پرسشنامه حاضر دارای 48سوال بوده وهدف آن سنجش میزان ابعاد مختلف توسعه حرفهای دبیران (دانش موضوعی، محیط یادگیری، همکاری و تشریک مساعی، فناوری آموزشی، تحقیقمحوری، طراحی آموزشی، ارزیابی و رشد و بالندگی منابع انسانی) دارای روش نمره گذاری و روایی و پایایی نیز می باشد.
↓-↓
دسته: مدیریت فرمت فایل: doc حجم فایل: 159 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 86 پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی با عنوان نقش مدیریت ریسک بر روابط انسانی از دیدگاه دبیران منطقه 5 آموزش و پرورش شهر تهران چکیده پژوهش حاضر به منظور بررسی نقش مدیریت ریسک بر روابط انسانی از دیدگاه دبیران منطقه 5 شهر تهران انجام شد. سوالات پژوهش عبارت بودند از: 1. آیا بین نو آوری مدیران و...
دسته: روانشناسی و علوم تربیتی فرمت فایل: doc حجم فایل: 38 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 10 علاقه مند کردن دانش آموزان به درس دینی بیان مسأله در طی سالهای تدریس به وضوح مشاهده کردم که بیشتر دانش آموزان دورهی راهنمایی، علاقهی چندانی به درس دینی ندارند وبه خاطر نمره وترس از اولیای خانه ومدرسه تن به خواندن آن میدهند، در واقع آنها از این درس گریزانند. برای بر طرف کردن...
قیمت: 19000 ریال روش تحقیق نحوه فعالیت و کار دبیران در طول سال تحصیلی بیان مسئله: با توجه به اینکه دبیران همه ساله در پایان سال تحصیلی از طرف رییس مدرسه مورد ارزشیابی قرار میگیرند: به این ترتیب که ریاست مدرسه طبق نظر شخصی خود مجاز است تا با توجه به معیارهایی که در فرم ارزشیابی نوشته شده است و نحوه فعالیت و کار دبیران در طول سال تحصیلی امتیازی...
قیمت: 100000 ریال فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه 2 بیان مسئله 5 اهمیت و ضرورت پژوهش 6 اهداف تحقیق 7 سؤالات تحقیق 8 تعاریف عملیاتی واژه ها 11 فصل دوم: مطالعه منابع مربوط به موضوع تحقیق مقدمه 13 مفهوم رشد و توسعه اقتصادی 14 عوامل توسعه اقتصادی 15 نقش منابع انسانی در توسعه اقتصادی 15 آموزش 18 تعریف آموزش و پرورش 20 مفهوم برنامه ریزی آموزشی 23 جایگاه نیازسنجی در...