تولید نان فانتزی 750 تن در سال

موضوع: تولید نان فانتزی

ظرفیت اسمی تولیدات: ۵۰۰ تن در سال

تعداد شاغلین: ۱۴ نفر

خلاصه طرح: ایجاد واحد تولید کننده انواه نان فانتزی شامل باگت، نان همبرگر، نان ساندویچ، قابلیت بالای این محصول و راحت در دسترس قرار گرفتن این محصول

خرید

مطالب مرتبط

بررسی افزایش انگیزه و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان

طبقه بندی: علوم تربیتی

سخن حکیمانه

تقدیم

تقدیر و تشکر

چکیده پژوهش فصل اول: کلیات پژوهش 1

مقدمه 2

بیان مسئله 4

اهیمت و ضرورت پژوهش 5

اهداف پژوهش 7

سؤالات پژوهش 8

فرضیات پژوهش 9

انواع متغیر 10

تعریف مفاهیم و اصطلاحات اساسی 12

خلاصه فصل اول 15

فصل دوم: پیشینه تحقیق 17

مقدمه 18

تاریخچه تحقیق 20

ارائه نظریات درباره تحقیق 22

تحقیقات انجام شده 25

ویژگی های تحقیق از نظر تاک من 29

ویژگی های تحقیق از نظر جان بست 30

پیشرفت تحصیلی و عوامل مربوط به آن 32

خلاصه فصل دوم 34

فصل سوم: روش تحقیق 35

مقدمه 36

روش تحقیق 36

جامعه آماری 38

حجم نمونه و روش نمونه گیری 39

روش جمع آوری اطلاعات 39

روایی 40

روایی محتوایی 41

روایی بیرونی 42

پایایی 42

ضریب آلفای کرونباخ 43

ابراز جمع آوری اطلاعات 44

روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 45

خلاصه فصل سوم 49

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های پژوهشی 50

مقدمه 51

تجزیه و تحلیل آماری 51

بررسی سؤالات پرسشنامه 52

بررسی فرضیات تحقیق 67

خلاصه فصل چهارم 69

فصل پنجم: خلاصه و نتیجه گیری 70

خلاصه فصل اول 71

خلاصه فصل دوم 73

خلاصه فصل سوم 74

خلاصه فصل چهارم 76

تفسیر نتایج تحقیق 78

پیشنهادات تحقیق 82

موانع و تنگاناهای تحقیق 83

منابع و مأخذ 84

فهرست جداول و نمودارها

بررسی سؤال 1 52

بررسی سؤال 2 52

بررسی سؤال 3 53

بررسی سؤال 4 53

بررسی سؤال 5 54

بررسی سؤال 6 54

بررسی سؤال 7 55

بررسی سؤال 8 55

بررسی سؤال 9 56

بررسی سؤال 10 56

بررسی سؤال 11 57

بررسی سؤال 12 57

بررسی سؤال 13 58

بررسی سؤال 14 58

بررسی سؤال 15 59

بررسی سؤال 16 59

بررسی سؤال 17 60

بررسی سؤال 18 60

بررسی سؤال 19 61

بررسی سؤال 20 61

خرید

مطالب مرتبط

ایجاد قابلیت شناخت مشتری: مدیریت استراتژیکی برنامه های مدیریتی ارتباط با مشتری

چکیده

هنگامی که تقاضای روزافزون مشتریان، بسیاری از شرکت ها را تحریک کرد تا به پیاده سازی برنامه های مدیریتارتباط با مشتری (CRM) بپردازند، در رابطه با پروسه های داخلی که کمکی به آموزش های سازمانی در مورد روابط فرد مشتری کند،، اطلاعات بسیار کمی در دست بود. در این مقاله چارچوب مفهومی در رابطه با پروسه های داخلی موجود در برنامه های شناخت مشتری معرفی شده است، که این امکان را به شرکت ها می دهد تا به صورت راهبردی به مدیریت برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بپردازند. این چارچوب بر مبنای 5 بررسی موردی شرکت های خدمات مالی کانادا که به اجرای برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته اند، می باشد.

مقدمه

واژه شبکه، به عنوان نشانه هر سازمان برای توصیف الگوی روابط موجود که با استفاده از روابط گزارش شده مراتبی، وابستگی به کار، تسهیم اطلاعات و مانند اینها به کار برده می شود. تئوری ها گزینه ای استراتژیک بر توانایی مدیران به طراحی مجدد شبکه های داخلی سازمانی با تغییرات محیط و کارها تاکید دارد. برای مدیران، شبکه ها چیزهایی هستند که مفاهیم را برای کارهایی که می خواهند انجام دهند، می سازند. همچنین چیزی است که می تواند باعث ایجاد منابع بیشتر و محدودیت های کمتر شود.

خرید

مطالب مرتبط

دانلود نمونه سوالات درس آشنایی با سازمان های دولتی ایران با جواب

دانلود نمونه سوالات درس آشنایی با سازمان های دولتی ایران با جواب

نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 1391-1392 همراه کلید

نمونه سوال امتحانی نیمسال تابستان 1391 همراه کلید

نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم 1390-1391 همراه کلید

نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 1390-1391

نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم 1389-1390 همراه کلید

نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 1389-1390 همراه کلید

نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم 1388-1389

نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 1388-1389

نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم 1387-1388

نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 1387-1388

خرید

مطالب مرتبط