دسته: امنیت
حجم فایل: 5600 کیلوبایت
تعداد صفحه: 1
یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه رمزنگاری (بخش 3) این نرم افزار بدلیل حجم بالا (34 مگابایت) در 3 بخش آپلود شده است.
بعد از دانلود هر 3 بخش، فایلها را از حالت فشرده خارج کرده و نصب کنید. مطمئن باشید از این نرم افزار کاملا لذت خواهید برد.
بارزترین مزیت این بسته ارائه عین سوالات استخدامی شرکت نفت در سال های گذشته و عدم استفاده از هرگونه سوالات تألیفی و یا گردآوری شده می باشد.
– رشته: مهندسی برق (کنترل)
– مقطع: کارشناسی
– تاریخ آزمون: دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی سال ١٣٨٣
– مواد امتحانی موجود در این بسته:
۶٠ سوال اختصاصی (فاقد پاسخنامه)
٣٠ سوال عمومی (فاقد پاسخنامه)
+ تمامی موارد دکر شده به صورت یکجا در این بسته موجود میباشند.
اکنون جهت کسب اطمینان بیشتر، شما میتوانید بخش کوچکی از این محصول را مشاهده نموده و سپس در صورت تمایل اقدام به خرید کامل محصول نمایید. جهت دانلود رایگان بخشی از محصول اینجا کلیک نمایید
مجموعه کامل نمونه سوالات آماده خرید می باشد.
مقدمه
سوالی که بسیاری از اوقات ذهن ما را به خود مشغول داشته، این است که چقدر آنچه را می دانیم در عمل به کار می بندیم. نویسندگان و خوانندگان کتاب های درسی فناوری آموزشی نیز با این سوال روبرو هستند. در این پژوهش با انتخاب 9 کتاب درسی دانشگاه در این رشته به عنوان نمونه هدف مند و با استفاده از روش تحلیل محتوا و نیز تحلیل همخوانی سعی شده است به سوال فوق پاسخ داده شود. در واقع هدف این بوده است که معلوم شود چه مفاهیم و عناصری از فناوری آموزشی در این کتاب ها رعایت شده است و آیا رعایت یا عدم رعایت آنها با متغیرهایی چون جنسیت نویسنده، تعداد نویسندگان، نوع ناشر، نوبت و تیراژ چاپ همخوانی دارد یا نه. عناصر مورد توجه به عنوان واحدهای تحلیل در 6 دسته طبقه بندی شد. پس از بررسی کتاب ها و صفحه های نمونه، داده های مربوط استخراج و سپس وارد رایانه شد. نتایج به تفصیل در متن مقاله شرح داده شده است. نتایج اجمالا ً حکایت از آن دارد که عناصر یا ویژگی های مربوط به دو طبقه سبک نگارش و اصول آموزش و یادگیری در کتاب های درسی فناوری آموزشی حضور پر رنگ تری داشته اند که از نقاط قوت این کتاب ها تلقی می شود. عناصر مربوط به طراحی آموزشی کمتر مورد توجه قرار گرفته اند، طوری که در اغلب کتب مورد مطالعه ویژگی های مربوط بدان غایب بوده است. به رغم اینکه طراحی پیام ها و کاربرد مواد دیداری می تواند بیش از پیش از توانمندی های فناوری های نوین بهره مند شود، اما ویژگی ها و عناصر آن در کتب فناوری آموزشی حضور چشمگیری نداشته است. اگرچه نویسندگان تلاش در خوری را برای ساده و ملموس ساختن مطالب به عمل آورده اند، اما نیاز به تدارک دیدن تجربیات متنوعی از یادگیری در کتب درسی که بتواند مخاطب را به فعالیت و مشارکت فراخواند، بیش از پیش حس می شود. ویژگی های کالبدی کتاب از جمله مقولاتی بوده است که آنها را در این گونه کتاب ها کمتر از بقیه ویژگی ها می توان سراغ گرفت.
کلمات کلیدی: تحلیل محتوا، فناوری آموزشی، کتب درسی، تحلیل همخوانی، طراحی آموزشی، پیام
دسته: جغرافیا
حجم فایل: 17 کیلوبایت
تعداد صفحه: 1
نقشه ی مرز شهرستان سنندج
1. این شیپ فایل در محیط نرم افزار GIS قابل ویرایش و قابل نمایش می باشد.
2. راهنمای استفاده: این شیپ فایل، در یک فایل فشرده با پسوند rar ارائه شده است که بعد از دانلود باید آن را از حالت فشرده خارج کنید تا در محیط نرم افزار GIS قابل نمایش باشد.
3. محتوای فایل: فایلی پولیگونی با پسوند shp
چکیده
هدف مقاله، بررسی ویژگی ها و احتمالات کاربردی مواد مغناطیسی نرم و سخت جدید می باشد. دیدگاه دیگری که در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد، مقایسه این مواد با مواد مغناظیسی کلاسیک و نشان دادن تاثیر آنها روی توسعه تکنولوژی مدرن مرتبط با کوچک سازی دستگاه ها در زمینه های مختلف تکنیک ها می باشد.
طراحی/متدولوژی/راهکار: اساس اصلی این مقاله، مقایسه ویژگی ها و احتمالات کاربرد مواد مغناطیسی نرم و سخت با در نظر گرفتن توسعه تکنولوژی ساخت و تولید این مواد می باشد که با دستیابی به ماکزیمم ارزش های احتمالی ویژگی ها به ساده سازی ساخت ماشین ها و دستگاه ها با استفاده از عناصر مغناطیسی اجازه می دهد.
یافته ها: در مقایسه با مواد مغناطیسی کلاسیک، مواد مغناطیسی مدرن دارای تکنولوژی بهینه تولید با ویژگی هایی می باشند که به کوچک سازی، ساده سازی و کاهش هزینه های دستگاه ها اجازه می دهند.
استنباط های عملی: بررسی بیشتر برای دستیابی به ویژگی های بهبودیافته مواد مغناطیسی و بررسی های ساخت های ماشین ها و دستگاه های جدید با این مواد هنوز مورد نیاز می باشند.
اصالت/ارزش: این مقاله مروری بر توسعه مواد مغناطیسی مدرن می باشد.
مقدمه
اکثر مواد ویژگی های مغناطیسی دارند. می توان با بررسی حلقه پسماند، اطلاعات زیادی در مورد مواد مغناطیسی بدست آورد که رابطه بین چگالی شار مغناطیسی القا شده B و نیروی مغناطیسی H را نشان می دهد. که اغلب حلقه B-H نامیده می شود.