چکیده
این مقاله در مورد پیاده سازی شبکه های عصبی Hopfield برای حل مسایل مربوط به محدودیت رضایت با استفاده از آرایه های گیت قابل برنامه ریزی میدان FPGA بحث می کند. این مقاله در مورد روش های فرمول بندی این مسایل همانند شبکه های عصبی گسسته بحث می کند، و سپس مساله N queen را با استفاده از فرمولبندی به دست آمده تشریح می کند. سرانجام، نتایج ارایه شده زمان های محاسبه یک کامپیوتر معمولی برای شبیه سازی اجرای شبکه Hopfield بر روی یک فضای کاری باکیفیت، مقایسه می کنند. در این روش، رشد پیشرفت قابل مشاهده می باشد که نشان می دهد حداکثر رشد 2 تا 3 برابر دامنه با استفاده از ابزارهای FPGA ممکن می باشد.
کلیدواژه: شبکه عصبی هوپفیلد، آرایه های گیت قابل برنامه ریزی میدان، مساله N queen
مقدمه
بسیاری از مسایل بهینه سازی تجارت و صنعت در عمل را می توان با استفاده از متغیرهای تصمیم گیری دودویی (باینری) ، به عنوان مسایل برنامه نویسی استاندارد ریاضی فرمول بندی کرد. حل این مسایل به دلیل طبیعت عصب سخت پیچیدگی آنها (NP hard) نیاز به بکاربری از فن آوری های هوشمند و الگوریتم های تقریبی دارند؛ در سال 1985 شبکه های عصبی برای حل این مشکل ارایه شدند، اما باز هم مسایلی همچون کیفیت ضعیف راه حل ها و عدم تضمین راه حل نهایی عملی مشکل ساز بودند. این مسایل اولیه امروزه برطرف شده اند. روش هایی برای کمک به شبکه عصبی Hopfield تا حداقل عملکرد انرژی ناحیه ای را تامین کند، ارایه شده اند و ساختار مناسب این عملکرد انرژی عملی بودن راه حل را تضمین می کند. با استفاده از این پیشرفت ها، نتایج شبکه عصبی به دست آمده اند که به طور موثری (و حتی بهتر) با دیگر فن آوری های هوشمند معروف مانند بازپخت شبیه سازی شده، رقابت می کنند.
چکیده
تراکم ترافیک مشکل بسیار جدی می باشد که به دنبال افزایش تعداد اتوموبیل در جاده ها که به طور قابل توجهی بیش از ظرفیت جاده ها می باشد، شدیدتر می گردد. این مقاله به تعریف TraffCon (سیستم کنترل ترافیک) پرداخته، به عنوان سیستم جدبد مدیریتترافیک (TMS) برای شبکه های وسایل نقلیه بیسیمی می باشد که به سمت حل این مشکلات از طریق بهینه کردن استفاده از ظرفیت کنونی جاده هایپیش می رود. این سیستم همچنین طرحی را ارائه می دهد که شامل مدول تصمیم گیری جدبد مبتنی بر سرور می باشد، که توزیع اطلاعات را به وسایل نقلیه امکان پذیر می کند؛ اگر این موارد دنبال گردد، منجر به استفاده بهینه ازجاده ها می گردد.
کلیدواژه: مدیریت ترافیک، وسایل نقلیه جاده ای، راهنمایی رانندگان، شیکه های بی سیم
مقدمه
دسترسی بیسیم در محیط مربوط به وسایل نقلیه (WAVE) برای مدت زمانی به عنوان حیطه پژوهشی فعالی بوده است. WAVE هنوز هم در فاز استانداردسازی بوده و چندین گروه به این منظور فعالیت هایی را انجام می دهند که متشکل از کنسرسیوم ارتباطاتی اتومبیل با اتومبیل، کارگروه ارتباطات در شعاع کم، و کارگروه می باشند. بدون در نظر گرفتن نتایج این فرایند، مقدمات مربوط به کاربردهای جدید در حیطه وسایل نقلیه آشکار می باشد که بر مبنای اینترنت ، آرامش، ایمنی، یا کاربردهای مدیریت ترافیک است. بسیاری از پزوهش های اولیه در ارتباط با کاربرد های مشخص WAVE وتمرکزش را بر روی ایجاد مزایای امنیتی قرار داده است. کنسرسیوم ارتباطاتی ایمن وسایل نقلیه فهرست بلندی از رده بندی مجزای این کاربردها بر طبق به مزایای آن فراهم کرده است. اکثریت این موارد ولی نه همه آن ها در ارتباط با ایمنی می باشد. در حال حاضر بسیاری از پروژه های درسطح جهانی کاربردهای ایمنی را بر اساس این موارد و سناریوهای مشابه مد نظر قرار می دهد.
دسته: مدیریت
حجم فایل: 196 کیلوبایت
تعداد صفحه: 19
تقسیم کار و به اشتراک گذاری دانش برای بازیابی همزمان اطلاعات مشترک
کالوم فالی، آلن اف. اسمیتن
ترتیب: مرکز فناوری های اینترنتی، دانشگاه دابلین سیتس، ایرلند
اطلاعات کلی مقاله:
تاریخ:
15 می 200
تجدید نظر شده در 15 سپتامبر 2009
تائید شده در 30 اکتبر 2009
دسترسی آنلاین در 16 دسامبر 2009
کلیدواژگان:
اطلاعات مشترک
بازیابی اطلاعات مشترک
جستجوی مشترک
چکیده:
بازیابی همزمان اطلاعات مشترک (SCIR) با حمایت از دو یا چند کاربرکه همزمان با هم به منظور برآورده ساختن اطلاعات به اشتراک گذاشته شده مورد نیاز به جستجو می پردازند، مرتبط است. سیستم های SCIR نشان دهنده یک تغییر پارادایمی در مسیری است که ما بازیابی اطلاعات را مشاهده می کنیم در حالی که انتقال از یک فرد به یک فرآیند گروهی و به عنوان توسعه تکنیک های جدید IR برای حمایت از آن مورد نیاز است. در این مقاله ما چیزهایی را که معتقدیم دومفهوم کلیدی برای توسعه SCIR موثر تحت عنوان تقسیم کار (DOL) و به اشتراک گذاری اطلاعات (SOK) هستند، ارائه می دهیم. این مفاهیم با هم SCIR هماهنگ را قادر می سازد در حالیکه هر یک از اعضای گروه از اکتشافات همکاران خود بهرمند می شوند، افزونگی در سراسر گروه کاهش یابد. در این مقاله ما تکنیک های برجسته از حالتهای سیستم های SCIR را که در درجه اول از طریق ارائه ابزارهای اطلاع رسانی این دو مفهوم را پشتیبانی می کنند مطرح می کنیم. سپس به طرح برخی از تکنیک های سیستم های واسطه برای تقسیم کار و به اشتراک گذاری اطلاعات در SCIR می پردازیم، در آخر از بحث روی برخی روند های آتی ممکن برای این دو تکنیک هماهنگی نتیجه گیری می کنیم.
2009، شرکت السیور، الرایت رزوردز