پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

تاثیر کمک تصمیمی بر ریسک گریزی در تصمیمات سرمایه گذاری ثابت

گوویند لییر، دبورا مک براید، فیلیپ رکرز

کلیدواژگان: گریز از ابهام، سرمایهگذاری ثابت، کمکهای تصمیمی، اثربخشی

۱. مقدمه

ریسک باتوجه به عدم قطعیت یا ابهام، اگر نگوییم در بیشترین، دستکم در بیشتر تصمیمات مهم زندگی وجود دارد و محققان نشان دادهاند که به طور مداوم انتخابهای ما را در میان مجموعهای از زمینههای تصمیمگیری تحت تاثیر قرار میدهد. به طور مشخص در کسب و کار، نتایج سرمایهگذاری ثابت آیندهنگرانه ندرتا قطعی هستند و ابهام نتیجه قانون است نه استثناء. بعلاوه عدم قطعیت و ابهام به طور منفی تصمیمات تخصیص منابع مدیران را تحت تاثیر قرار میدهند. اسپرینکل، ویلیامسون و آپتون (۲۰۰۷) به این نکته اشاره میکنند که ریسکگریزی افراد را به انتخاب پروژههای مطمئن هدایت میکند که منافع شرکت را کاهش میدهد (ص. ۴۳۷). در این مطالعه تاثیر کمک تصمیمی را بر کاهش ریسکگریزی بررسی میکنیم.

هنگام گرفتن تصمیمات سرمایهگذاری ثابت، مدیران اغلب با چندین گزینه مواجه میشوند که باید به نمایندگی از شرکت انتخاب کنند. عدم قطعیت و ابهام ذاتی در تصمیمات سرمایهگذاری ثابت، پیچیدگی انتخاب و دشواری کار را افزایش میدهد که به نوبه خود فرآیندهای مشورتی و انتخاب نهایی را تحت تاثیر قرار میدهد. تحقیق پیشین نشان داد که افراد ظرفیت شناختی محدودی دارند و در نتیجه عموما بر سادهسازی و/یا واکنشهای انفعالی در تصمیمات پیچیده محیطی تکیه میکنند.

پروژه کارشناسی ارشد مدیریت

فایل محتوای:

۱) اصل مقاله لاتین ۱۱ صفحه ۲۰۱۲ Elsevier

۲) متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی ۲۶ صفحه

خرید

مطالب مرتبط

پایان نامه ارتباط بین سبک هویتی و افسردگی پس از شکست تحصیلی

کلیدواژه: سبک های هویتی، بهزیستی روانی، دانشجویان

فصل 1- کلیات تحقیق 1

1-1- مقدمه 2

1-2- بیان مسئله 3

1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 5

1-4- اهداف تحقیق 6

1-5- سوالات تحقیق 6

1-6- چارچوب نظری تحقیق 7

1-7- تعاریف واژه ها 15

فصل 2- ادبیات و مستندات تحقیق 18

2-1- تعریف هویت 19

2-2- مفهوم هویت 21

2-3- انواع هویت 23

2-3-1- سبک های هویت اطلاعاتی 25

2-3-2- سبک هویت هنجاری 26

2-3-3- سبک هویت سردرگم 28

2-4- هویت و جنسیت 29

2-5- سلامت روان 30

2-6- سلامت روانی 31

2-7- بهزیستی روانشناختی 34

2-8- مولفه های تشکیل دهنده سازه بهزیستی روانی 37

2-8-1- خودمختاری 37

2-8-2- رشد فردی 38

2-8-3- تسلط بر محیط 39

2-8-4- هدفمندی در زندگی 40

2-8-5- روابط مثبت با دیگران 40

2-8-6- پذیرش خود 41

2-9- افسردگی 42

2-10- تعریف افسردگی 43

2-11- شناخت افسردگی 44

2-12- انواع اختلال افسردگی 47

2-13- نشانه های افسردگی 50

2-14- مطالعات انجام شده 55

فصل 3- روش شناسی تحقیق 62

3-1- روش تحقیق 63

3-2- جامعه آماری 63

3-3- نمونه و روش نمونه گیری 63

3-4- روش گردآوری اطلاعات 64

3-5- ابزار گرد آوری اطلاعات 64

3-6- روش های تجزیه و تحلیل داده ها 70

فصل 4- تجزیه و تحلیل اطلاعات 71

4-1- بررسی جمعیت شناختی آزمودنیها 72

4-1-1- بررسی حجم نمونه به تفکیک جنسیت 72

4-1-2- بررسی حجم نمونه به تفکیک محل سکونت 73

4-1-3- بررسی حجم نمونه به تفکیک ترم تحصیلی 73

4-1-4- بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان تحصیلات 75

4-1-5- بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان درآمد 76

4-2- بررسی متغیرهای اصلی و فرضیات تحقیق 77

فصل 5- نتیجه گیری و پیشنهادات 95

5-1- خلاصه یافته ها پژوهش 96

5-2- بحث و نتیجه گیری 97

5-3- محدودیتهای تحقیق 100

5-4- پیشنهادهای تحقیق 101

خرید

مطالب مرتبط

2. Use of Past Simple and Present Perfect tenses

2. Use of Past Simple and Present Perfect tenses

In American English these two tenses are often interchangeable in conditions where only the present perfect can be used in British English. For instance, when an action in the past has a result now (as in the first example below), the present perfect is normally employed. Other typical cases are with words like just, already, and yet, and with ever and never when referring to a period of time that continues until now. Click here to see the full text.


AE

BE



I've lost my keys. Have you seen them?

I've lost my keys. Have you seen them?

or

I lost my keys. Did you see them?



John isn't here. He's gone to the bank.

John isn't here. He's gone to the bank.

or

John isn't here. He went to the bank.



I'm not hungry. I've just had breakfast.

I'm not hungry. I've just had breakfast.

or

I'm not hungry. l just had breakfast.



You can't speak to him. He's already left.

You can't speak to him. He's already left.

or

You can't speak to him. He already left.



Have you finished that letter yet?

Have you finished that letter yet?

or

Did you finish that letter yet?



Have you ever read Macbeth?.

Have you ever read Macbeth?

or

Did you ever read Macbetffl.



I've never seen this man before in my life.

I've never seen this man before in my life.

or

I never saw this man before in my life.


افزودن دکمه گوگل پلاس به وبلاگ Blogsky، Blogfa، Mihanblog، Persianblog

آیا می دانید با دریافت لایک از طرف بازدیدکنندگان اهمیت و ارزش وبلاگ یا وبسایتتان برای گوگل افزایش می یابد؟

در این پست قصد دارم روش درج دکمه لایک گوگل (یا دکمه گوگل پلاس Google Plus button) را به انواع وبلاگ های ایرانی (بلاگفا، پرشین بلاگ، بلاگ اسکای و میهن بلاگ و ...) و سایت ها توضیح دهم.

توجه کنید که بسیاری از وبسایت هایی که روش افزودن دکمه Google plus را شرح می دهند، از کد سینکرون این دکمه استفاده می کنند (که این امر باعث کندی بارگذاری وبلاگ یا وبسایت می شود)، درصورتی که در این مطلب ، کد اسینکرون برای شما فراهم شده است.

پیش از هرچیز: چنانچه حوصله دردسر ندارید و یک قالب آماده بهینه سازی شده برای وبلاگ بلاگ اسکای و یا وبلاگ میهن بلاگ می خواهید که در داخل آن علاوه بر دکمه گوگل پلاس، دکمه لایک فیسبوک و دکمه فالوو تویتر قرار داشته باشد، اینجا (بلاگ اسکای) یا اینجا (میهن بلاگ) کلیک کنید

ولی برای افزودن دکمه گوگل پلاس به قالب فعلی وبلاگ خود، اینگونه عمل کنید.


مرحله 1:
ابتدا باید یکی از دو کد زیر را در بخش بالایی قالب وبلاگ یا وبسایت خود کپی کنید.

1) کد جاوااسکریپت سینکرون پلاس وان (بارگذاری همزمان، توصیه نمی شود!) [بر اساس خود گوگل، این کد باعث کندی بارگذاری وبلاگ می شود.]



2) کد جاوا اسکریپت اسینکرون پلاس وان (بارگذاری غیرهمزان، توصیه می شود) [بر اساس توصیه گوگل، بهتر است برای افزایش سرعت بارگذاری وبلاگ، از کد پایین استفاده شود.]



توجه کنید که محل چسباندن آن را دقیق انتخاب نمایید

نمونه برای وبلاگ بلاگ اسکای

نمونه برای وبلاگ بلاگفا


نمونه برای وبلاگ میهن بلاگ



مرحله 2:

  • وبلاگ بلاگ اسکای: کد پایین را در جای مناسب وبلاگ خود وارد کنید.


  • وبلاگ بلاگفا: کد پایین را در جای مناسب وبلاگ خود وارد کنید.


  • وبلاگ میهن بلاگ و پرشین بلاگ: کد پایین را در جای مناسب وبلاگ خود وارد کنید.


  • سایر وبلاگ و وبسایت ها: ابتدا به جای _________________ آدرس صفحه اصلی وبلاگ یا وبسایتتان را وارد کنید و سپس مجموع کد را در جای مناسب درج کنید.


  • پیشنهاد می کنم که کد مرحله 2 را در بخش کدهای اختصاصی وبلاگ وارد نمایید.
  • دکمه گوگل + را به همین صورت که در این وبلاگ مشاهده می کنید، در وبلاگ خود ببینید.
  • البته می توانید تنظیمات موجود را بسته به نیاز خود ویرایش کنید. کافی است تا کدها را تغییر دهید.
  • اگر از کیفیت این مطلب راضی هستید لطفن از من حمایت کنید (روی دکمه گوگل + همین مطلب کلیک کنید).
  • جدیدن در پایین دکمه ها علامت سوالی را اضافه کرده ام که می تواند به بازدیدکنندگان وبلاگ یا وبسایتتان روش افزودن دکمه ی گوگل پلاس را معرفی کند.
  • ضمنن می توانید این مطلب را در وبلاگ خود نیز درج نمایید (البته ضمن درج منبع آن در پایین مطلب!)
  • هرگونه پرسشی در این باره داشتید می توانید مطرح نمایید.

توجه:
چنانچه به هر دلیلی نتوانستید به درستی دکمه گوگل پلاس را به وبلاگتان اضافه کنید، قالب وبلاگتان را برایم ایمیل کنید (یا آن را آپلود کنید و لینک دانلود را در بخش «تماس با من» بفرستید). در کمتر از 4، 5 ساعت، قالب خود را همراه با دکمه گوگل پلاس تحویل بگیرید.

پایان نامه بررسی نقاط آسیب خیز اجتماعی شهر تهران به تفکیک انواع آسیبها

کلیدواژگان: نقاط آسیب خیز، آسیب های اجتماعی، شهر تهران

فهرست مطالب:

بیان مسئله

مقدمه

فصل ۱-کلیات پژوهش

چکیده

اهمیت ضرورت ومسئله

چارچوب نظری

فرضیات

تحقیق

اهداف تحقیق

فصل ۲- ادبیات پیشینه پژوهش

تعریف شهر و مسائل شهری

تعریف آسیب (ناهنجاریها) و انواع آن

معیارهای تشخیص آسیب ها

مفهوم آسیب اجتماعی

مشخصات لازم در بررسی آسیب های اجتماعی

طبقه بندی مسائل و آسیب های اجتماعی

انواع آسیب های اجتماعی

تعیین اولویت آسیب های اجتماعی

وضعیت آسیب های اجتماعی در جامعه شهری

آسیب شناسی اجتماعی

اهداف و رویکردهای آسیب شناسی اجتماعی

علل و عوامل پیدایش آسیب های اجتماعی

تحلیل و بررسی مسائل و مشکلات شهر تهران

اولویت بندی آسیبهای اجتماعی در سطح مناطق ۲۲ گانه تهران

فصل ۳ – فرضیه ها و روش انجام کار

تحقیقات انجام شده

روش پژوهش

جامعه آماری

نمونه و روش نمونه گیری

ابزارهای پژوهش

روائی پرسشنامه

اعتبار پرسشنامه

فصل۴ – تجزیه و تحلیل اطلاعات

روش های تحلیل اطلاعات

توصیف ویژگی های جمعیت شناختی پاسخگویان

توصیف متغیر های نگرشی

توصیف نتایج نگرشی پاسخگویان

آزمون فرضیه و تبیین روابط بین متغیرها

فصل ۵ – پیشنهادات و نتیجه گیری

نتیجه گیری

پیشنهادات

فهرست منابع

خرید

مطالب مرتبط