خرده فروشان ظاهرا با چالش های رقابتی دو گانه مواجه شده اند که عبارتند از: رشد خط بالایی در حالی که آن ها را در پایین خط نگه می دارد. ابداعات در زمینه قیمت گذاری و تبلیغ فراهم کننده فرصت های قابل توجهی برای مشتریان هدف می باشد که به صورت موثر هم به صورت آنلاین و هم آفلاین هستند، خرده فروشان همچنین دارای هدف برای تبلیغ، ارائه دادن توانایی ها به منظور اندازه گیری و بهبود بخشیدن موثر به پیشرفت های آن ها نیز هستند. این مقاله پیشرفت های اخیر را در زمینه قیمت گذاری ها و تبلیغ ها را به عنوان وابسته بودن به هدف گذاری افزایش یافته، قیمت جدید و مدل های تبلیغی و موثر بودن های بهبود یافته مورد سنتز قرار می دهد.
این مقاله همچنین نقش جدید مربوط به تکنولوژی های توانا را برجسته می سازد و مسیرهای مهم را برای مطالعات بعدی پیشنهاد می دهد.
در سال 2008، کل و جمع فروش های خرده فروشی در آمریکا به بیش از 9/3 تریلیون دلار رسید که تقریبا 4/1 تریلیون دلار آن مربوط به غذا، نوشابه و آشامیدنی ها، دارو و مغازه های سازمانی بود و تقریبا 227 بیلیون دلار مربوط به مغازه های آنلاین و سفارشات اینترنتی بود. تبلیغهای قیمت نیز یک ابزار بازاریابی اصلی می باشد که خرده فروشان آنلاین و آفلاین از آن برای ایجاد کردن فروش ها و افزایش دادن مشارکت بازاری آن ها استفاده می کند. مشخص شدن اهمیت آن ها و تاریخچه طولانی آن به شکلی است که این مقاله بازاریابی که مجموعه وسیعی از دانش را در مورد تبلیغهای کاری فراهم ساخته است چندان جالب توجه نمی باشد. مطالعه کمی اغلب بر روی صنعت کالای بسته بندی مصرف کننده متمرکز شده است که مجموعه داده های غنی دوره های طولانی را تحت پوشش قرار می دهند و خریدان در راستای طبقه های محصولی مختلف در دسترس می باشند. بیشتر مطالعات رفتاری به جای آن، از مجموعه های تجربی برای عناصر مختلف مهارتی و طراحی های تبلیغی و مجزا کردن اثرات ایزوله آن ها استفاده می کنند.
بررسی کنونی به منظور توسعه جذب کننده های زیستی مقرون به صرفه و مطالعه فرایند جذب کننده های زیستی شامل در جذب فلزات سنگین فاضلاب های صنعتی آلوده با استفاده از جذب کننده های زیستی پیشرفته، مد نظر قرار گرفته است. کربن پوسته نارگیل توسط کیتوسان و یا عوامل اکسید کننده (اسید فسفوریک) به منظور تولید جذب کننده تغییر یافته اند. اثربخشی جذب، جذب کننده از طریق اندازه گیری میزان جذب روی (II) در فاضلاب های صنعتی نوشیدنی ترکیبی ارزیابی شده است. پارامترهای عملیاتی همچون PH، زمان تحریک و غلظت جذب کننده، غلظت یون مقدماتی و اندازه ذره نیز مورد بررسی قرار گرفته اند. داده های جذب به خوبی در تناسب با مدل های لانگمویر و فراندلیچ بوده اند. به هر حال ایزوترم للانگمویر مدل تناسب بهتری را نسبت به ایزئترم فراندلیچ به دلیل ضریب همبستگی بالاتر نسبت به انچه که اولی نشان داده است، به نمایش می گذاردف به این ترتیب، نشان دهنده کاربردپذیری پوشش تک لایه روی (II) بر روی سطح جذب کننده می باشد. بررسی های واجذبی توسط NaOH انجام شده و بازیافت کمی فلز شهود بوده است. مکانیسم جذب غالب، تبادل یونی می باشد. استفاده از ضایعات کشاورزی (کیتن) به منظور تولید کربن، به طور بلقوه منجر به تولید جذب کننده های موثر بالا از مواد خام کم هزینه تر که حاصل منابع بازیافتی می باشند، می شود.
پوسته نارگیل، کربن با پوشش کیتوسان، فلزات سنگین، فاضلاب صنعتی، ایزوترم های جذب کننده
فرایند صنعتی شدن سریع منجر به افزایش تخلیه فلزات سنگین به محیط زیست شده است. افزایش چشمگیر استفاده از فلزات سنگین در طول چند دهه اخیر به طور گریزناپذیری منجر به افزایش سرازیر شدن عناصر فلزی به محیط های آبزی شده است. ویژگی قابل تامل فلزات این است که در طبیعت ماندگارند. حداقل 20 فلز به عنوان فلزات سمی طبقه بندی شده و نیمی از آن ها نیز به اندازه ای در طبیعت منتشر می شوند که سلامتی انسان را در معرض خطر قرار می دهند. اگرچه توانایی یک محیط آبی در حمایت از حیات آبزی نسبت به مناسب بودن آن برای دیگر استفاده ها وابسته به عوامل زیادی است.
(MihanPlayer) نام یک اسکریپت تجاری می باشد که شما را قادر می سازد تا به وسیله آن یک سایت خدماتی آپلود و پخش آنلاین موزیک برای کاربران خود راه اندازی نمایید.
این اسکریپت به دست برنامه نویس ایرانی جناب آقای مهدی عسکری و به سفارش میهن همکار طراحی و ارائه شده است و از لحاظ امکانات و کارایی و نوع عملکرد تا به امروز مشابهی برای آن سراغ نداریم. سعی شده است در طراحی این نرم افزار از استانداردترین متد کدنویسی استفاده شود.
کاربران وبسایت شما به وسیله این سیستم قادر خواهند بود تا فایل های صوتی خود را بر روی اینترنت آپلود نمایند و در نهایت سیستم پس از آپلود فایل صوتی چند لینک مختلف را که شامل ‘لینک دانلود’ و ‘لینک پخش آنلاین’ و ‘کد نمایش پلیر در وبلاگ و یا سایت’ می باشد در اختیار کاربران قرار می دهد.
+دارای پنل مدیریت ادمین
+ارائه لینک مستقیم برای دانلود
+ارائه کد نمایش پلیر برای وبلاگ ها و و سایتها
+ارائه کد مخفی نمایش برای وبسایتها و وبلاگها و سایت ها
+دارای سیستم ثبت نام و ورود برای مدیریت بهتر کاربران
+ارسال خودکار ایمیل عضویت، حاوی نام و رمز کاربری به کاربران
+حاوی فایل راهنمای نصب به صورت گام به گام
+و چندین ویژگی دیگر
+نصب و راه اندازی رایگان اسکریپت
+پشتیبانی رایگان اسکریپت توسط برنامه نویس تا زمان 3 ماه پس از خرید
جهت مشاهده دموی آنلاین اسکریپت میهن پلیر می توانید اینجا کلیک نمایید.
-توجه: تمامی حقوق این اسکریپت برای برنامه نویس آن و سیستم همکاری در فروش میهن همکار محفوظ می باشد و هرگونه انتشار آن بدون اخطار قبلی منجر به پیگیری خواهد شد.
-هم اکنون این اسکریپت به مبلغ ‘چهل و هشت’ هزار تومان قابل خرید و دریافت آنی می باشد.
60 سوال اختصاصی (فاقد پاسخنامه)
3 دفترچه سوال عمومی (60 سوال سال 84 / 60 سوال سال 86 / 10
بررسی های تجربی، شکافی را بین مفاهیم نظری حسابداری مدیریت و فعالیت های اصلی در سازمان ها نشان می دهد. به طور مشخص، تحقیقات نسبتا کمی در ارتباط با فاکتورهای خاص وجود دارد که منجر به تحریک و حذف پذیرش اصول پیچیده حسابداری مدیریت می گردد. در این مقاله به تجزیه و تحلیل محرک ها و عوامل بازدارنده تغییرات حسابداری مدیریت از جنبه های مدیریتی می پردازیم. مدل تحقیق ما بر مبنای پذیرش نظریه رفتار برنامه ریزی شده، و اقدامات مستدل می باشد. بر مبنای داده های ارزیابی شده، 161 بانک در کشورهایی که به زبان آلمانی صحبت می کنند، نشان می دهیم که تغییرات حسابداری مدیریت تحت تاثیر پیش بینی ها، شفاف سازی و سودآوری می باشد. قابلیت های فناوری اطلاعات و کنترل رفتار باعث ایجاد تغییرات می گردد. تنها تغییرات سازمانی مانع پذیرش روش های پیچیده تر می گردد. هزینه های عامل تولید و کارکنان دارای تاثیر قابل توجهی بر روی نگرش مدیر نمی باشد. علاوه بر این، در تجزیه و تحلیل های گروهی، به این ت تحلیل می پردازیم که آیا اهمیت موانع و محرک ها بین بانک ها با تمرکز بر روی اقدامات مالی پیچیده تر در مقایسه با بانکها با تمرکز بر روی مجموعه گسترده ای از اقدامات غیرمالی، متفاوت می باشد. ما در یافته ایم که بانک هایی که توسط اقدامات مالی مدیریت می گردند دارای قابلیت سوددهی بیشتری با دلگرم کردن مدیران و هیئت مدیره، می باشند، بانک هایی که از اقدامات غیرمالی استفاده می کنند، باعث افزایش شفاف سازی شده اما با تغییرات مدیریتی مقابله می کنند.