پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

دفترچه سوالات استخدامی هنر آموز ساختمان آموزش و پرورش

دفترچه سوالات استخدامی هنر آموز ساختمان آموزش و پرورش

  • رشته: هنر آموز ساختمان
  • تاریخ آزمون: دفترچه سوالات عمومی شامل سالهای 84 و 86 و 89 – دفترچه سوالات تخصصی تاریخ 1389/3/7

مواد امتحانی

50 سوال اختصاصی (فاقد پاسخنامه)

3 دفترچه سوال عمومی (۶٠ سوال سال ٨۴ / ۶٠ سوال سال ٨۶ / ١٠٠ سوال سال ٨٩) – شامل دروس (ادبیات فارسی، معارف اسلامی، اطلاعات عمومی و سیاسی، ریاضی، کامپیوتر، زبان انگلیسی) (فاقد پاسخنامه)

دانلود فایل

مقالات مشابه

دفترچه سوالات استخدامی هنرآموز متالوژی آموزش و پرورش
رشته: هنر آموز متالوژی تاریخ آزمون: دفترچه سوالات عمومی شامل سالهای 84 و 86 و 89 – دفترچه سوالات تخصصی تاریخ 1389/3/7 مواد امتحانی ۵٠ سوال اختصاصی (فاقد پاسخنامه) ٣ دفترچه سوال عمومی (۶٠ سوال سال ٨۴ / ۶٠ سوال سال ٨۶ / ١٠٠ سوال سال ٨٩) شامل دروس (ادبیات فارسی، معارف اسلامی، اطلاعات عمومی و سیاسی، ریاضی، کامپیوتر، زبان انگلیسی) (فاقد پاسخنامه)
سوالات استخدامی هنر آموز تأسیسات آموزش و پرورش
رشته: هنر آموز تأسیسات تاریخ آزمون: دفترچه سوالات عمومی شامل سالهای 84 و 86 و 89 – دفترچه سوالات تخصصی تاریخ 1389/3/7 مواد امتحانی 55 سوال اختصاصی (فاقد پاسخنامه) 3 دفترچه سوال عمومی (60 سوال سال 84 / 60 سوال سال 86 / 100 سوال سال 89) شامل دروس (ادبیات فارسی، معارف اسلامی، اطلاعات عمومی و سیاسی، ریاضی، کامپیوتر، زبان انگلیسی) (فاقد پاسخنامه)

ترجمه مقاله تاثیرعوامل انسانی بر مدیریت بحران

ترجمه مقاله تاثیرعوامل انسانی بر مدیریت بحران

  • عنوان انگلیسی مقاله: Human impact issues for crisis management in organizations
  • عنوان فارسی مقاله: تاثیرعوامل انسانی بر مدیریت بحران در سازمانها
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
  • لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود

چکیده ترجمه

هدف این مقاله، توصیف انطباق مدل ارزیابی، سیستم ارزیابی پزشکی و خدمات درمانی (TAS) است، که به هنگام رویارویی با بحران برای درک اثر عوامل انسانی یک بحران در داخل سازمان به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. طرح/ روش شناسی/ رویکرد: پس از بررسی تحقیقات، مدل TAS تنظیم می شود تا برای سازمانها در مواجهه با بحران قابل استفاده باشد. 9 ویژگی مرتبط با اثر بحران بر کارکنان یک سازمان بحث می شود. یافته ها- پیشنهادات لازم در مورد روش هایی که سازمانها بتوانند از مدل TAS استفاده کنند تا آمادگی خودشان را برای فعالیت های بازسازی و نوسازی بعد از وقوع بحران بهبود بخشند، ارائه می شود. این پیشنهادات فهرست روش های استفاده از TAS و همینطور رویکردهایی که مشاوران هنگام فعالیت در سازمان ها بتوانند از آنها استفاده کنند را ارائه می کند. پیشنهادات همچنین برای تحقیقات بعدی می تواند در زمان کار با سازمان، بکار گرفته شود. اگرچه مفاهیم استفاده شده در مدل TAS برای افراد توسعه داده شده اند، لیکن می توان بهنگام بحران در سازمان ها نیز از آن استفاده کرد.

اصالت/ ارزش: این مقاله پیشنهادات کاربردی نیز ارائه می دهد تا به سازمان ها در مدیریت تاثیر بحران سازمان ها بر کارکنانشان کمک نماید. تحقیق در این زمینه باید به بهبود TAS برای سازمانها، بویژه ارزیابی شدت واکنش سازمان ها کمک کند.

مقدمه

سابقه ارزیابی در مدیریت بحران سازمانی بر ارزیابی ریسک (پاتون و همکاران، 2000) و تجزیه و تحلیل تاثیر کسب و کار (لایه 2002؛ مایرز، 1999) متمرکز بوده است. این تلاش ها برای کشف و همچنین تخفیف تلفات بالقوه ناشی از بحران طراحی می شوند (میتراف و آناگنوس، 2001). ارزیابی ریسک، پتانسیل های بالقوه یک سازمان برای بحران را با ارزیابی و ممیزی تهدیدا ت داخلی و خارجی تعیین می کند(هربیرگ، 2003؛ هوج، 2003). تهدیدات احتمالاً شامل موقعیت سازمان یا کفایت تجهیزات و تکنولوژی می شود. هدف شناسایی ریسکها، تا حد امکان کاهش آنها برای جلوگیری و حداقل نمودن زیان های مالی است.

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.11 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

دانلود فایل

مقالات مشابه

مقاله ترجمه شده تاثیرعوامل انسانی بر مدیریت بحران در سازمانها-3476
اطلاعات فایل نویسنده: سجاد جمالی دسته بندی: مقالات ترجمه شده قیمت: 6500 تومانعنوان انگلیسی مقاله: Human impact issues for crisis management in organizations عنوان فارسی مقاله: تاثیرعوامل انسانی بر مدیریت بحران در سازمانها فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13
تحقیق مدیریت بحران سازمانی
چکیده: موضوع مدیریت بحران در حوزه های مختلف مطرح است. سازمان ها به عنوان یکی از اجزای اصلی جامعه امروزی نیز از این امر مستثنی نیستند. مقاله حاضر به بررسی انواع بحران در حوزه سازمان می پردازد. مدیران پیشرو تلاش می کنند تا با استفاده از یافته های مدیریت بحران سازمانی و تلفیق آن با دستاوردهای مدیریت ا دسته بندی: مدیریت » مدیریت سازمانی تعداد مشاهده: 507 مشاهده فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 25 حجم فایل: 51 کیلوبایت دانلود تحقیق در مورد مدیریت بحران سازمانی، در قالب doc و در 25 صفحه، قابل ویرایش، ...

مقایسه فرضیه محدودیت ها در حسابداری

ترجمه مقاله مقایسه فرضیه محدودیت ها در حسابداری

  • عنوان انگلیسی مقاله: The Theory of Constraints, a Comparative Assessment
  • عنوان فارسی مقاله: تئوری محدودیت ها در حسابداری (ارزیابی مقایسه ای)
  • دسته: حسابداری
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13
  • لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود

چکیده ترجمه

تجدید سازمان اقتصاد جهانی که دردهه اخیر صورت گرفت با پذیرش مفاهیم تولید ناب و سیستم انعطاف پذیر همراه بود. این مفاهیم به صورت تلویحی معیاری از تولید و ظرفیت کاری را که با تقاضا و ظرفیت فعلی پذیرش همخوانی داشتند، عرضه می کنند. سر منشاء وجود مدیریت ظرفیت محدود به دلیل تحقیق مستمر برای راندمان بالاتر و عدم توازن بین منابع و تقاضا برای منابع بیشتر بوده است. برای موسسات خصوصی و در تمام زمینه ها در اقتصاد ایرلند محدودیتهای مضاعفی اعمال شده است. موسساتی که در سطح بین المللی فعالیت می کنند با محدودیت های در سطح جهانی در مورد مدل های تولیدی ناب مواجه هستند. موسساتی که در بخش های غیر تجاری فعالیت می کنند با مشکلات تازه ای که مربوط به کمبود کارمندان و سایر منابع می باشد مواجه می باشند در حالی که قبلا مشکل رکود و پایین بودن راندمان در مورد منابع وجود داشت. سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چگونه حسابداری مدیریتی می تواند در مدیریت این گونه مشکلات و ارائه ظرفیت موجود به آنچه که مد نظر است مفید باشد. صرف نظر از این مطلب نبود تکنیک های برتر کمی به روز به آن نحوی که در گفته ها وجود دارد نیز از مشکلات است. روش بهینه سازی در برنامه ریزی خطی این امکان را به شما می دهد که مشکلات پیچیده ای که شامل محدودیت های مختلف ظرفیت هستند را حل کنید. علیرغم اصول شناخته شده و تفکر وجود مبانی بلند مدت حسابداری، مدارک کمی وجود دارد که نشان دهنده کاربرد متداول این اصول و تفکر در حسابداری یا عملکردهای هیئت مدیره باشند.

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.03 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

دانلود فایل

مقالات مشابه

تحلیل محرک ها و عوامل بازدارنده تغییرات حسابداری
عنوان انگلیسی مقاله: Drivers of and barriers to management accounting change عنوان فارسی مقاله: محرک ها و موانع مربوط به تغییرات حسابداری مدیریت دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 26 لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود چکیده ترجمه بررسی های تجربی، شکافی را بین مفاهیم نظری حسابداری مدیریت و فعالیت های اصلی در سازمان ها نشان می دهد. به طور مشخص، تحقیقات نسبتا کمی در ارتباط با فاکتورهای خاص وجود دارد که منجر به تحریک و حذف پذیرش اصول پیچیده حسابداری مدیریت می گردد. در این مقاله به تجزیه و تحلیل محرک ...
ترجمه مقاله تحلیل محرک ها و عوامل بازدارنده تغییرات حسابداری مدیریت
عنوان انگلیسی مقاله: Drivers of and barriers to management accounting change عنوان فارسی مقاله: محرک ها و موانع مربوط به تحول حسابداری مدیریت دسته: حسابداری فرمت فایل ترجمه شده: WORD تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 26 دانلود رایگان نسخه انگلیسی مقاله ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد چکیده ترجمه بررسی های تجربی، شکافی را بین مفاهیم نظری حسابداری مدیریت و فعالیت های اصلی در سازمان ها نشان می دهد. به طور مشخص، تحقیقات نسبتا کمی در ارتباط با فاکتورهای خاص وجود دارد که منجر به تحریک و حذف پذیرش اصول پیچیده حسابداری مدیریت می گردد. در ...

ترجمه مقاله بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر ابعاد عملکرد سازمانی

ترجمه مقاله بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر ابعاد عملکرد سازمانی

  • عنوان انگلیسی مقاله: Assessing the influence of customer relationship management (CRM) dimensions on organization performance An emperical study in the hotel industry
  • عنوان فارسی مقاله: ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری(CRM) برابعاد عملکرد سازمانی:مطالعه موردی در صنعت هتل مالزی
  • دسته: مدیریت
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 29
  • دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله
  • خرید ترجمه مقاله

چکیده ترجمه

هدف:هدف این مقاله بررسی رابطه بین ابعاد CRM به عنوان مثال مشتری مداری، سازمان CRM، مدیریت دانش و CRM مبتنی بر فناوری و جنه های مختلف عملکرد سازمانی به عنوان مثال مالی، مشتری، فرایندهای داخلی و آموزش و رشد در هتل های مالزی است. طراحی، روش شناسی و رویکرد:یک مطالعه کمی است که در رابطه با 152 مدیر هتل مالزی از 5-3 ستاره انجام شده و داده ها جمع اوری شده و مورد تجزیه و تحلیل رگراسیون قرار گرفته است که در راستای اهداف بیان این مطالعه می باشد. یافته ها: نتایج حاصل از این مطالعه نشان می دهد که تمام ابعاد CRM مثبت بوده و تاثیرقابل توجهی در دیدگاه های مختلف از عملکرد هتل دارد. با این حال تکنولوژی CRM با یادگیری و رشد عملکرد هتل ارنباط معنی داری را نشان می دهد. محدودیت های تحقیق و مفاهیم:تاکید شده است که ارتباط مستقیم بین ابعاد CRM و دیدگاه های عملکرد سازمانی و همچنین مطالعه در تنها هتل های 5-3 ستاره متمرکز شده است. مفهوم علمی:مفاهیم علمی معنی داری به وجود امده است که ساختمان گسترده و ابعاد موثر CRM را در هتل های بسیار مهم به صورت یک رقابت بالا و بهبود عملکرد در بخش هتل مالزی نشان می دهد.

اصالت و ارزش مقاله: مقاله CRM به طور خاص برای هتل ها در مالزی می باشد.

کلیدواژه ها

سازمان CRM، مشتری مداری، عملکرد هتل، مدیریت دانش، فناوری مبتنی بر CRM

مقدمه

سطح بالایی از رقابت یکی از سخت ترین چالش ها در صنعت هتل است. این است که هتل ها به طور فزاینده ارائه بیشتر و بهتر خدمات را نجام می دهند. که به افزایش هزینه ها و کاهش مشتری و در نتیجه کاهش نرخ اشتغال می شود.(ورودگو 2005) و (سیگان و همکاران 2009) و (وانگ و وانگ 2009) و (ین ون و ادوارد 2010)

در مالزی در صنعت هتل در عمل در یک محیط کسب و کار با رقابت بالا قرار دارد و آن باعث آسیب می شود.(آوانگ و همکاران 2008). علاوه برای نرخ اشتغال هتل در مالزی بین سالهای2012-2005 در نوسان بوده است. این نیز نشان می دهد که عملکرد هتل در رابطه با نیازهای مشتری بهبود می یابد. به عبارت دیگر مدیران هتل نیاز به یک استراتژی مناسب برای فرایند استخدام دارند و تمرین را باید به منظور بهبود عملکرد انجام دهند(آونگ و همکاران 2008). بنابراین برای بهبود رضایت مشتری و هم افزایش سوددهی هتل باید در حال حاضر اقدام به اجرای استراتژی CRM با هدف جستجو، جمع اوری و تمرکز ذخیره اطالعات کرده و به اشتراک گذاری ان در تمام سازمان و سپس استفاده از ان برای همه سطوح سازمانی برای ایجاد یک برنامه مناسب.(اوسن و کانلی 2000)(سیگالا2004). بدیهی است که CRM در نظر گرفته شده یکی از بهترین استراتژی ها و شیوه ها برای هتل ها به منظور بهبود عملکرد آنها بوده و در نهایت برای اطمینان رضایت مشتری در طول دوره یک دوره طولانی وجود دارد.

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.22 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

دانلود فایل

مقالات مشابه

رابطه بین استراتژی سازمان با مدیریت کیفیت فراگیر
عنوان انگلیسی مقاله: The relationship between organization strategy, total quality management (TQM), and organization عنوان فارسی مقاله: رابطه بین استراتژی سازمان، مدیریت کیفیت فراگیر و عملکرد سازمان- نقش میانجی مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14 لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه مطالعه ارائه شده در این مقاله، تناسب عملیات مدیریت کیفیت فراگیر در نقش میانجیگری رابطه میان استراتژی سازمان و عملکرد سازمانی را بررسی می کند. با بررسی مدیریت کیفیت فراگیر در ارتباط با استراتژی سازمان، مطالعه به دنبال بهبود ...
تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عمکرد کیفیت و نوآوری
عنوان انگلیسی مقاله: Total Quality Management Practices Effects on Quality Performance and Innovative Performance عنوان فارسی مقاله: اثر کارکردهای مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد کیفیت و عملکرد نوآوری دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8 لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود چکیده ترجمه مدیریت کیفیت جامع و ارتباطات عملکرد یک بحث بسیار مهم در ادبیات است، ارتباط عملکرد کیفیت و مدیریت کیفیت جامع در مطالعات زیادی تأیید شده اند، اما یافته ها در مورد عملکرد نوآوری متناقض است. اگرچه اکثر صاحب نظران اهمیت فعالیت های مدیریت کیفیت جامع روی پیامدهای ...

ریسکهای تشخیص داده شده در تصمیم های کارآفرینانه

ترجمه مقاله ریسک های تشخیص داده شده و انتخاب ها در تصمیم های کارآفرینانه

  • عنوان انگلیسی مقاله: Perceived Risks and Choices in Entrepreneurs’ New Venture Decisions
  • عنوان فارسی مقاله: ریسک های تشخیص داده شده و انتخاب ها در تصمیم های کارآفرینانه بنگاه های جدید.
  • دسته: مدیریت – کارآفرینی
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
  • دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله

چکیده ترجمه

اگر چه ریسک نقشی اساسی در اغلب تصمیم گیری های کارآفرینانه بازی می کند، تحقیقات علمی کمی به عمل آمده است که صراحتأ شرح داده باشد که چقدر اجزای ریسک، درک ریسک و تمایل طبیعی کارآفرینان به پذیرش ریسک، بر انتخاب میان تصمیمات بالقوه کارآفرینانه می گذارد. در این مطالعه علمی از گروه نمونه ای از کارآفرینان شرکت های تند رشد آمریکایی خواسته شد که بین تعدادی تصمیم مخاطره آمیز فرضی انتخابهایی انجام دهند. نتایج نشان داد که اینگونه انتخاب ها تحت تأثیر ریسک هایی که به طور ذاتی در هر تصمیم جدید وجود دارد و نیز همانطور که در الگوی نتایج پیش بینی شده برای هر تصمیم هم آورده شده است تحت تأثیر درک متفاوت کارآفرینان از این ریسک ها و تفاوت در تمایل آنها به پذیرش ریسک، صورت می پذیرند. هدف نمونه ما از کارآفرینان این بود که تصمیماتی که دارای سطح بالایی از «تغییرپذیری» در الگوی نتایج پیش بینی شده شان هستند انتخاب نشود. این اجتناب از «تغییرپذیری» در نتایج این را نشان می دهد که تحلیل حساسیت که معمولأ برای شرح دادن جذابیت تصمیمات جدید تجویز می شود، می تواند در ذات ریسک پذیری باشد و می تواند سرمایه گذاران بالقوه را از سرمایه گذاری در شرکت های آنان بازدارد.

رویکردهای جدید برای ارزیابی و ارائه ریسک بنگاه جدید، به غیر از رویکرد سنتی بهترین حالت/ حالت مورد انتظار/ بدترین حالت، می توانند به همان اندازه که از طریق تحقیق بازار از میزان احتمال پذیرش بازار از کالا یا خدمت جدید بنگاه می توان آگاهی یافت، مورد توصیه قرار گیرند. همچنین تأثیری از تفاوت در تمایل ریسک میان کارآفرینان بر انتخاب های جدید پرمخاطره آمیزشان یافتیم. این تأثیر این مطلب را ارائه می دهد که نه تنها کارآفرینان باید در برابر اعمال هر نوع تعصب در تصمیمات پرمخاطره جدیدشان محتاط باشند، بلکه سرمایه گذارانی که از این پس وارد بازار می شوند نیز باید میزان تمایل کارآفرینان به ریسک پذیری را هنگام تصمیم گیری برای سرمایه گذاری کاملأ مورد توجه قرار دهند. سرانجام اینکه، در حالیکه نمونه ما از کارآفرینان تمایل به گریز از سطوح بالای تغییرپذیری در انتخاب های جدیدشان دارند، آنها به پذیرش درجه قابل ملاحظه ای از خطر، یا بدترین نتیجه ممکن حاصل از تصمیم جدید، اشتیاق دارند که شاید این خطر پذیری ناشی از سودهای چشمگیر بالقوه باشد

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.27 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

دانلود فایل

مقالات مشابه

ترجمه مقاله با موضوع ریسک و بازده
ترجمه مقاله با موضوع ریسک و بازده، در قالب ورد و در 26 صفحه شامل ریسک و بازده، ریسک سیستماتیک، مخاطره غیر سیستماتیک، ریسک (مخاطره)، انواع ریسک، ریسک بازار، ریسک خاص دسته بندی: علوم انسانی » اقتصاد تعداد مشاهده: 716 مشاهده فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 26 حجم فایل: 119 کیلوبایت ترجمه مقاله با موضوع ریسک و بازده، در قالب word و در 26 صفحه، قابل ویرایش، شامل: ریسک و بازده ریسک سیستماتیک مخاطره غیر سیستماتیک ریسک (مخاطره) انواع ریسک ریسک بازار ریسک خاصترجمه مقاله ریسک ترجمه مقاله مدیریت ریسک مقاله ترجمه شده ریسک ...
ریسک کارآفرینی، سرمایه گذاری و نوآوری
عنوان انگلیسی مقاله: Entrepreneurial risk investment and innovation عنوان فارسی مقاله: ریسک کارآفرینی، سرمایه گذاری و نوآوری دسته: اقتصاد – کارآفرینی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 53 دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله در اینجا خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه من تاثیر عدم اطمینان در نوآوری پرخطر را با استفاده از پانل 11، 417 شرکت های تولیدی تخمین می زنم. من دریافتم که افزایش در عدم اطمینان تاثیر منفی بسیاری بر نوآوری ریسکی شرکت های کارآفرین دارد درحالیکه هیچ تاثیر مهمی بر شرکت های دیگر ندارد. این تاثیر منفی برای شرکت های ...