پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

مقاله مدیریت سازمانی برای رقابت و فروش کالا (بازارهای داخلی و خارجی)-1449

قیمت: 60000 ریال

فهرست

منابع داخلی و مزیت رقابتی:

منابع مالی:

تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش:

نقاط قوت و ضعف داخلی:

مقدمه:

رابطه بین واحدهای وظیفه‌ای سازمان:

یکپارچگی استراتژی و فرهنگ:

مدیریت:

مالی/ حسابداری:

فهرستی از پرسش‌های مربوط به بررسی عوامل داخلی

جدول فهرستی از پرسش‌های مربوط به بررسی عوامل داخلی سازمان

مدیریت

بازاریابی

امورمالی

تولید

تحقیق و توسعه

سیستم اطلاعات رایانه

تکنیکهای پایه:

منحنی تجزیه:

منحنی تجربه و تعیین قیمت:

تغییر شیب منحنی تجربه در طول زمان:

ارزیابی منحنی تجربه و تازه واردین:

منحنی تجربه و مراحل مختلف تولید:

تکنیکهای جدولی:

ارزیابی عوامل درونی: مدل GE

تعریف عوامل کلید درونی:

تکنیک کارت سفید:

وجه یادگیری در رشد

مقدمه

قابلیتهای نیروی کار

معیارهای اصلی سنجش وضعیت کارکنان

اندازه‌گیری رضایت کارکنان

  • رضایت کلی از سازمان

سنجش نگهداری کارکنان

سنجش بهره‌وری نیروی کار

معیارهای سنجش عوامل ایجاد کننده رشد و یادگیری

بهبود مهارت کارکنان

زیر ساخت‌ها و سیستم‌های اطلاعاتی

انگیزش، اختیار، و هم‌جهتی (Moltivation, Empowerment, and Alignment)

معیار پیشنهادات اجرا شده برای سنجش انگیزه کارکنان

معیارهای بهبود عملکرد در اثر پیشنهادات

معیارهای هم‌جهتی افراد و سازمان

کمبود معیارهای سنجش در زمینه یادگیری و رشد

ارتباط معیارهای سنجش با استراتژی سازمان

  1. روابط علت و معلولی

  2. عوامل تعیین کننده عملکرد

  3. ارتباط با معیارهای سنجش عملکرد مالی

معیارهای سنجش استراتژیک درمقابل معیارهای کنترل عملکرد

پیگیری معیارهای مناسب از راههای نامناسب

کارت امتیازی متوازن: وجه مشتریان

ضرورت توجه به وجه مشتریان در BSC

هسته اصلی معیارهای اندازه‌گیری مشتریان

مقدمه

ب- حفظ و نگهداری مشتریان

ج – رضایت مشتریان

د- جذب مشتریان جدید

معیارهای اصلی سنجش وضعیت مشتریان

خلاصه معیارهای اصلی

معیارهای سنجش عوامل ایجاد ارزش برای مشتریان

مدل عمومی ارزش ایجاد شده برای مشتریان

بازخور از مشتریان

مقدمه

زمینه های استراتژیک برای وجه مالی

تبیین بازار مشتری

الف ترکیب و رشد درآمدها

ب کاهش هزینه / بهبود بهره وری

ج – بازگشت سرمایه گذاری و بهره برداری از داراییها

مقدمه

زنجیره‌اندشی فرایندهای داخلی:

الگوی دوم

فرآیندهای اصلی

لجستیک داخلی:

لجستیک خارجی:

بازاریابی و فروش:

خدمات بعد از فروش:

فرآیندهای پشتیبانی:

معیارهای سنجش فرآیند تحقیق و توسعه

معیارهای سنجش طراحی و توسعه محصول

هزینه انجام کارها در هر مرحله

فرآیند تولید

معیارهای سنجش کیفیت

معیارهای سنجش هزینه

معیارهای سنجش خدمات بعد از فروش

خرید فایل

مقالات مرتبط

↓-↓

مقتاه اصول رقابت در بازار جهت فروش و یا جذب منابع-2206

قیمت: 65000 ریال فهرست منابع داخلی و مزیت رقابتی: منابع مالی: تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش: منابع و امکانات (خرید وامکانات): مدیریت یا ساختار و زیربناهای سازمانی: نقاط قوت و ضعف داخلی: مقدمه: رابطه بین واحدهای وظیفه‌ای سازمان: یکپارچگی استراتژی و فرهنگ: مدیریت: مالی/ حسابداری: جدول فهرستی از پرسش‌های مربوط به بررسی عوامل داخلی سازمان مدیریت فهرستی از پرسش‌های مربوط به بررسی عوامل داخلی بازاریابی امورمالی تولید تحقیق و توسعه...

کاربرد کارت امتیازی متوازن به عنوان سیستم مدیریت استراتژیک-341

دسته: مدیریت فرمت فایل: doc حجم فایل: 139 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 11 کاربرد کارت امتیازی متوازن به عنوان سیستم مدیریت استراتژیک مقدمه چرا عموما بودجه ها ارتباط مستقیم اندکی با اهداف استراتژیک بلند مدت شرکت دارند؟ زیرا این اهداف به حد کافی لحاظ نمی شوند. کارت امتیازی متوازن معیارهای مالی سنتی را با محک هایی از اجرا، در سه حوزۀ غیرمالی می سنجد: • رابطۀ شرکت و مشتریان •...

حسابداری مسئولیت

دسته: حسابداری فرمت فایل: ppt حجم فایل: 2423 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 90 پاورپوینت کامل و جامع حسابداری تعریف حسابداری سنجش مسئولیت حسابداری سنجش مسئولیت یا سیستم حسابداری بر اساس مسئولیت بر این اصل تکیه دارد که هر شخص مسئول عملکرد خود وزیر دستانش می باشد. این مفهوم حسابداران را در انجام وارائه گزارش نتایج عملیات از نقطه نظر مسئولیت رهنمون میسازد. حسابداری بر اساس مسئولیت به نوعی سیستم حسابداری...

ارزیابی متوازن در حسابداری مدیریت-135

دسته: حسابداری فرمت فایل: doc حجم فایل: 40 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 7 ارزیابی متوازن در حسابداری مدیریت ارزیابی متوازن در حسابداری مدیریت چکیده: در محیط رقابتی امروز، بقای بنگاههای اقتصادی در گرو بهبود مستمر عملکرد در راستای افزایش توان رقابتی و کسب منافع بیشتر است. در روش ارزیابی متوازن علاوه بر تحلیلهای مالی به رضایت مشتریان، آموزش مستمر کارکنان و نحوه انجام فرآیندهای داخلی توجه می شود. روش ارزیابی...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد