
مقدمه
در این فصل ما بر روی تاثیر پارامترهای گوناگون و خصوصیات انتقال حرارت خارجی اجزاء توربین تمرکز می نماییم.پیشرفتها در طراحی محفظه احتراق منجر به دماهای ورودی توربین بالا تر شده اند که به نوبه خود بر روی بار حرارتی و مولفه های عبور گاز داغ تاثیر می گزارد.دانستن تاثیرات بار حرارتی افزایش یافته از اجزایی که گاز عبور می کند طراحی روشهای موثرسرد کردن برای محافظت از اجزاء امری مهم است.گازهای خروجی از محفظه احتراق به شدت متلاطم می باشد که سطوح و مقادیر تلاطم 20تا 25% در پره مرحله اول می باشد.مولفه های مسیر گاز داغ اولیه، پره های هادی نازل ثابت و پره های توربین درحال دوران می باشد. شراعهای توربین، نوک های پره، سکوها و دیواره های انتهایی نیز نواحی بحرانی را در مسیر گاز داغ نشان می دهد. برسی های کار بردی و بنیادی در ارتباط با تمام مولفه های فوق به درک بهتر و پیش بینی بار حرارتی به صورت دقیق تر کمک کرده اند. اکثر برسی های انتقال حرارت در ارتباط با مولفه های مسیر گاز داغ مدل هایی در مقیاس بزرگ هستند که در شرایط شبیه سازی شده بکار می روند تا درک بنیادی از پدیده ها را فراهم سازد. مولفه ها با استفاده از سطوح صاف و منحنی شبیه سازی شده اند که شامل مدل های لبه راهنما و کسکید های ایرفویل های مقیاس بندی شده می باشد. در این فصل، تمرکز بر روی نتایج آزمایشات انتقال حرارت بدست آمده توسط محققان گوناگون روی مولفه های مسیر گاز خواهد بود.
- فرمت: zip
- حجم: 3.16 مگابایت
- شماره ثبت: 505

مقالات مشابه
- تحقیق انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی، راه حل های توربین بهینه سازی شده
- دانلود تحقیق در مورد انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی، راه حل های توربین بهینه سازی شده، در قالب doc و در 92 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، خنک سازی توربین به عنوان یک تکنولوژی کلیدی برای بهینه سازی موتورهای توربین گازی، چالش های دسته بندی: مهندسی » مهندسی مکانیک تعداد مشاهده: 341 مشاهده فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 92 حجم فایل: 1,378 کیلوبایت دانلود تحقیق در مورد انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی، راه حل های توربین بهینه سازی شده، در قالب doc و در 92 صفحه، قابل ویرایش، شامل: مقدمه ...
- پایان نامه بررسی سیستم های خنک سازی توربین های گازی
- پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: بررسی سیستم های خنک سازی توربین های گازی دسته: فنی مهندسی فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات پروژه: 208 فهرست مطالب: جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید مقدمه خنک سازی توربین بعنوان یک تکنولوژی کلیدی برای توسعه موتورهای توربین گازی عملکرد یک موتور توربین گازی تا حد زیادی تحت تاثیر دمای ورودی توربین می باشد و افزایش عملکرد قابل توجه را می توان با حداکثر دمای ورودی توربین مجاز بدست آورد. از یک نقطه نظر عملکردی احتراق با دمای ورودی توربین در حدود می تواند یک ایده ...