پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

خودآموز تصویری آموزش عود

خودآموز تصویری آموزش عود

قیمت: 6800 تومان



در قالب یک DVD ارجینال


آموزش تئوری موسیقی: شناخت موسیقی، معرفی نتها و کشش آنها، علائم تغییر دهنده، کسر میزان، انواع میزان، شناخت ریتم و وزن خوانی و... معرفی ساز، انگشت گذاری، سیم های دست باز، اجراهایی از نتهای چنگ و دو لاچنگ، آماده سازی ریز، مضراب چپ و راست، تمرینهای ویراسیون و تریل، اجرای تریوله و اجرای چند قطعه ضربی.

با توجه به صدای گرم و جذاب عود به خوبی قابل استفاده در موسیقی سنتی ایران و بویژه برای تکنوازی آوازها و گوشه های اصیل ایرانی است. عود سازیست با صدای بم و دلنشین و به علت وسعت کم صدا که جمعا دو اکتاو است باید نوازنده دقت و سلیقه بیشتری از خود نشان دهد تا درب نواختن آن موفق گردد.




تاریخچه عود:

  • عود یا بربط و یا رود از جمله معمول‌ترین سازهای موسیقی ایران قدیم است با ظاهری به شکل گلابی، از جنس چوب در خت توت یا آبنوس با کاسه طنینی بزرگ و دسته کوتاه
  • این ساز در گروه سازهای زهی زخمه‌ای قرار می‌گیرد، طول آن تقریبا 85 سانتی متر است و هنگام نواختن به صورت افقی روی ران پا گذاشته می‌شود.
  • این ساز در حقیقت‌ نوعی‌ سمبل‌ تاریخی‌ برای‌ سازهای‌ ایرانی‌ به شمار می‌آید و از آن در موسیقی سنتی خاورمیانه و شرق آفریقا استفاده می‌شود.
  • در قدیم بربط را دو نوع به حساب می‌آوردند: یکی‌ بربط‌ با کاسه‌ بزرگ‌ و دستهٔ کوتاه‌ و دیگری با کاسه کوچک‌ اما دسته‌ بزرگ.



- فرمت: DVD
- تعداد: 1 حلقه
- هنرآموز: بهاره چم آسمانی
- دارای کیفیتی بهتر و امکانات جدیدتر
- ویژه علاقه مندان یادگیری موسیقی در منزل
- قابل اجرا بر روی انواع دستگاه‌های پخش DVD و رایانه

خرید سوال از فروشنده


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد