پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

افزایش بازدید از وبلاگ یا وبسایت شما به صورت باورنکردنی (4)!

آیا کماکان مایلید نرخ بازدید‌ از وبلاگ خود را بالا ببرید؟ اگر پاسختان مثبت است بر روی ادامه‌ی مطلب همین پست کلیک کنید. ابتدا بایستی در سایت‌های تبادل ترافیک ثبت نام کنید. همانگونه که در پست‌های پیش گفتم، من تمام اینترنت را زیر و زبر کرده‌ام. پس از معرفی معروف‌ترین وبسایمت و دومین وبسایت معروف ، و همچنین وبسایت Alexasurf در اینجا برای شما یکی دیگر از سامانه‌های معتبر را معرفی می‌کنم.
توصیه می‌کنم ابتدا در وبسایت Hitleap ثبت نام کنید؛ اگر خواستار افزایش تکمیلی ترافیک وبلاگ خود بودید از بقیه‌ی سیستم‌ها استفاده کنید! همچنین نحوه‌ی استفاده دقیق از سیستم Hitleap در یک پست از این وبلاگ موجود است: اینجا کلیک کنید .
سایت Autoearnhits یکی دیگر از وبسایت‌های معروف در این زمینه است (معروف‌ترین و معتبرترین سایت Hitleap و دومین وبسایت معتبر Yibbida می‌باشد؛ برای اطلاع بیشتر اینجا کلیک کنید.). اگر در وبسایت‌های ذکر شده ثبت نام نکرده‌اید، ابتدا در آن‌ها ثبت نام کنید. سایت Autoearnhits در جهت تکمیل فرآیند افزایش بازدید وب شما است. منتظر نمانید و زودتر ثبت نام کنید. به زودی خواهید دید که رتبه‌ی وبلاگ یا وبسایتتان در فهرست الکسا (Alexa) چگونه بالا می‌رود. محیط کار همانند وبسایت‌های پیش ساده است. به‌هر صورت هرگونه پرسش را در بخش نظرات مطرح کنید. تمام پرسش‌ها پاسخ داده خواهند شد.



اگر از این مطلب نیز رضایت دارید، لطفن همانند مطالب پیش مرا حمایت کنید.

از [ افزایش محبوبیت وبلاگ یا وبسایت شما در گوگل ] نیز دیدن کنید

موفق باشید.

پی‌نوشت: اگر مایل هستید که این مطلب را در وبلاگ خود کپی و پیست کنید و به اطلاع دوستان خود نیز برسانید، درصورتی که لینک‌های مطالب حذف یا تعویض نشوند، مشکلی وجود نخواهد داشت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد