پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

مبحث ایراد و آثار آن بر دادرسی در آیین دادرسی مدنی

فصل اول – کلیات ... ... ... ... ... ... ... ... ... 4
بخش اول – مقدمه ... ... ... ... ... ... ... ... ... 4
بخش دوم – تعریف ایراد و انواع آن ... ... ... ... ... ... ... ... ... 6
بند اول – ایراد چیست ... ... ... ... ... ... ... ... ... 6
بند دوم – انواع ایراد ... ... ... ... ... ... ... ... ... 8
بند سوم – تفکیک ایراد از دفاع ماهوی ... ... ... ... ... ... ... ... ... 11
بخش سوم – احکام کلی راجع به ایرادات ... ... ... ... ... ... ... ... ... 12
بند اول – چه کسی می تواند ایراد را مطرح نماید ... ... ... ... ... ... ... ... ... 13
بند دوم – ایراد در کدامیک از مقاطع و مراحل دادرسی قابل طرح است ... ... ... ... ... ... ... ... 16

بند سوم – آثار طرح ایراد ... ... ... ... ... ... ... ... ... 19
بند چهارم – اثر پذیرش و رد ایراد ... ... ... ... ... ... ... ... ... 21
فصل دوم – انواع ایرادات و احکام مربوطه ... ... ... ... ... ... ... ... ... 23
بخش اول – مقدمه ... ... ... ... ... ... ... ... ... 23
بخش دوم – ایراد عدم صلاحیت ... ... ... ... ... ... ... ... ... 25
بخش سوم – ایراد عدم صلاحیت ذاتی ... ... ... ... ... ... ... ... ... 38
بخش چهارم – ایراد عدم صلاحیت نسبی ... ... ... ... ... ... ... ... ... 43
بخش پنجم – ایراد عدم صلاحیت شخصی ... ... ... ... ... ... ... ... ... 51
بخش ششم – ایراد امر مطروحه ... ... ... ... ... ... ... ... ... 54
بخش هفتم – ایراد دعوای مرتبط ... ... ... ... ... ... ... ... ... 59
بخش هشتم – ایراد عدم اهلیت ... ... ... ... ... ... ... ... ... 63
بخش نهم – ایراد عدم توجه دعوا ... ... ... ... ... ... ... ... ... 67
بخش دهم – ایراد عدم سمت ... ... ... ... ... ... ... ... ... 71
بخش یازدهم – ایراد امر مختومه ... ... ... ... ... ... ... ... ... 76
بخش دوازدهم – ایراد عدم اثر قانونی دعوا ... ... ... ... ... ... ... ... ... 81
بخش سیزدهم – ایراد عدم مشروعیت ... ... ... ... ... ... ... ... ... 84
بخش چهاردهم – ایراد عدم جزمیت ... ... ... ... ... ... ... ... ... 87
بخش پانزدهم – ایراد عدم ذی نفعی ... ... ... ... ... ... ... ... ... 90
بخش شانزدهم – ایراد مرور زمان ... ... ... ... ... ... ... ... ... 94
بخش هفدهم – ایراد رد دادرس ... ... ... ... ... ... ... ... ... 97
بخش هیجدهم – ایراد عدم رعایت شرایط قانونی دادخواست ... ... ... ... ... ... ... ... ... 101
بند اول – لزوم پرداخت هزینه دادرسی ... ... ... ... ... ... ... ... ... 102
بند دوم – لزوم الصاق تمبر اوراق پیوست دادخواست ... ... ... ... ... ... ... ... ... 103
بند سوم – لزوم برابر با اصل کردن اوراق پیوست دادخواست ... ... ... ... ... ... ... ... ... 105
بند چهارم – لزوم الصاق تمبر وکالتی بر روی وکالتنامه های وکلای دادگستری ... ... ... ... ... ... ... 106
بند پنجم – سایر نواقص مربوط به دادخواست ... ... ... ... ... ... ... ... ... 107
بخش نوزدهم – ایراد تفکیک دعوا ... ... ... ... ... ... ... ... ... 107
بخش بیستم – ایراد اناطه ... ... ... ... ... ... ... ... ... 109
بخش بیست و یکم – اعتراض (ایراد) ... ... ... ... ... ... ... ... ... 112
بخش بیست و دوم – سایر ایرادات ... ... ... ... ... ... ... ... ... 129
بخش بیست و سوم – نتیجه ... ... ... ... ... ... ... ... ... 130

خرید

خصوصیات حرارتی و مکانیکی pvc انعطاف پذیر

  • عنوان لاتین مقاله: Mechanical and Thermal Properties of the Plasticized PVC-ESBO
  • عنوان فارسی مقاله: خصوصیات حرارتی و مکانیکی پی وی سی انعطاف پذیر
  • دسته: محیط زیستشیمی
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9
  • ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید است.

خلاصه

خصوصیات حرارتی و مکانیکی PVC منعطف با روغن دانه سویا اپوکسیده شده (PVC-ESBO) مورد بررسی قرار می گیرد. فعل و انفعال دافعی برای توضیح تاثیر اپوکسیده شدن ضریب PVC به همراه ESBO و نرم کننده ها مورد استفاده قرار می گیرد. دمای تبدیل شیشه ای PVC به عنوان تابع خطی اپوکسیده سازی نرم کننده ESBO می باشد. انرژی های فعال سازی PVC/ESBO تحت تاثیر واکنش غیر هیدروکلردار کردن و تکامل HCI می باشد. اضافه کردن ESBO باعث بهبود رفتار گرمایی PVC می گردد. انرژی های فعال سازی بالاتر تثبیت کننده های Ca-Zn، Ba-Zn مسئول تثبیت PVC-ESBO می باشند. سطح اپوکسیده کردن ESBO همچنین باعث بهبود خصوصیات مکانیکی و تثبیت حرارتی PVC می گردد.

تثبیت حرارتی پایین پلی وینیل کلراید (PVC) باعث محدود کردن کاربرد این پلیمر در صنعت می گردد. تلاش های زیادی برای بهبود تثبیت حرارتی و خصوصیات مکانیکی این پلیمر در سال های اخیر انجام گرفته است. پلی وینیل کلراید به تجزیه و از دست رفتن HCI حتی در دمای فراوری پایین تر منجر می گردد. فرض بر این است که هیدروژن فعال ظاهرا در PVC جایگزین می گردد. این امکان وجود دارد تا مانع حذف HCI توسط نمک اورگامتالیک و تثبیت PVC شده یا باعث توقف تاثیر کاتالیز HCI در این واکنش توسط اپوکسیده کردن شویم.

ص 2

ما اخیرا گزارشی را در مورد اپوکسیده کردن روغن دانه سویا بر روی عمل مکانیکی انعطاف پذیری PVC با استفاده از DOP داده ایم. ضریب ذخیره سازی (E) و از PVC- ESBO انعطاف پذیر برای نشان دادن میزان همگنی و تثبیت PVC مورد استفاده قرار می گیرد. چون میزان اپوکسیده سازی باعث بهبود دمای تبدیل شیشه شده و انتقال فاز دوم PVC به عنوان یک فرایند ترمودینامیک می باشد، ما به بررسی تاثیر حرارتی سطوح مختلف اپوکسیده سازی ESBO-PVC می پردازیم. در این مقاله ما به گزارش تثبیت PVC با تثبیت کننده کلسیم، باریوم، و روی پرداخته و نشان می دهیم که چگونه این نمک و سطح اپوکسیده سازی SBO زمان تجزیه و حرارت PVC-ESBO را تحت تاثیر قرار می دهد.

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.67 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید

مطالب مرتبط

پایان نامه بررسی تفاوت بلوغ عاطفی در بین دانشجویان خانم مجرد و متأهل

عنوان کامل: بررسی تفاوت بلوغ عاطفی در بین دانشجویان خانم مجرد و متأهل 18 تا 30 سال دانشگاه سیستان و بلوچستان در سال 86

فهرست

چکیده 2
فصل اول طرح تحقیق
1. مقدمه 3
2. بیان مسئله 4
3. اهمیت و ضرورت پژوهش 6
4. اهداف پژوهش 9
5. سؤالهای پژوهش 9
6. تعاریف نظری 10
7. تعاریف عملیاتی 11


فصل دوم پیشینه تحقیق
2-1- پیشینه تحقیق
2-2- پیشینه نظری 12
تاریخچه روانشناسی بلوغ 13
مفهوم بلوغ و تفاوت آن با نوجوانی 13
عوامل مؤثر در بلوغ 14
بلوغ از دیدگاه روانشناسان 14
عاطفه چیست 17
جایگاه عاطفه در مغز از نظر زیستی 18
مراحل تشکیل هویت در جوانان دانشگاهی 19
الگوی تحور روانی- اجتماعی 19
تکالیف تحولی هویهورست برای نوجوانان 21
رشد و تکامل هیجانی- عاطفی 22
رشد هیجانی و عاطفی در نوجوانان 23
نیازهای عاطفی فرد و اهمیت آنها 24
رشد و تکامل اجتماعی 25
ترک خانه پدری 26
تأثیر روانی وارد شدن به دانشگاه 26
تعادل عاطفی روانی نوجوان 27
خودمحوری نوجوانان 28
خود پنداره و انواع خود 29
الگوی اریک اریکسون درباره هویت 31
آسیب پذیری و انعطاف پذیری در فرد 32
عوامل حفاظتی انعطاف پذیری 33
انواع هویت 34
بحرانهای دوره نوجوانی 38
2-3- پیشینه عملی 39
فصل سوم اجرای تحقیق
3-1- جامعه آماری 42
3-2- نمونه آماری و روش نمونه گیری 42
3-3- ابزار گردآوری داده ها 43
3-4- روش گرد آوری داده ها 45
فصل چهارم تجزیه و تحلیل یافته ها
4-1- تجزیه و تحلیل یافته ها 46
4-1-1- اطلاعات مربوط به سؤال اول پژوهش 47
4-1-2- اطلاعات مربوط به سؤالهای 2 تا 5 پژوهش 47
4-2- داده های جانبی 48
نمودار چند ضلعی فراوانی مشاهده شده 50
نمودار ستونی فراوانی مشاهده شده 51
فصل پنجم بحث و نتیجه گیری
5-1- بحث و نتیجه گیری 52
5-2- محدودیت ها 55
5-3- پیشنهادات 55
پیوست
منابع و مآخذ

چکیده
پژوهش حاضر بررسی تفاوت بلوغ عاطفی در میان خانم های مجرد و متأهل در مقطع کارشناسی دانشگاه سیستان و بلوچستان است. جامعه این پژوهش که نمونه ما از آن انتخاب شده کل دانشجویان خانم دانشگاه سیستان و بلوچستان است. نمونه این پژوهش شامل 160 نفر می باشد که 80 نفر مجرد و 80 نفر متأهل می باشد که به روش تصادفی انتخاب شده است. پژوهش حاضر به این سئوال محقق پاسخ می دهد که آیا بین دانشجویان خانم مجرد یا متأهل از نظر بلوغ عاطفی تفاوت معناداری وجود دارد یا نه؟ ابراز تحقیق پرسشنامه مقیاس بلوغ عاطفی از بهارگاوا می باشد که مشتمل بر 48 سؤال است بعد از اجرای پرسشنامه و تجزیه و تحلیل اطلاعات گردآوری شده با استفاده از آمار توصیفی شامل محاسبه جداول فراوانی و نمودارها می باشد و آمار استنباطی که شامل آزمون خی 2 می باشد پژوهش به صورت زیر بدست آمد: «در بین دانشجویان خانم مجرد و متأهل دانشگاه سیستان و بلوچستان تفاوتی از نظر بلوغ عاطفی وجود ندارد و تفاوت بی معنی است» «در بین دانشجویان خانم مجرد و متأهل دانشگاه سیستان و بلوچستان تفاوتی از نظر بلوغ عاطفی وجود ندارد و تفاوت بی معنی است»

خرید