پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

مخلوط کن طراحی شده در SolidWorks (سالیدورکس) و CATIA (کتیا) - 38

دسته: مکانیک

حجم فایل: 2774 کیلوبایت

تعداد صفحه: 1

گاری طراحی شده در SolidWorks و CATIA

قابل مشاهده در CATIA – SolidWorks – NX – PRO

همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی

آماده جهت رندرگیری

برای سفارش هرنوع پروژه یا مدل دیگر یا تهیه نقشه از مدل ها به آدرس زیر ایمیل بزنید تا درخواست شما در اسرع وقت در سایت قرار داده شود

قیمت: 3,000 تومان

خرید

مطالب مرتبط

بررسی تفاوت بلوغ عاطفی در بین دانشجویان خانم مجرد و متأهل

عنوان کامل: بررسی تفاوت بلوغ عاطفی در بین دانشجویان خانم مجرد و متأهل 18 تا 30 سال دانشگاه سیستان و بلوچستان در سال 86

چکیده
پژوهش حاضر بررسی تفاوت بلوغ عاطفی در میان خانم های مجرد و متأهل در مقطع کارشناسی دانشگاه سیستان و بلوچستان است. جامعه این پژوهش که نمونه ما از آن انتخاب شده کل دانشجویان خانم دانشگاه سیستان و بلوچستان است. نمونه این پژوهش شامل 160 نفر می باشد که 80 نفر مجرد و 80 نفر متأهل می باشد که به روش تصادفی انتخاب شده است. پژوهش حاضر به این سئوال محقق پاسخ می دهد که آیا بین دانشجویان خانم مجرد یا متأهل از نظر بلوغ عاطفی تفاوت معناداری وجود دارد یا نه؟ ابراز تحقیق پرسشنامه مقیاس بلوغ عاطفی از بهارگاوا می باشد که مشتمل بر 48 سؤال است بعد از اجرای پرسشنامه و تجزیه و تحلیل اطلاعات گردآوری شده با استفاده از آمار توصیفی شامل محاسبه جداول فراوانی و نمودارها می باشد و آمار استنباطی که شامل آزمون خی 2 می باشد پژوهش به صورت زیر بدست آمد: «در بین دانشجویان خانم مجرد و متأهل دانشگاه سیستان و بلوچستان تفاوتی از نظر بلوغ عاطفی وجود ندارد و تفاوت بی معنی است» «در بین دانشجویان خانم مجرد و متأهل دانشگاه سیستان و بلوچستان تفاوتی از نظر بلوغ عاطفی وجود ندارد و تفاوت بی معنی است»

فهرست مطالب

چکیده 2

فصل اول: طرح تحقیق

مقدمه 3
بیان مسئله 4
اهمیت و ضرورت پژوهش 6
اهداف پژوهش 9
سؤالهای پژوهش 9
تعاریف نظری 10
تعاریف عملیاتی 11

فصل دوم: پیشینه تحقیق

پیشینه تحقیق
پیشینه نظری 12
تاریخچه روانشناسی بلوغ 13
مفهوم بلوغ و تفاوت آن با نوجوانی 13
عوامل مؤثر در بلوغ 14
بلوغ از دیدگاه روانشناسان 14
عاطفه چیست 17
جایگاه عاطفه در مغز از نظر زیستی 18
مراحل تشکیل هویت در جوانان دانشگاهی 19
الگوی تحور روانی- اجتماعی 19
تکالیف تحولی هویهورست برای نوجوانان 21
رشد و تکامل هیجانی- عاطفی 22
رشد هیجانی و عاطفی در نوجوانان 23
نیازهای عاطفی فرد و اهمیت آنها 24
رشد و تکامل اجتماعی 25
ترک خانه پدری 26
تأثیر روانی وارد شدن به دانشگاه 26
تعادل عاطفی روانی نوجوان 27
خودمحوری نوجوانان 28
خود پنداره و انواع خود 29
الگوی اریک اریکسون درباره هویت 31
آسیب پذیری و انعطاف پذیری در فرد 32
عوامل حفاظتی انعطاف پذیری 33
انواع هویت 34
بحرانهای دوره نوجوانی 38
پیشینه عملی 39

فصل سوم: اجرای تحقیق

جامعه آماری 42
نمونه آماری و روش نمونه گیری 42
ابزار گردآوری داده ها 43
روش گرد آوری داده ها 45

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته ها

تجزیه و تحلیل یافته ها 46
اطلاعات مربوط به سؤال اول پژوهش 47
اطلاعات مربوط به سؤالهای 2 تا 5 پژوهش 47
داده های جانبی 48
نمودار چند ضلعی فراوانی مشاهده شده 50
نمودار ستونی فراوانی مشاهده شده 51

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

بحث و نتیجه گیری 52
محدودیت ها 55
پیشنهادات 55
پیوست
منابع و مآخذ

خرید

گل شقایق شرقی

نام فارسی (Persian name):

گل شقایق شرقی

نام علمی (Scientific name, Botanical name, or Latin name):

Papaver orientale

نام انگلیسی (English name or Common name):

Oriental poppy

تیره‌ی گیاه‌شناسی (Botanical family):

Papaveraceae

طبقه‌بندی از دیدگاه گل کاری (Floricultural classification):

گل یکساله مقاوم به سرما

To see pictures, click on “ادامه مطلب”

برای مشاهده‌ی عکس‌ها بر روی ادامه مطلب کلیک کنید










گل گازانیا (1)

نام فارسی (Persian name):

گل گازانیا

نام علمی (Scientific name, Botanical name, or Latin name):

Gazania splendens, G. rigens

نام انگلیسی (English name or Common name):

Treasure flower

تیره‌ی گیاه‌شناسی (Botanical family):

Asteraceae, Compositae

طبقه‌بندی از دیدگاه گل کاری (Floricultural classification):

گل چندساله (Perennial flower)

To see pictures, click on “ادامه مطلب”

برای مشاهده‌ی عکس‌ها بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

عکس گل گازانیا Gazania splendens, G. rigens 1

عکس گل گازانیا Gazania splendens, G. rigens 2

عکس گل گازانیا Gazania splendens, G. rigens 3

عکس گل گازانیا Gazania splendens, G. rigens 3

عکس گل گازانیا Gazania splendens, G. rigens 4

عکس گل گازانیا Gazania splendens, G. rigens 5

عکس گل گازانیا Gazania splendens, G. rigens 6

اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوری هزینه مبادله

  • عنوان لاتین مقاله: Effects of Ethical Sales Behavior Considered through Transaction Cost Theory: To Whom Is the Customer Loyal
  • عنوان فارسی مقاله: اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوری هزینه مبادله: مشتری به چه کسی وفادار است؟
  • دسته: مدیریتاقتصاد
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 20
  • ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید است.

خلاصه

در این مقاله، بر اساس تئوری هزینه مبادله و از دیدگاه مشتری، به بررسی ارتباط بین رفتار اخلاقی فروش یک فروشنده، مزایای ادراک شده مشتری از اعتماد، و رضایت مشتری می پردازد تا بدین وسیله مشخص سازد مشتری به چه کسی وفادار است. نتایج به دست آمده نشان می دهد که با در نظر گرفتن هزینه مبادله، مزایای اعتماد مشتری که از رفتار فروش اخلاقی فروشنده ادراک شده عاملی حیاتی است که رضایت مشتری و وفاداری او را تحت تأثیر قرار می دهد. رضایت مشتری نیز به طور قابل توجهی بر روی وفاداری او به فروشنده تأثیر مستقیم دارد، اما دارای اثر مستقیم قابل توجهی بر وفاداری اش به شرکت نیست یافته ها نشان می دهند که فروشنده نقشی کلیدی در حفظ وفاداری مشتری به شرکت ایفا می کند.

کلمات کلیدی: رفتار فروش اخلاقی، مزیت اعتماد، رضایت مشتری، وفاداری مشتری

مقدمه

در محیط رقابتی امروز، یکی از مهمترین اهدافی که بازاریابان خدماتی می بایست در جهت دستیابی به آن تلاش کنند، به دست آوردن، حفظ و بالا بردن سهم بازار فعلی شان و در مرتبه بالاتر، حفظ وفاداری مشتریان به منظور ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق تلاش های بازاریابی است. بنابراین از لحاظ مدیریت بازاریابی، اطمینان از وفاداری مشتری و کسب سود حاصل از افزایش عمر مشتری بسیار حائز اهمیت است. به خصوص در حوزه خدمات، وفاداری مشتری به عنوان یکی از مهم ترین فاکتورها در عملیات کسب و کار شناخته می شود.

در خدمات، مبادلات عموماً از طریق تعامل بین مشتری و فروشنده انجام شده، و در نتیجه فروشنده به عنوان یک کانال اصلی برای برقراری ارتباط با مشتریان در نظر گرفته می شود. با این حال، چنین رابطه ای ممکن است توسط رفتارهای نادرست و غیرقابل اعتماد فروشنده تخریب گردد (کلی و اسکین، 1992). رفتار فروش غیراخلاقی ممکن است رضایت مشتری و اعتماد وی را دچار آسیب کند. نارضایتی و بی اعتمادی مشتریان را وادار می کند دست به اقداماتی برای محافظت از خود بزنند و وفاداری مشتری از دست خواهد رفت. مطالعات قبلی در این زمینه، عمدتاً روی ادراکات سرپرست فروش از رفتار فروش اخلاقی فروشنده در شرکت متمرکز شده است (به عنوان مثال، رمزی و همکاران. استروت، 2002). در مقابل، از دیدگاه مشتری، درک فروش اخلاقی فروشنده برای مشتریان دارای اهمیت است، اینکه قصدشان از حفظ ارتباط با فروشنده چیست و چه نوع رفتار خریدی را به دنبال خواهد داشت. شرکتهای خدمات هنوز تا رسیدن به توسعه و درک این موضوع راه دارند. تعداد کمی مطالعات مرتبط با این وجود دارد.

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.61 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید

مطالب مرتبط