پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

پاورپوینت مهارت های زندگی

دسته: علوم تربیتی

حجم فایل: 54 کیلوبایت

تعداد صفحه: 17

چکیده:

تعریف مهارت: توانایی انجام عمل به صورت مطلوب

تعرف زندگی: زندگی مجموعه از محرکهای دارای ابعاد مختلف جسمی – عاطفی – اجتماعی – اخلاقی و شناختی است که بر فرد اثر می گذارد و دنیای پدیداری فرد را تعیین می کند. با توجه به اصول هشتگانه مهارتهای زندگی از دیدگاه سازمان بهداشت جهانی هشت زمینه موثر در رشد و شکوفائی زندگی به شرح ذیل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

1- تعامل و ارتباط

2- سازگاری و رضامندی

3- امیدواری و شادزیستن

4- عشق و دوستی و همدلی

5- انتخاب – تصمیم گیری

6- مسئولیت پذیری و متعهد

7- تعیین اهداف و برنامه ریزی

8- کنترل استرس

برای خرید فایل، حتما آدرس ایمیل معتبر خود را وارد کنید.

بعد از خرید یک نسخه از فایل به ایمیل شما ارسال می شود.

خرید

مطالب مرتبط

ترجمه مقاله توسعه چارچوب برتر سازمانی

دسته: مدیریت

حجم فایل: 172 کیلوبایت

تعداد صفحه: 13

توسعه چارچوب برتر سازمانی

دان رینگروز

ادمونتون، کانادا

چکیده:

هدف – هدف این مقاله توصیف توسعه چارچوب برتر سازمانی می باشد، که اصول و شیوه های چارچوب برجسته مدیریت را که در استرالیا، اروپا، ایالات متحده آمریکا و کانادا انجام میشود را محکم میکند. تا به امروز، برای داشتن یک دستورالعمل اجرایی برای مشاوران صنایع و مشاغل با کیفیت، این امر به منظور پر کردن جای خالی ها در نظر گرفته شده است.

طراحی / روش شناسی / رویکرد – این مقاله اصول و شیوه های برتر چارچوب را محکم میکند و منجر به کار با تیم مدیریت مشاوران و حرفه های با کیفیت شده که آن به بدنه علم و دانش موجود افزوده میشود (BOK) ، دستورالعملهای اجرایی را در زمینه هنر ارائه میدهد، منابع اضافی و مرجعهایی را فراهم می آورد.

یافته ها – داده های ذهنی و عینی جمع آوری شده در زمینه موضوع مورد مطالعه، پاسخ های مشاوره مدیریت و حرفه های با کیفیت را در زمینه ارزش بالقوه شاغلان و سازمان ها، جمع آوری میکند.

اصالت / ارزش – این تحقیق ترکیبی از محتوای چارچوب های برتر میباشد و دستورالعمل های اجرایی را برای مدیریت گروه مشاوره و شاغلان با کیفیت فراهم می آورد. ارزش چارچوب برتر سازمانی، ارائه مزایایی مشابه دیگر طرحهای ارائه شده می باشد که زمانیکه شاغلان از چارچوب استفاده میکنند و سازمان آن را اجرا میکند و برای طرحهای برتر ملی و بین المللی بکار میگیرد، ارزش آن درک میشود.

کلیدواژگان: مدیریت کیفیت، طرحهای کیفیت، کسب و کار/ تجارت برتر، سیستم های مدیریت کیفیت، رویکرد سیستم، تفکر سیستم، ابزار و تکنیکهای کیفیت، اجرای سیستم مدیریت کیفیت

خرید

مطالب مرتبط

بررسی رابطه بین سبک دلبستگی و اضطراب

فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه

بیان مسأله

سئوال مسأله

اهمیت و ضرورت تحقیق

اهداف تحقیق

فرضیه تحقیق

متغیرهای تحقیق

تعاریف نظری و عملیاتی واژها و مفاهیم فصل دوم: پیشینه و ادبیات پژوهش

علائم اضطراب

1- تعریف اضطراب

2- علل بروز و ریشه های اضطراب

3- آثار و علایم اضطراب

3-1- علایم جسمانی

3-2- علایم روانی

4-2- اضطراب بیمارگونه

4- انواع اضطراب

4-1- اضطراب طبیعی 5- نقش اضطراب

6- ترس و اضطراب

7- رابطه اضطراب با جنس

8- دیدگاههای نظری درباره اضطراب

8-1- دیدگاه روان تحلیلگری

8-2- دیدگاه رفتارگرایی

8-3- دیدگاه وجودی

8-4- دیدگاه زیست شناختی

تأثیرپذیری روان بر شیوه دلبستگی

نقش سبک های دلبستگی در روابط عاطفی

شیوه های دلبستگی

رابطه احساس اضطراب در سبک دلبستگی اضطرابی

نگرش های مضطربانه دلبستگی توأم با اضطراب

رضایتمندی از ارتباط

«اضطراب دلبستگی» چیست؟

تعریف دلبستگی

نظریه فروید در مورد دلبستگی

کردار شناختی دلبستگی

مراحل دلبستگی

مرحله پیش دلبستگی (تولد تا 6 هفتگی)

مرحله دلبستگی در حال انجام (6 هفتگی تا 8-6 ماهگی)

مرحله دلسبتگی واضح (8-6 ماهگی تا 18 ماهگی -2 سالگی)

آشنایی با اضطراب

اضطراب طبیعی

تفکیک ترس از اظطراب

تظاهرات محیطی اضطراب

آیا اظطراب انطباقی است؟

علائم اضطراب

فصل سوم: تعیین روش تحقیق

جامعه مورد مطالعه

حجم نمونه

روش نمونه گیری

ابزار اندازه گیری در تحقیق

روش تحقیق

روش آماری مربوط به فرضیه

فصل چهارم: یافته ها و تجزیه و تحلیل دادها

مقدمه

جدول 1 – 4: نمرات خام آزمودنیها از آزمون پرسش نامه اضطراب سبکهای دلبستگی در بین دانش آموزان سال سوم دبیرستان

فرمول

جدول 2 – 4: بررسی رابطه بین اضطراب و سبک های دلبستگی دانش آموزان سوم دبیرستان

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

بحث و نتیجه گیری

پیشنهادات

محدودیت ها

منابع و مآخذ

خرید

مطالب مرتبط

مقایسه عملکرد مدیران تحصیل کرده و تحصیل نکرده

مقدمه

با اینکه امروزه مدیریتدر دنیای پیچیده و متحول جایگاه اساسی خود را پس از فراز و نشیب های بسیار پیدا کرده است، به نظر میرسد در کشور ما بیان فوق مصداق کامل عینی پیدا نکرده است. مدیریت آموزشی نیز از این امر مستثنی نبوده و هنوز جایگاه واقعی خود را در مفهوم علمی خود باز نیافته است. هنوز هم در موارد بسیاری، مدیران فعلی آموزشی در نهایت مدیران آموزشی به معنی مجری قوانین و مقررات جاری هستند نه «رهبر آموزشی» و لازمه این کار توجه به مدیریت آموزشی و بها دادن به آن در مفهوم علمی آن است. از میان انواع مدیریت آموزشی، مدیریت آموزشی در سطح مدارس یکی از با اهمیت ترین و حساس ترین وظایف محسوب میگردد. آموزش در مدرسه انجام می گیرد و کیفیت آموزش و نتایج آن نیز به مدرسه بستگی دارد. لذا نظام آموزشی باید از مدیران توانا، کار آمد و کار آزموده در سطح مدارس برخوردار باشد تا بتواند وظایف خطیر خود را به نحو موثر به انجام برساند، و این امر مستلزم آن است که نظام آموزشی از یک در جهت پرورش و جذب مدیران ماهر و تحصیل کرده گام بردار و از طرف دیگر سیستم انتخاب و انتصاب مدیران آموزشی را طوری طراحی نماید که از طریق مدیران شایسته و کاردان و تحصیل کرده به سمت های مدیریت آموزشی انتخاب کردند.

فصل اول

مقدمه

تعریف موضوع

اهمیت موضوع

اهداف تحقیق

فرضیات تحقیق

قلمرو تحقیق

تعاریف اصطلات

فصل دوم

پیشینه و ادبیات تحقیق

فصل سوم

سیر تحول مدیریت

نظریه کلاسیک مدیریت

نظریه مدیریت علمی

نظریه مدیریت اداری

نظریه بوروکراسی

مزایا و محدودیتهای عمده تئوری کلاسیک مدیریت

مکتب روابط انسانی

تئوری علم مدیریت

نگرش سیستمی

مدیریت اقتضائی

تاثیر تئوریهای مدیریت بر مدیریت آموزشی

تعاریف مدیریت

ویژگیهای منحصر به فرد مدیریت

مهارت مورد نیاز مدیران

عوامل موثر در موفقیت مدیران

ارزشیابی اثر بخشی و کارآمدی مدیران

عوامل موثر در اثر بخشی سازمان

وظایف مدیران

برنامه ریزی

انواع برنامه ریزی

مراحل عمده برنامه ریزی

برنامه ریزی موثر

سازماندهی-تامین بهکارگیری نیروی انسانی

نظارت و کنترل

هدایت و رهبری

سلسله مراتب نیازها

انگیزش و رفتار

بهداشت روانی

تئوری x و y

نظریه گروهای انسانی

مطالعات در مورد نظریه رهبری

سیستم مدیریت لیکرت

رهبری اقتضایی

رهبری موفق

همگانی و رهبری

رهبری مبتنی بر عشق و محبت

مدیریت مشارکتی

شرایط لازم برای اثر بخش بودن مشارکت

مزایای مشارکت

برنامه ریزی و اجرای تغییر

فرآیند ایجاد تغییر

خلاقیت و نوآوری

فرآیند خلاقیت

ویژگی افراد خلاق

موانع خلاقیت

استراتژی نوآوری

روابط انسانی

روابط انسانی در مدرسه

شاخص روابط انسانی مطلوب

عوامل موثر در ایجاد رضایت خاطر معلمان

فصل چهارم

روش تحقیق

جامعه آماری

ابزار جمع آوری اطلاعات

نحوه جمع آوری اطلاعات

روشهای آماری تحقیق

فصل پنجم

جدول توزیع پاسخهای مربوط به فرضیه یک

نمودار فرضیه 1

جدول شماره 2 فرضیه 1

جدول توزیع پاسخهای مربوط به فرضیه دو

نمودار فرضیه 2

جدول شماره 2 فرضیه 2

جدول توزیع پاسخهای مربوط به فرضیه سه

نمودار فرضیه 3

جدول شماره 2 فرضیه 3

جدول توزیع پاسخهای مربوط به فرضیه چهار

نمودار فرضیه 4

جدول شماره 2 فرضیه 4

جدول توزیع پاسخهای مربوط به فرضیه پنج

نمودار فرضیه 5

جدول شماره 2 فرضیه 5

خلاصه تحقیق و نتیجه

پیشنهادات

محدودیتها و تنگناهای تحقیق

پیوستها

منابع و ماخذ

پرسشنامه

خرید

مطالب مرتبط

روش المان محدود برای جامدات متخلخل اشباع نشده در سدسازی

مقدمه

مدل دهی ساختاری تداوم متخلخل جفت شده اغلب در قالب های کاری ترمودینامیک بر اساس مفهوم کسری حجمی شکل گرفته است. این فرضیه مخلوط، کسرهای حجمی، نظیر درجه اشباع و متخلخل بودن به عنوان متغیرهای اولیه، همراه با جایگزینی های اسکلت جامد در نظر گرفته می شوند. گر چه برای اجتناب از بی اعتمادی ها در تنظیم شرایط اولیه و مرزی، فشارهای سیالی به صورت معمولی ترجیح داده می شوند حالت کسرهای حجم سنجی در میان متغیرهای اولیه داشته باشند که برای فرمول عددی مسائل جسم جامد متخلخل استفاده شدند. در سازگاری با این شرایط، در قسمت 1 ما روابط الاستیک بالا را برای تخمین جسم متخلخل سه مرحله ای جایگزینی های اسکلتی ارائه کرده ایم و فشار سیال به عنوان متغیرها اولیه می باشند.

این قوانین در قالب کاری ترمودنیامیک نوع «بیوت» تکامل می یابند، که یک انرژی آزاد یکسان را برای کل استمرار جسم متخلخل در نظر می گیرد و روابط آنها را با مدل های ساختاری بدست آمده از فرضیات دیگر بر اساس فرضیات مخلوط بحث می کند. در این اثر، ما شیوه های عنصر محدود را برای شفاف شدن حاکمیت معادلات ارائه شده در 1- منظور می کنیم. معادله تعادل جرم سیال در زمان به وسیله برنامه پشتوانه ای «ایولر» مجزا می شود و سیستم معادله ای جفت شده غیر خطی نتیجه شده به وسیله برنامه تکراری «نیوتن – راپسون» به صورت استاندارد حل می شود. سازگاری خطی شده با برنامه از قبل ذکر شده یکپارچگی زمان در آن صورت برای بدست آوردن اعمال مماسی مورد یا عبارت سیالی، عمل می شود. چند دلیل برای مورد غیر خطی و جفت شدن در نظر گرفته می شوند، که شامل آنهائی هستند که مربوط به مدل نفوذ پذیری می باشند که نه تنها برای اشباع نسبی به حساب می آیند، بلکه برای تأثیر کشش هم هستند، همان طور که نوعاً در توده ها یا جرم سنگ مشاهده می شوند. برای افزایش صحت حل در مسائل غیر خطی قوی، ما هم چنینی یکپارچگی زمان یک شکل مخلوط شده از معادله نسبی محتوای سیالی را در نظر می گیریم که ویژگی های حفظ جرم فرمول منظور شده را پیشرفت می دهد.

خرید

مطالب مرتبط