چکیده
لوازم ورزشی شرکت ها با چالش های مهمی روبرو هستند. برای موفقیت در بازار ضروری است که به دنبال یک ساختار نظامند فرایند توسعه محصول باشیم. یک روش بالقوه، پارادایم توسعه محصول یکپارچه (IPD) است. در این مقاله تحقیق عملی داخلی (IAR) به منظور بررسی اثر IPD در یک مطالعه موردی، مورد استفاده قرار گیرد. در این مقاله نشان داده شده که IPD یک پارادایم توسعه بالقوه برای صنعت کالاهای ورزشی برای حمایت از روند توسعه سیستماتیک برای توسعه محصول موفق در ورزش است.
کلمات کلیدی: صنعت کالاهای ورزشی، توسعه محصول، توسعه یکپارچه محصول، الگو، عمل پژوهش داخلی، اسنوبرد الزام آور، صدمات اسنوبورد
مقدمه
لوازم ورزشی شرکت ها با چالش های مهمی روبرو هستند: 1- با توجه به چارچوب اقتصادی رکود اقتصادی جهانی، به نظر می رسد یک ضربه شدید در بازار کالاهای ورزشی داشته باشد. بازار جهانی همچنان بدون چالش و در سال 2008 در 219 میلیارد یورو (284 میلیارد دلار) [1] با ارزش شده است. این یک سال سختی بود، به عنوان اولین کاهش در محموله های تولیدکننده از سال 2003 مشهود است. و با توجه به عدم اطمینان اقتصادی قریب به اتفاق در حال حاضر، برای گفتن اینکه سال 2009 بهتر خواهد بود، سخت است. به گفته تام کاو، رئیس انجمن سازندگان لوازم ورزشی [2]. علاوه بر این، شرکت هایی با فن آوری بالا وارد بازار کالاهای ورزشی می شوند [3]، که مازاد بر تشدید وضعیت بازار رقابتی است. 2. علاوه بر چارچوب اقتصادی، افزایش استفاده از فن آوری های جدید (به عنوان مثال، مواد جدید) ، پیچیدگی رو به رشد محصولات (به عنوان مثال: قطعات محصول) ، از اهمیت زیبایی شناسی محصول، و کوتاه شدن چرخه عمر و نوآوری محصول و عوامل بیشتر [4، 5]، که بر فرایند توسعه محصول از تجهیزات ورزشی موثر است. برای موفقیت در چنین محیط بازاری ضروری است که به دنبال محصول با ساختار سیستماتیک فرایند توسعه باشیم [5، 6]. فرایند سیستماتیک R&D مربوط به موفقیت محصول، هزینه محصول و کیفیت محصول است [7، 8، 9]. با این حال، کسری بودجه را می توان با توجه به پارادایم توسعه سیستماتیک برای توسعه محصول تجهیزات ورزشی هم در پژوهش و هم در عمل مشاهده کرد.