پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

10. Other usages

10. Other usages

Most of the differences we have mentioned are small and easily understandable in context, even if they sound amusing or quaint, as shan't and ought do in the US, or as gotten and in back of do in GB. Many usages, it is true, occur in only one variety of the language and are not generally understood in the other. To visit with, for example, is used in the US meaning to visit, but it has the additional meaning of being with another person virtually, so that it is possible to visit with someone by phone. This usage is unknown in Britain. (Many similar examples are discussed in the dictionary section of this book.) But the usages that give American and British English their peculiar characters belong to the first category. Only an American would say 'I sure could use a drink' or 'I need to use the bathroom'. A Briton would find some equivalent but subtly different linguistic formula, such as 'I'm dying of thirst' or 'I have to go to the loo'. If, as Shaw said, Britain and America are divided by a common language, perhaps the main element of division lies precisely in such subtle distinctions as these.

پیاده سازی شبکه عصبی هوپفیلد مجتمع سازی گسترده دیجیتال

چکیده

این مقاله در مورد پیاده سازی شبکه های عصبی Hopfield برای حل مسایل مربوط به محدودیت رضایت با استفاده از آرایه های گیت قابل برنامه ریزی میدان FPGA بحث می کند. این مقاله در مورد روش های فرمول بندی این مسایل همانند شبکه های عصبی گسسته بحث می کند، و سپس مساله N queen را با استفاده از فرمولبندی به دست آمده تشریح می کند. سرانجام، نتایج ارایه شده زمان های محاسبه یک کامپیوتر معمولی برای شبیه سازی اجرای شبکه Hopfield بر روی یک فضای کاری باکیفیت، مقایسه می کنند. در این روش، رشد پیشرفت قابل مشاهده می باشد که نشان می دهد حداکثر رشد 2 تا 3 برابر دامنه با استفاده از ابزارهای FPGA ممکن می باشد.

کلیدواژه: شبکه عصبی هوپفیلد، آرایه های گیت قابل برنامه ریزی میدان، مساله N queen

مقدمه

بسیاری از مسایل بهینه سازی تجارت و صنعت در عمل را می توان با استفاده از متغیرهای تصمیم گیری دودویی (باینری) ، به عنوان مسایل برنامه نویسی استاندارد ریاضی فرمول بندی کرد. حل این مسایل به دلیل طبیعت عصب سخت پیچیدگی آنها (NP hard) نیاز به بکاربری از فن آوری های هوشمند و الگوریتم های تقریبی دارند؛ در سال 1985 شبکه های عصبی برای حل این مشکل ارایه شدند، اما باز هم مسایلی همچون کیفیت ضعیف راه حل ها و عدم تضمین راه حل نهایی عملی مشکل ساز بودند. این مسایل اولیه امروزه برطرف شده اند. روش هایی برای کمک به شبکه عصبی Hopfield تا حداقل عملکرد انرژی ناحیه ای را تامین کند، ارایه شده اند و ساختار مناسب این عملکرد انرژی عملی بودن راه حل را تضمین می کند. با استفاده از این پیشرفت ها، نتایج شبکه عصبی به دست آمده اند که به طور موثری (و حتی بهتر) با دیگر فن آوری های هوشمند معروف مانند بازپخت شبیه سازی شده، رقابت می کنند.

خرید

مطالب مرتبط

سیستم کنترل ترافیک: سیستم هوشمند کنترل برای شبکه وسایل نقلیه بی سیم

چکیده

تراکم ترافیک مشکل بسیار جدی می باشد که به دنبال افزایش تعداد اتوموبیل در جاده ها که به طور قابل توجهی بیش از ظرفیت جاده ها می باشد، شدیدتر می گردد. این مقاله به تعریف TraffCon (سیستم کنترل ترافیک) پرداخته، به عنوان سیستم جدبد مدیریتترافیک (TMS) برای شبکه های وسایل نقلیه بیسیمی می باشد که به سمت حل این مشکلات از طریق بهینه کردن استفاده از ظرفیت کنونی جاده هایپیش می رود. این سیستم همچنین طرحی را ارائه می دهد که شامل مدول تصمیم گیری جدبد مبتنی بر سرور می باشد، که توزیع اطلاعات را به وسایل نقلیه امکان پذیر می کند؛ اگر این موارد دنبال گردد، منجر به استفاده بهینه ازجاده ها می گردد.

کلیدواژه: مدیریت ترافیک، وسایل نقلیه جاده ای، راهنمایی رانندگان، شیکه های بی سیم

مقدمه

دسترسی بیسیم در محیط مربوط به وسایل نقلیه (WAVE) برای مدت زمانی به عنوان حیطه پژوهشی فعالی بوده است. WAVE هنوز هم در فاز استانداردسازی بوده و چندین گروه به این منظور فعالیت هایی را انجام می دهند که متشکل از کنسرسیوم ارتباطاتی اتومبیل با اتومبیل، کارگروه ارتباطات در شعاع کم، و کارگروه می باشند. بدون در نظر گرفتن نتایج این فرایند، مقدمات مربوط به کاربردهای جدید در حیطه وسایل نقلیه آشکار می باشد که بر مبنای اینترنت ، آرامش، ایمنی، یا کاربردهای مدیریت ترافیک است. بسیاری از پزوهش های اولیه در ارتباط با کاربرد های مشخص WAVE وتمرکزش را بر روی ایجاد مزایای امنیتی قرار داده است. کنسرسیوم ارتباطاتی ایمن وسایل نقلیه فهرست بلندی از رده بندی مجزای این کاربردها بر طبق به مزایای آن فراهم کرده است. اکثریت این موارد ولی نه همه آن ها در ارتباط با ایمنی می باشد. در حال حاضر بسیاری از پروژه های درسطح جهانی کاربردهای ایمنی را بر اساس این موارد و سناریوهای مشابه مد نظر قرار می دهد.

خرید

مطالب مرتبط

ارزیابی پدیده پایپینگ (لوله گذاری) در سدهای خاکی (ترجمه مقاله عمران)

عنوان انگلیسی مقاله: Critical appraisal of piping phenomena in earth dams
عنوان فارسی مقاله: ارزیابی بحرانی پدیده پایپینگ (لوله گذاری) در سدهای خاکی
طبقه بندی: عمران
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15

چکیده
این مقاله، بررسی جامعی از مقالات منتشر شده در زمینه پدیده های پایپینگ خاک را ارائه می کند. اولین ابزارها برای طراحی سدهای خاکی برای مقاومت پایپینگ در طول های سال های 1910-1935 توسعه یافته اند. ضابطه فیلتر برای خاک های پراکنده کننده در دهه 1970 اصلاح شد. پدیده پایپینگ در کل به صورت زیر تعریف می شود: (1) متورم کردن، (2) فرسایش داخلی، (3) فرسایش پس گشت، گرچه حالت های دیگر نیز امکان پذیر می باشند. تحقیقات اخیر در زمینه پایپینگ نشان دهنده محدودیت های وقوع پایپینگ و نقشی می باشند که طراحی و ساخت ممکن است در درصد بالایی از شکست های پایپینگ ایفا کنند. رویه های آزمایشگاهی استانداردسازی شده برای ارزیابی پتانسیل پایپینگ در مواد چسبنده دردسترس می باشند، ولی هیچ روشی برای ارزیابی پتانسیل خود فیلترسازی وجود ندارد. پیشرفت های اخیر در فناوری کامپیوتر ، ارزیابی تراوش و تغییرشکل را در خاکریزها تسخیل کرده است ولی روش های محاسباتی برای ارزیابی پتانسیل پایپینگ فعلا محدود می باشند.

مقدمه
براساس تاریخچه شکست های سد خاکی در قرن های نوزدهم و بیستم، احتمال دارد که شکست های پایپینگ در سدها روی داده باشد، از آنجاییکه اولین سدها حدود 2900 سال قبل از مسیح ساخته شده بودند. روش های اولیه ساخت، تاثیرات تراوش یا طرز پخش و انتشار صحیح مواد را برای فراهم سازی فیلترهای کافی در سدهای خاکی در نظر نگرفته بودند. همانطور که تجربه با ساخت موفق سدها با انواع مواد فونداسیون افزایش می یابد، طرح های سد موفق از نظر آزمایشی تا اولین هزاره AD پدید آمدند، همانطور که توسط طول عمر 2000 ساله سد Proserpina ساخته شده توسط Romans مشاهده شده بودند. کمی بعد، Henry Darcy رابطه بین راس (ارتفاع ریزش)، طول مسیر جریان و سرعت های سیال را در وسیله دانه ای شناسایی کرد و روش هایی را برای ارزیابی پتانسیل پایپینگ از طول مسیر جریان زیر سدها توسعه داد. با پیدایش مکانیک های خاک مدرن، Terzaghi روشی را برای ارزیابی متورم کردن (برآمدگی) توسعه داد.

خرید

ترجمه مقاله تقسیم کار و به اشتراک گذاری دانش برای بازیابی همزمان اطلاعات مشترک

دسته: مدیریت

حجم فایل: 196 کیلوبایت

تعداد صفحه: 19

تقسیم کار و به اشتراک گذاری دانش برای بازیابی همزمان اطلاعات مشترک

کالوم فالی، آلن اف. اسمیتن

ترتیب: مرکز فناوری های اینترنتی، دانشگاه دابلین سیتس، ایرلند

اطلاعات کلی مقاله:

تاریخ:

15 می 200

تجدید نظر شده در 15 سپتامبر 2009

تائید شده در 30 اکتبر 2009

دسترسی آنلاین در 16 دسامبر 2009

کلیدواژگان:

اطلاعات مشترک

بازیابی اطلاعات مشترک

جستجوی مشترک

چکیده:

بازیابی همزمان اطلاعات مشترک (SCIR) با حمایت از دو یا چند کاربرکه همزمان با هم به منظور برآورده ساختن اطلاعات به اشتراک گذاشته شده مورد نیاز به جستجو می پردازند، مرتبط است. سیستم های SCIR نشان دهنده یک تغییر پارادایمی در مسیری است که ما بازیابی اطلاعات را مشاهده می کنیم در حالی که انتقال از یک فرد به یک فرآیند گروهی و به عنوان توسعه تکنیک های جدید IR برای حمایت از آن مورد نیاز است. در این مقاله ما چیزهایی را که معتقدیم دومفهوم کلیدی برای توسعه SCIR موثر تحت عنوان تقسیم کار (DOL) و به اشتراک گذاری اطلاعات (SOK) هستند، ارائه می دهیم. این مفاهیم با هم SCIR هماهنگ را قادر می سازد در حالیکه هر یک از اعضای گروه از اکتشافات همکاران خود بهرمند می شوند، افزونگی در سراسر گروه کاهش یابد. در این مقاله ما تکنیک های برجسته از حالتهای سیستم های SCIR را که در درجه اول از طریق ارائه ابزارهای اطلاع رسانی این دو مفهوم را پشتیبانی می کنند مطرح می کنیم. سپس به طرح برخی از تکنیک های سیستم های واسطه برای تقسیم کار و به اشتراک گذاری اطلاعات در SCIR می پردازیم، در آخر از بحث روی برخی روند های آتی ممکن برای این دو تکنیک هماهنگی نتیجه گیری می کنیم.

2009، شرکت السیور، الرایت رزوردز

خرید

مطالب مرتبط