دسته: جغرافیا
حجم فایل: 152 کیلوبایت
تعداد صفحه: 1
راهنمای استفاده:
این فایل در قالب یک فایل فشرده ارائه شده است که جهت استفاده باید از حالت فشرده خارج شود.
محتوای فایل:
لایه پولیگونی با پسوند “shp” و قابل ویرایش در نرم افزار GIS
مقدمه
سختی و شکل پذیری دو موضوع اساسی در طراحی ساختمانها در برابر زلزله اند. ایجاد سختی و مقاومت به منظور کنترل تغییرمکان جانبی و ایجاد شکل پذیری برای افزایش قابلیت جذب انرژی و تحمل تغییرشکلهای خمیری اهمیت دارند. در طراحی ساختمانهای فولادی مقاوم در برابر زلزله، استفاده از سیستمهای قابهای مقاوم خمشی MRF، قابهای با مهاربند همگرا CBF و قابهای با مهاربند واگرا EBF رایج است.
قابهای مقاوم خمشی MRF، شامل ستونها و تیرهایی است که توسط اتصالات خمشی به یکدیگر متصل شده اند. سختی جانبی این قابها به سختی خمشی ستونها، تیرها و اتصالات در صفحه خمش بستگی دارد. در طراحی این قابها فلسفه تیر ضعیف و ستون قوی حاکم است. این امر ایجاب می کند که تیرها زودتر از ستونها تسلیم شوند و با شکل پذیری مناسب خود، انرژی زلزله را جذب و مستهلک کنند و اتصالات دربارهای حدی با شکل پذیری غیرارتجاعی مناسب خود، قابلیت تحمل تغییر شکلهای خمیری را بالا ببرند. قابها با مهاربند همگرا CBF، در برابر زلزله از نظر سختی، مقاومت و کنترل تغییرمکانهای جانبی در محدوده خطی دارای رفتار بسیار مناسبی اند، ولی در محدوده غیرارتجاعی به علت سختی جانبی مهاربندها، قابلیت جذب انرژی کمتری دارند و در نتیجه دارای شکل پذیری کمتری اند. قابهای با مهاربند همگرا شکلهای مختلفی دارند که در آئین نامه 2800 ایران برخی از آنها معرفی شده است. در این قابها برش وارده در ابتدا توسط اعضای قطری جذب شده و سپس مستقیماً به نیروی فشاری و کششی تبدیل شده و به سیستم قائم انتقال می یابند (شکل 1-2). در قابهای با مهاربند واگرا EBF، عضو قطری بصورت برون محور به تیر کف متصل می گردد. در محل اتصال تیر و ستون و مهاربند مقداری خروج از مرکزیت ایجاد می شود به نحوی که تیر رابط توانایی تحمل تغییر شکلهای بزرگ را داشته باشد و همانند فیوز شکل پذیر عمل کنند (شکل 1-3).
چکیده
اگرچه بررسی های بیشماری نشان می دهد که ارزش افزوده مدیریتمنابع انسانی، زمانی قوی تر می باشد که تصمیم گیری ها در زمینه مدیریت منابع انسانی در پیوند با استراتژی سازمانی می باشد، دانش تجربی در این زمینه که چگونه ملاحظات راهبردی تاثیری بر روی فرایندهای تصمیم گیری مرتبط به مدیریت منابع انسانی الکترونیک دارند، محدود می باشد. بنابراین هدف این بررسی این می باشد تا 1) به مطالعه سه بررسی موردی بپردازد که چگونه ملاحظات راهبردی، فرایند تصمیم گیری را در محدوده معرفی برنامه های کاربردی مدیریت منابع انسانی الکترونیک تحت تاثیر قرار می دهد، 2) پیشنهاداتی را برای تحقیقات آینده ارائه دهد، و 3) پیشنهاداتی را ارائه دهد که چگونه می توان ملاحظات راهبردی را به صورت بهتری در فرایند تصمیم گیری مد نظر قرار داد. سه بررسی موردی گسترده در مورد شرکت هایی که به اجرای مدیریت منابع انسانی الکترونیک می پردازند با استفاده از مدلی در مورد تدوین استراتژی مدیریت منابع انسانی الکترونیک، انجام شد. بررسی های موردی نشان می دهد که زمانی که محرک های کسب و کار خاصی، از فرایند تصمیم گیری جدا می شوند، نقش اصلی مدیریت منابع انسانی الکترونیک، ایجاد زیرساخت هایی با تمرکز بر روی جلوگیری از نارضایتی ها می باشد. برای اینکه مدیریت منابع انسانی الکترونیک به صورت راهبردی مورد استفاده قرار گیرد، کسب و کار و مدیریت منابع انسانی می بایست تنظیم گردند. بر مبنای این یافته ها، ما پیشنهادات تحقیق را برای بخش های علمی که به بررسی این رشته نوظهور از ارتباط متقابل بین استراتژی، مدیریت منابع انسانی و سیستم های فناوری اطلاعات می پردازند، ارائه می دهیم. علاوه بر این پیشنهاداتی را برای کارشناسان منابع انسانی در مورد چگونگی بهینه سازی تطبیق بین کسب و کار و مدیریت منابع انسانی ارائه می دهیم.
دسته: جغرافیا
حجم فایل: 354 کیلوبایت
تعداد صفحه: 1
راهنمای استفاده:
این فایل در قالب یک فایل فشرده ارائه شده است که جهت استفاده باید از حالت فشرده خارج شود.
محتوای فایل:
لایه پولیگونی با پسوند “shp” و قابل ویرایش در نرم افزار GIS
بررسی عوامل موثر در بهره وری کارکنان کارخانه ی آسفالت سازی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
فصل اول
کلیات
۱-۱ مقدمه
۲-۱ چکیده
۳-۱- بیان مسأله
۴-۱ ضرورت تحقیق
۵-۱ جمعیت مورد مطالعه
۶-۱ حجم نمونه
۷-۱ مراحل انجام تحقیق
۸-۱ موانع موجود در انجام تحقیق
فصل دوم
ادبیات موضوع تحقیق
«موضوع تحقیق»
۱-۲-۱ پیشینه ی تحقیق
۱-۱-۲ تعریف بهره وری
۲-۱-۲ مفهوم بهره وری
۳-۱-۲ هزینه های افزایش کیفیت
۱-۳-۲-۱ هزینه های پیش گیرانه
۲-۳-۱-۲ هزینه های ناکامس
۴-۱-۲ بهره وری و سودآوری
۵-۱-۲ بهره وری و کیفیت زندگی کار
۲-۲ ادبیات تحقیق
۱-۲-۲ سابقه و تاریخچه
۲-۲-۲ تعاریف و مفاهیم اساسی بهره وری
۳-۲-۲ فرهنگ مدیریت
۴-۲-۲ سازمان بین المللی کار ILO
۵-۲-۲ آژانس بهره وری اروپا EPA
۶-۲-۲ مرکز بهره وری ژاپن JPC
۷-۲-۲ تاریخچه ای از سازمانهای بهره وری در جهان
۸-۲-۲ بهره وری در کشورهای آسیایی
۳-۲- عوامل موثر در بهره وری و مدل های مختلف بهره وری
۱-۳-۲ مدل یکپارچه عوامل بهره وری
۲-۳-۲ مدل پروکوپنکو
۲-۳-۳ مدل سازمان ملی بهره وری ایران با توجه به عوامل موثر
۴-۲ تحقیقات انجام گرفته در مورد بهره وری
۱-۴-۲ اهمیت مدیریت و نقش آن در بهره وری در شرکت ماشین سازی جابر
۲-۴-۲ بهره وری و سودآوری در شرکت زمزم تهران
۳-۴-۲ بهره وری و سازماندهی در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
۴-۴-۲ بهره وری و کاهش هزینه های تولید، تعمیرات و نگهداری شرکت تحقیقاتی روئیز
۵-۴-۲ بهره وری در صنایع شهید کلاهدوز
۶-۴-۲ بررسی بهره وری راه آهن جمهوری اسلامی ایران
۷-۴-۲ عوامل موثر در بهره وری در شرکت تکنوصنایع
۸-۴-۲ عوامل موثر در افزایش بهره وری در صنایع تولیدی کوچک کشور
۹-۴-۲ بررسی بهره وری در شرکت بیمه البرز
۱۰-۴-۲ بهره وری کار
۱۱-۴-۲ انگیزش و بهره وری در کارکنان
فصل سوم
معرفی کارخانه
۱-۳ معرفی کارخانه
۲-۳ وسعت کارخانه
۳-۳ تعداد کارمندان و کارگران و واحدهای مختلف کارخانه
۴-۳ محصولات تولیدی کارخانه
۱-۴-۳ آسفالت توپکا Topeka
۲-۴-۳ آسفالت بیندر Binder
۳-۴-۳ آسفالت بلک بیس Black bais
۵-۳ نمودار تحلیل روند کارخانه
فصل چهارم:
تجزیه و تحلیل آماری
۱-۴ تجزیه و تحلیل داده های آماری
۲-۴ نتیجه گیری
۳-۴ پیشنهادات
منابع و مآخذ
مقدمه
در جهان امروز پیشتاز بودن تنها طریقه ی واقعی ادامه ی زندگی است و اینجاست که مفهوم بهره وری هر چه بیشتر نمایان می شود که عبارتست از برنامه ریزی، سازماندهی مناسب برای گرفتن بهترین نتیجه از مجموعه ی فعالیتها است، ارزش پیدا می کند.
چند سالی است که بحث پیرامون «بهره وری» جای خود را در میدان مباحث علمی و اجتماعی کشور باز کرده است.
در صحنه ی پر تنش رقابت جهانی و سیر پرشتاب فن آوری، اینک سیاست گذاران و مدیران «ارزش بهره وری» را گاه به عنوان ابزار و گاه به عنوان هدف مورد توجه قرار می دهند.
اندازه گیری بهره وری یک مکانیزم کنترلی برای مدیریت است و اصولاً سازمانها مکانیزم هایی برای کنترل رفتارها، موجودی و کیفیت و… دارند. روش های متفاوتی جهت دسته بندی سیستم های کنترلی وجود دارد و می توان آنها را بر اساس مدیریت منابع مورد استفاده کرد و دسته بندی نمود. که سیستم های کنترل مالی، سیستم های کنترل تولید و سیستم های کنترل رفتاری مثالهایی از این قبیل هستند.
در همین راستا تصمیم گرفته شد تا با استفاده از روش های نمونه گیری و ریاضی میزان عملکرد و کارایی و میزان تولید با توجه به استانداردهای از پیش تعیین شده مورد مقایسه قرار گیرد.
نکته ای که در اینجا لازم به ذکر است این است که تمام کارخانجات ساخت آسفالت نیاز به بالا بردن سطح کارایی خود هستند و در تلاش هستند سهم بیشتری از بازار رقابتی این صنعت را در دست گیرند.
فایل ورد (Word) قابل ویرایش