پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

نوآوری در قیمت گذاری خرده فروشی و تبلیغات

ترجمه مقاله نوآوری در قیمت گذاری خرده فروشی و تبلیغات

چکیده ترجمه

خرده فروشان ظاهرا با چالش های رقابتی دو گانه مواجه شده اند که عبارتند از: رشد خط بالایی در حالی که آن ها را در پایین خط نگه می دارد. ابداعات در زمینه قیمت گذاری و تبلیغ فراهم کننده فرصت های قابل توجهی برای مشتریان هدف می باشد که به صورت موثر هم به صورت آنلاین و هم آفلاین هستند، خرده فروشان همچنین دارای هدف برای تبلیغ، ارائه دادن توانایی ها به منظور اندازه گیری و بهبود بخشیدن موثر به پیشرفت های آن ها نیز هستند. این مقاله پیشرفت های اخیر را در زمینه قیمت گذاری ها و تبلیغ ها را به عنوان وابسته بودن به هدف گذاری افزایش یافته، قیمت جدید و مدل های تبلیغی و موثر بودن های بهبود یافته مورد سنتز قرار می دهد.

این مقاله همچنین نقش جدید مربوط به تکنولوژی های توانا را برجسته می سازد و مسیرهای مهم را برای مطالعات بعدی پیشنهاد می دهد.

کلمات کلیدی

  • قیمت گذاری
  • تبلیغ
  • ارزش
  • روش خرده فروشی
  • هدف گذاری
  • تکنولوژی خرده فروشی

مقدمه

در سال 2008، کل و جمع فروش های خرده فروشی در آمریکا به بیش از 9/3 تریلیون دلار رسید که تقریبا 4/1 تریلیون دلار آن مربوط به غذا، نوشابه و آشامیدنی ها، دارو و مغازه های سازمانی بود و تقریبا 227 بیلیون دلار مربوط به مغازه های آنلاین و سفارشات اینترنتی بود. تبلیغهای قیمت نیز یک ابزار بازاریابی اصلی می باشد که خرده فروشان آنلاین و آفلاین از آن برای ایجاد کردن فروش ها و افزایش دادن مشارکت بازاری آن ها استفاده می کند. مشخص شدن اهمیت آن ها و تاریخچه طولانی آن به شکلی است که این مقاله بازاریابی که مجموعه وسیعی از دانش را در مورد تبلیغهای کاری فراهم ساخته است چندان جالب توجه نمی باشد. مطالعه کمی اغلب بر روی صنعت کالای بسته بندی مصرف کننده متمرکز شده است که مجموعه داده های غنی دوره های طولانی را تحت پوشش قرار می دهند و خریدان در راستای طبقه های محصولی مختلف در دسترس می باشند. بیشتر مطالعات رفتاری به جای آن، از مجموعه های تجربی برای عناصر مختلف مهارتی و طراحی های تبلیغی و مجزا کردن اثرات ایزوله آن ها استفاده می کنند.

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.32 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

دانلود فایل

مقالات مشابه

نقش مدیریت امانی (اعتماد) الکترونیک در خرده فروشی آنلاین
عنوان انگلیسی مقاله: Role of electronic trust in online retailing:A re-examination of the commitment-trust theory عنوان فارسی مقاله: نقش مدیریت امانی الکترونیک در خرده فروشی آنلاین دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28 دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله چکیده ترجمه هدف- مدیریت امانی و انحصاری به عنوان اصول مرکزی در ساختن روابط موفقیت آمیز و طولانی مدت در مفهوم خرده فروشی آنلاین می باشند. در غیاب روابط متقابل فیزیکی بین خریدار و فروشنده، چگونه وب سایت ها می توانند مدیریت امانی خریداران و تحویل دادن براساس تعهد قول ...
پاورپوینت با موضوع خرده فرهنگ سنی
دانلود پاورپوینت با موضوع خرده فرهنگ سنی، در قالب pptx و در 31 اسلاید، قابل ویرایش... دسته بندی: علوم انسانی » علوم اجتماعی تعداد مشاهده: 639 مشاهده فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 31 حجم فایل: 1,181 کیلوبایت دانلود پاورپوینت با موضوع خرده فرهنگ سنی، در قالب ppt و در 31 اسلاید، قابل ویرایش.خرده فرهنگ سنی پاورپوینت خرده فرهنگ سنی تحقیق خرده فرهنگ سنی مقاله خرده فرهنگ سنی پژوهش خرده فرهنگ سنی خرده فرهنگ پاورپوینت خرده فرهنگ تحقیق خرده فرهنگ مقاله خرده فرهنگ پژوهش خرده فرهنگ دانلود تحقیق خرده فرهنگ سنیپاورپوینت با موضوع خرده فرهنگ ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد