پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

مقاله انتخاب فرآیند جوشکاری مناسب-229

مقاله انتخاب فرآیند جوشکاری مناسب

خرید فایل

مقالات مرتبط

↓-↓

پروژه جوشکاری فلزات رنگی-4617

قیمت: 80000 ریال موضوع: پروژه جوشکاری فلزات رنگی فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) فهرست مطالب چکیده1 مقدمه 2 فصل اول خواص حرارتی مس 3 نکاتی در مورد جوشکاری مس 3 جوشکاری مس با الکترود دستی6 جوشکاری مس با شعله گاز 6 جوشکاری مس با فرآیند TIG9 جوشکاری مس با فرآیند MIG 10 جوشکاری مقاومتی مس12 جوشکاری برنج 16 جوشکاری آلومینیوم – برنز 21 جوشکاری سیلیسیم برنز 26 جوشکاری مس –...

پاورپوینت فرآیند جوشکاری و بازرسی جوش در ساختمان-2189

فایل پاورپوین 'فرآیند جوشکاری و بازرسی جوش در ساختمان' به مسایل مربوط به جوشکاری و انواع آن و وسایل و... میپردازد

تحقیق جوشکاری-2275

انواع پودر های جوشکاری-پیچیدگی جوشکاری شده-جوشکاری زیر آب-تاریخچه جوش وشامل موارد دیگر

مقاله جوشکاری و انواع آن-3650

قیمت: 59000 ریال موضوع: مقاله جوشکاری و انواع آن فرمت فایل: word (قابل ویرایش) فهرست مطالب مقدمه 1 تاریخچه 1 تعریف جوشکاری 3 قوس الکتریکی و چگونگی تشکیل آن 6 شدت جریان در جوشکاری 9 اختلاف پتانسیل در جوشکاری 10 قطب الکترود 13 محاسن و معایب جوشکاری با روشهای AC,DC 15 انواع ترانسها 17 تجهیزات جوشکاری با قوس دستی 19 الکترودها 22 روش ساخت الکترود 27 نقش فلاکسها 29 حفاظت...

ظرفیت سازی از طریق مشارکت در سازمان غیردولتی (NGO)-4665

ترجمه مقاله ظرفیت سازی از طریق مشارکت در سازمان های غیردولتی (NGO)

عنوان انگلیسی مقاله: Capacity Building Through Partnership: Intermediary Nongovernmental Organizations

عنوان فارسی مقاله: ظرفیت سازی از طریق مشارکت: سازمان های واسطه غیردولتی به عنوان بازیگران محلی و جهانی.

دسته: مدیریت

فرمت فایل ترجمه شده: WORD

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۶

لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود

خرید ترجمه مقاله

چکیده ترجمه:

مشارکت و ظرفیت سازی به عنوان استراتژی رایجی در میان سازمان های غیردولتی واسطه (NGOs) شده است. مشارکت به عنوان روشی برای مدیریت مرکزی NGO (سازمان های غیردولتی ) اداری و ظرفیت سازی به عنوان اقدامی برای تقویت NGO (سازمان های غیردولتی )های محلی می باشد. این مقاله به بررسی موارد مرتبط به سازمان های غیردولتی (NGO) می پردازد که استراتژی منحصر به فردی را در مورد ادغام ظرفیت سازی از طریق مشارکت ایجاد می کنند. در این بین، نشان داده شده است که بده بستان ها شامل انتخاب ساختار نظارتی مناسبی می باشد. مشاهده شده است که، اگرچه اثبات شده است که شکل های نظارتی شبکه غیرمتمرکز، نوآوری قدرتمندی می باشد، تناقض آشکاری نیز وجود دارد. مشخصا، در این مورد، که هدف انتقال جنبه ها و ارزش های خاص در مورد توسعه پایدار می باشد، چنین استراتژی، مجموعه پیچیده ای از این بده بستان ها را مطرح می کند. با مد نظر قرار دادن تجارب این سازمان، محقق پیشنهاد می کند که سازمان ‘شکل جمعی’ می تواند بازدهی نظارت حداکثر را برای سازمان های غیردولتی واسطه همانند موردی که در اینجا مورد بررسی قرار داده می شود، ایجاد کند.

کلیدواژه: ظرفیت سازی؛ سازمان های غیردولتی واسطه؛ مدل مشارکت؛ نظارت؛ متمرکز سازی، غیر متمرکزسازی

سازمان های غیردولتی (NGOs) حضورشان را به عنوان بازیگران مهم جوامع مدنی نشان داده اند. به هر حال یکی از دلایل مهم ناتوانی آن ها برای ایجاد تاثیر پایدار، عدم توانایی آن ها برای ایجاد پیوند مناسب بین فعالیتشان در سطح عمومی و نظام های سیاسی اجتماعی بزرگتر و ساختار سازمانی می باشد، که در آن قرار دارند. به عبارت دیگر، این مسئله به عنوان یکی از دلایل مذاکره بین بخش های محلی و ساختارهای جهانی می باشد. این مسئله در شزایط دنیای جهانی سازی شده شدیدتر می گردد، که نهادهای جهانی مذاکره کننده به اندازه ارسال خدمات محلی مهم بوده و دارای تاثیر پایدار بر روی تلاش به منظور توسعه می باشد.

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.01مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید فایل

مقالات مرتبط

↓-↓

کارشناسی ارشد حقوق محیط زیست با عنوان نقش سازمان‌های غیر دولتی در حمایت و ارتقاء هنجارهای زیست محیطی در حقوق...

دسته: فقه، حقوق، الهیات فرمت فایل: doc حجم فایل: 325 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 202 کارشناسی ارشد حقوق محیط زیست با عنوان نقش سازمان‌های غیر دولتی در حمایت و ارتقاء هنجارهای زیست محیطی در حقوق ایران مقدمه سازمان های غیردولتی، ارتباط تنگاتنگی با جامعه مدنی دارند. زیرا همبستگی بسیار قوی میان توسعه جامعه مدنی و افزایش سازمان های غیردولتی وجود دارد. «بطور مثال، در دو دهه 1980و 1990 با توسعه...

ترجمه مقاله: ارزیابی کاربرد مدیریت استراتژیک منابع انسانی در دانشگاه های نیجریه-1209

عنوان انگلیسی مقاله: An Evaluation of Strategic Human Resource Management (SHRM) Practices in Nigerian Universities: The Impact of Ownership Type and Age عنوان فارسی مقاله: ارزیابی کاربرد مدیریت استراتژیک منابع انسانی (SHRM) در دانشگاه های نیجریه: بررسی تاثیر نوع مالکیت و قدمت. دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢٠ جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله...

مقاله تفاوت نظام آموزشی ایران و بحرین

ساختارنظام آموزشی آموزش پیش دبستانی برنامه های آموزشی برنامه ریزی و مدیریت آموزشی اهداف آموزشی آموزش ابتدایی اهداف مقطع آموزش ابتدایی برنامه های آموزشی اهداف کیفی آموزش ابتدایی اهداف کمی آموزش ابتدایی مقطع آموزش راهنمایی اهداف مقطع آموزش راهنمایی برنامه های آموزشی مقطع تکمیلی متوسطه اهداف مقطع تکمیلی متوسطه مقطع آموزش پیش دانشگاهی برنامه های آموزشی نظام آموزش عالی تاریخچه تحولات آموزش عالی ارکان نظام آموزش عالی دانشگاهها و مؤسسات...

ترجمه مقاله ارتباطات بین مدیریت مشارکتی و عملکرد زنجیره ی-5280

عنوان انگلیسی مقاله: The relationship between employee involvement, partnership management and supply performance عنوان فارسی مقاله: ارتباط بین مشارکت کارمند، مدیریت مشارکتی و عملکرد زنجیره یافته هایی از یک کشور در حال توسعه دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١٧ لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: هدف- هدف این مقاله بررسی ارتباطات بین مشارکت کارمند، مدیریت...

گزارش کارآموزی شرکت مانتل رشته حسابداری-5925

قیمت: 70000 ریال

فهرست

فصل اول: آشنایی با شرکت

1-1 نام و تاریخ ثبت شرکت … 4

2-1 موضوع شرکت … 4

3-1 مدت شرکت … 4

4-1 سرمایه شرکت … 4

5-1 پرداخت مبلغ سهام … 5

6-1 افزایش و کاهش سرمایه … 5

7-1 اوراق سهام … 5

8-1 مسئولیت صاحبان سهام … 5

9-1 هیات مدیره … 6

10-1 دفاتر و محاسبات … 6

11-1 اخلال و تصفیه … 7

12-1 نوع مالکیت و استهلاک … 7

13-1 فعالیت های پیمانکاری شرکت … 8

14-1 توسعه شرکت و تاسیس کارخانه … 10

15-1 شرح مختصری در سورد کارخانه و فعالیتها … 10

16-1 هزینه هایی به شرکت برای تاسیس کارخانه انجام داده … 11

فصل دوم: چارت سازمانی

1-2 نمودار سازمانی شرکت مانتل … 12

2-2 هیات مدیره … 13

3-2 مدیر عامل … 15

4-2 معاونت اداری مالی … 17

5-2 حسابدار کل … 18

6-2 کارپرداز … 19

7-2 منشی … 20

8-2 مدیریت کارخانه … 21

9-2 مدیریت تولید … 22

10-2 انبار دار کل … 22

11-2 معاونت بازرگانی … 23

12-2 بازرگانی داخلی … 24

13-2 بازرگانی خارجی … 24

14-2 امور خرید … 252

15-2 امور فروش … 6

16-2 مدیریت پروژه … 27

17-2 مهندس راه و ساختمان … 27

18-2 تکنسین راه و ساختمان … 28

فصل سوم: آشنایی با حسابداری

1-3 تعریف حسابداری … 31

2-3 اسناد مدارک مثبته: … 33

فاکتور … 34

رسید بانکی … 34

قبض آب و برق … 35

رسید صندوق … 35

3-3 سند حسابداری: … 35

تنخواه گردان … 38

استهلاک … 40

صورت دستمزد … 43

کارت کار … 47

صورت حساب بانک … 49

قرار داد کار با مدت معین … 49

4-3 ثبت رویدادهای مالی در دفتر روزنامه … 50

5-3 انتقال اطلاعات از دفتر روزنامه به دفتر کل … 51

6-3 تراز آزمایشی … 52

7-3 اصلاح حسابها … 53

8-3 تراز آزمایشی اصلاح شده … 54

9-3 تهیه صورت های مالی: … 54

صورت حساب سدوزیان … 54

صورت حساب سرمایه … 55

ترازنامه … 55

10-3 بستن حساب ها … 55

11-3 نتیجه‌گیری … 62

فهرست اشکال:

تصاویرپروژه های انجام شده توسط شرکت مانتل … 64

نمودار مانده معین مراکز هزینه (دایره ای) … 67

نمودار مانده معین مراکز هزینه (میله ای) … 68

فهرست جداول

چارت سازمانی … 12

رسید بانکی … 69

رسید صندوق … 70

سند حسابداری … 71

تنخواه گردان … 73

استهلاک … 86

صورت دستمزد – حقوق و مزایا … 88

کارت کار … 93

صورت حساب بانک … 94

قرار داد کار با مدت معین … 95

گزارش تراز چهار ستونی معین … 96

گزارش خلاصه دفتر معین … 99

گزارش تراز چهار ستونی کل … 101

خرید فایل

مقالات مرتبط

↓-↓

کارآموزی شهرداری رشته حسابداری-6208

قیمت: 68000 ریال موضوع: کارآموزی شهرداری رشته حسابداری فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تاریخچه تهران و شهرداری نقشه های تهران تعریف حسابداری خصوصیات حسابداری شهرداری ها درآمد و هزینه تحقق درآمد و هزینه و ایجاد تعهد حسابداری تعهدی و حسابداری نقدی تشخیص حساب بودجه و اصول حسابداری شهرداری ها تعاریف بودجه انواع بودجه اصول بودجه مراحل بودجه طبقه بندی بودجه اسناد و دفتر مورد عمل در حسابداری شهرداری ها سند...

گزارش کارآموزی شرکت تولیدی

قیمت: 80000 ریال عنوان کامل: گزارش کاراموزی در شرکت تولیدی رشته حسابداری فهرست مطالب فصل اول: معرفی شرکت نوید آبگستر بخش اول: تاریخچه شرکت 4 بخش دوم: سرمایه و سهام شرکت 4 بخش سوم: موضوع شرکت 5 بخش چهارم: مرکز اصلی شرکت 5 بخش پنجم: اجزای شرکت 5 بخش ششم: اداره امور شرکت 6 بخش هفتم: سال مالی و صورتحساب شش ماهه 6 بخش هشتم: وضعیت پرسنل 7 فصل دوم:...

گزارش کارورزی شرکت ایزوگام سامان گستر دلیجان رشته حسابداری-6173

قیمت: 50000 ریال فهرست مطالب فصل اول: معرفی شرکت ایزوگام سامان گستر دلیجان بخش اول: تاریخچه شرکت 4 بخش دوم: سرمایه و سهام شرکت 4 بخش سوم: موضوع شرکت 5 بخش چهارم: مرکز اصلی شرکت 5 بخش پنجم: اجزای شرکت 5 بخش ششم: اداره امور شرکت 6 بخش هفتم: سال مالی و صورتحساب شش ماهه 6 بخش هشتم: وضعیت پرسنل 7 فصل دوم: چارت سازمانی وشرح وظیفه بخش اول: نمودار...

پروژه مالی کارخانه تولیدی شکلات فرمند-1035

قیمت: 75000 ریال موضوع: پروژه مالی کارخانه تولیدی شکلات فرمند فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) فهرست مطالب ترازنامه سند حسابداری مهر ماه دفتر روزنامه مهر ماه دفاتر کل در پایان مهر ماه صورت مغایرت بانکی در پایان مهر ماه تراز آزمایشی ارزیابی موجودی پایان دوره ماه اول سند حسابداری آبان ماه دفتر روزنامه آبان ماه دفاتر کل آبان ماه صورت مغایرت بانکی در پایان آبان ماه تراز آزمایشی ارزیابی موجودی...

مدلی تلفیقی برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات-2273

مدلی تلفیقی برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان

دسته: مدیریت

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 155 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 16 مدلی تلفیقی برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان

چکیده

خدمات بانکداری الکترونیکی در بازار رقابتی، چنانچه مسیری مستمر به سوی ارتقاء و تکامل را نپیماید، در پی از دست دادن ارزش و مزیت رقابتی و صرفه های اقتصادی (در مواجهه با انتظارات روز افزون مشتریان در سیمای میزان رضایت اعلانی و اظهاری آنها) به روایت سامانه های ثبت ماوقع بکارگیری خدمات، محکوم به زوال (در اثر کاهش ثمربخشی و میزان بکارگیری) است.

در این مقاله برای حل این مشکل، مدل بلوغی هفت لایه برای ارتقاء مستمر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی پیشنهاد گردیده است که از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و میزان رضایت مشتریان در استفاده از آنها و فاصله سنجی، بکمک راه حلهای بهبود طلبی که تحقق آنها قابل ردیابی است، مسیری تکاملی و رو به ارتقاء برای این خدمات را به دست میدهد.

از جنبه های نوآورانه این مدل تلفیق مدل بلوغ و مدلهای کیفیت سنجی، فاصله سنجی کیفیت خدمات و رضایت مشتریان، پیشنهاد یک مدل کیفیت سنجی ابعاد خدماتی از طریق تعمیم مدل کارائی سنجی در معماری اطلاعات سازمان، استفاده از سبد های راه حلهای بهبود طلب به شکل تلفیقی و تجمیعی از سبدهای راه حل خبرگان، مجریان، راه حلهای بهبود و ارتقاء شالوده و راه حلهای ارتقاء مدلهای کیفیت، رضایت و فاصله سنجی است.

در مطالعات نظری وکتابخانه ای از بهترین تجارب موجود و تحقیقات خبرگانی نظیر:

” پاراسورامان”، “بولتون”، “منتزر”، “کرونین”، “لی” و “سورا شاندار” و مدل رضایت سنجی “کانو” استفاده گردیده است.

نمونه ای عملی و مناسب سازی شده از این مدل در قالب یک پروژه تحقیق کاربردی پیشتاز، متشکل از سامانه ای نرم افزاری در سال جاری در بانک اقتصاد نوین پیاده سازی شده است. در این پروژه از گونه پنج لایه مدل بلوغ استفاده شده است که بهمراه یک سامانه ثبت ماوقع خدمات بانکداری الکترونیکی و واکشی اطلاعات از درون پایگاه های اطلاعاتی سامانه های ارائه کننده انواع خدمات بانکداری الکترونیکی، گزارشات مفصل کیفیت سنجی برای مدیران تولید میکند. در این سامانه نتایج رضایت سنجی مشتریان درج و گزارشات فاصله سنجی تولید میگردد تا راهنمای اتخاذ راه حلهای بهبود طلب و ارزیابی میزان توفیق این راه حلها به شکل مستمر در بازه های زمانی شش ماهه باشد.

کلید واژه ها:

مدل بلوغ کیفی خدمات

رضایت سنجی خدمات الکترونیکی

کیفیت سنجی بانکداری الکترونیکی

فاصله سنجی کیفیت و رضایت

راه حلهای بهبود طلب

ردیابی توفیق راه حلها

مقدمه

برنامه خودکارسازی رایانه ای فعالیت های سازمانی، در تلفیق با ضرورت های مشتری محوری و خدمت محوری سازمانی از منظری نوگرایانه، دیگر برنامه ای مقطعی و زمان دار نیست. آغاز این برنامه از لحظه تصمیم ناگزیر سازمانی (در محیط رقابتی پرتحول) شروع می شود اما پایان آن تنها در پایان عمر سازمان متصور است. در این چرخه، همراه با تکامل فناوریهای تخصصی و رایانه‏ای، ارائه گونه های متنوع، واجد کیفیت و روزآمد خدمات و محصولات، فرصتی است که هیچ سازمان پایائی نمی تواند از ارائه آنها چشم بپوشد.

در این رقص تغییر، تکامل خدمات فناوری اطلاعات در جدیدترین صورت خود، در قالب “تضمین کیفی خدمات و محصولات” متجلی می شود که مشتریان و کاربران سازمانی را با اطمینان اعتبارسنجی شده‏ای، قانع می سازد که از خدمات واجد صرفه اقتصادی سازمان با اطمینان بهره گیرند. تضمین کیفیت اعتبارسنجی شده خدمات مستلزم ارزش گذاری ویژه به مفهوم کیفیت خدمت در سازمان و اعلام غیرقابل عرضه بودن سطوح نازل کیفیت خدماتی (از منظر راهبردهای سازمانی) از سوی مدیران ارشد است.

کیفیت، حاصل بهبود جزئی و مستمر فرآیندهای کاری سازمان و فرآورده آن است که در نگاهی واقع گرایانه یک باره محقق نمی شود. مدیریت تکاملی کیفیت خدمات الکترونیکی، براساس یک مدل کیفیت سنجی شالوده ای برای ارتقاء کیفی خدمات، در قالب یک مدل لایه ای است. این مدل بلوغ از سطحی کمینه به سطحی مناسب و قابل قبول گذر می‏کند و به سطحی بیشینه ارتقاء می یابد. مبنای این مدل اخذ نیازهای ذینفعان خدمات الکترونیکی در درون و برون سازمان و تحقق میزان ممکن خواسته های آنهاست. تکامل کیفی این مدل بمعنی کاهش شکاف کیفی خدمات در گونه ها و لایه های متفاوت است.

فهرست مطالب

چکیده 1

کلید واژه ها 2

مقدمه 2

مشخصات الگوی مدیریت تکاملی کیفیت خدمات 3

فرآیند و گامهای مدیریت تکاملی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی 3

توصیف ساختار مفهومی چرخه مدیریت تکاملی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی 3

شناسائی مشکلات و بهبود کیفیت تکاملی خدمات بانکداری الکترونیکی 4

ابعادی از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی 4

ابعاد رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی 5

کیفیت پایه (Basic Quality): 5

کیفیت کارائی (Performance Quality): 5

کیفیت انگیزشی (Excitement Quality): 5

معیارها و شاخص های کیفیت سنجی خدمات 6

مدل تحلیل شکاف کیفی خدمات (Quality Gap Analysis Model) 7

سطوح شکافهای مدل پاراسورامان عبارتند از: 7

شکاف (1) انتظار مشتری- درک مدیریت 7

شکاف (2) مشخصات کیفیت خدمات 7

شکاف (3) ارائه خدمت: 7

شکاف (4) ارتباطات خارجی: 7

شکاف (5) خدمت مورد انتظار– خدمت درک شده: 8

خروجی‏ها، ورودی‏ها و گردش کار سامانه مدیریت تکاملی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی 8

مدل بلوغ، راه حل مدیریت تکاملی خدمات بانکداری الکترونیکی 9

سطوح و لایه های مدل بلوغ کیفی خدمات بانکداری الکترونیکی 10

ویژگی‏های لایه های هفت بلوغ در مدل مذکور به شرح زیر است: 11

لایه آغازین (برپائی): 11

لایه بلوغ کمینه (تکرارپذیر): 11

لایه بلوغ مدون شده (استانداردسازی): 11

لایه بلوغ مدیریت شده (افزایش کارائی): 11

لایه بلوغ برنامه ریزی شده (واجد ارزش رقابتی): 12

لایه بلوغ تکامل یافته (واجد مزیت رقابتی): 12

لایه بلوغ بهینه شده (تضمین خدمات): 12

ورودی های سامانه مدیریت تکاملی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از ذینفعان 13

جمع بندی و نتیجه گیری 13

منابع و مراجع 15

قیمت فایل فقط 27,000 تومان

عبارت های کلیدی

  • مدلی تلفیقی برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان
  • مدلی تلفیقی برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان
  • رضایت سنجی خدمات الکترونیکی
  • کیفیت سنجی بانکداری الکترونیکی
  • خدمات بانکداری الکترونیکی
  • دانلود مقاله کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مدلی تلفیقی برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ا

خرید فایل

مقالات مرتبط

↓-↓

مقاله کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان ضرورت بانکداری الکترونیک در شهر الکترونیک-4381

دسته: مدیریت فرمت فایل: doc حجم فایل: 39 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 12 مقاله کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان ضرورت بانکداری الکترونیک در شهر الکترونیک چکیده رشد و گسترش روزافزون فناوری اطلاعات و ارتباطات، انقلابی را در ابعاد مختلف زندگی انسانها و عملکرد سازمانها ایجاد کرده است. این فناوری روشهای کارکرد و نگرش افراد، سازمانها و دولت ها را دگرگون ساخته و باعث ایجاد صنایع نوین، مشاغل جدید و خلاقیت...

ارتباط میان کیفیت خدمات و رضایت مشتری-4359

دسته: مدیریت فرمت فایل: doc حجم فایل: 41 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 22 ارتباط میان کیفیت خدمات و میزان رضایت مشتری نویسندگان: G. S Sureshandar مدیریت و مهندسی صنعتی، رئیس بخش علوم انسانی و اجتماعی موسسه تکنولو‍ژی مادراس، چینا، تامیل نادوی هندوستان Chandrasekhran Rajendran پرفسور مدیریت عملی، مدیریت و مهندسی صنعتی رئیس بخش علوم انسانی و اجتماعی. موسیه تکنولوژیکی مادراس، چینا- تامیل نادوی هندوستان. خلاصه: ارتباط میان کیفیت خدمات و...

وضعیت بانکداری الکترونیکی و بانکداری مجازی در ایران-723

دسته: مدیریت فرمت فایل: doc حجم فایل: 58 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 21 وضعیت بانکداری الکترونیکی و بانکداری مجازی در ایران چکیده از نتایج و دستاوردهای اساسی اینترنت و IT بانکداری الکترونیک است و براهمیت آن به دلیل افزایش روزافزون تعامل اقتصادی کشورها با یکدیگر روز بروز افزوده می‌شود و همچنین بر مبنای تمایل بشر به راهکارهای ساده تر، در انجام کارهای مالی و اقتصادی نیز نیازمند بازنگری و نوآوری...

ترجمه مقاله تاثیرات عدالت محوری بر روی رضایت و بهبود خدمات (SR)-5421

عنوان انگلیسی مقاله: Satisfaction with service recovery, perceived justice and emotional responses عنوان فارسی مقاله: رضایت از بهبود خدمات:عدالت محوری و واکنش های احساسی دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١۵ لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: این پژوهشی به بررسی ارتباط بین عدالت محوری، هیجانات، و رضایت در طی بهبود خدمات (SR) می پردازد. تحقیق کنونی مدلی...

پایان نامه بررسی ارتباط بین تعهد کارمند و سیاستهای سازمانی-5047

پایان نامه بررسی ارتباط بین تعهد کارمند و سیاستهای سازمانی

پایان نامه کارشناسی بررسی ارتباط بین تعهد کارمند و سیاستهای سازمانی

(پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت دولتی)

مقدمه پژوهش:

سازماندهی و نگه داری نظام سازمانی یکی از مهمترین وظایف و مسولیتهای مدیر محسوب می شود و انجام چنین وظیفه خطیری بدان معناست که تعهد سازمانی کارمندان و احساس مسولیت شاغلان رشد روز افزونی یابد. بنابراین مدیر یک سازمان، در واقع مسول میزان و نوع تعهد کارمندان نسبت به ارزشهای رسمی و سیاست های سازمانی است.

تعهد سازمانی یک نگرش مهم شغلی سازمانی است که در طول سالهای گذشته مورد علاقه بسیاری از محققان رشته های رفتار سازمانی در روانشناسی، خصوصا روانشناسی اجتماعی بوده است. همچنین با توجه به تحولات اخیر در حیطه کسب و کار از جمله کوچک سازیها و ادغام شرکت ها در یکدیگر عده ای از صاحب نظران را بر آن داشته تا اظهار کنند که اثر تعهد سازمانی بر دیگر متغیرهای مهم در حوزه مدیریت همچون: ترک شغل، غیبت و عملکرد کاهش یافته است و بهمین جهت بررسی آن بی مورد است.

اما عده ای دیگر از محققان این دیدگاه را نپذیرفته و متعهدند تعهد سازمانی اهمیت خود را از دست نداده و همچنان می تواند مورد تحقق قرار گیرد.

پایبندی به گروه، متعهد بودن به اهداف و التزام به شرایط تیم شاید معنایی دقیق از تعهد باشد. تعهد به کار و تیم کاری در شرایط سخت کاری مهم تر و سرنوشت سازتر است. شاید زمان مناسب برای آزمایش تعهد کارمندان، در مشکلات و سختی های کاری باشد. البته تعهد اعضای گروه هنگامی استوارتر خواهد بود که مبتنی بر ارزشهای اخلاقی و فطری (انسانی) بوده و همچنین در نتیجه انتخاب آگاهانه صورت گرفته باشد زیرا که اجبار و تحمیل در جهت عکس تعهد عمل می کند.

آنچه که قابل تامل به نظر می رسد این نکته است که تعهد به کار و تیم کاری، ارتباط با استعداد و هوش افراد ندارد، اگر چه سطح دانش و آگاهیهای اعضاء سطح تعهد را بالا و بالاتر می برد.

بررسی رابطه میان تعهد کارمندان با سیاستهای سازمانی از آن جهت حائز اهمیت است که می تواند بر رفتار کارمند اثر بگذارد وتحقیقات نشان می دهند که بین تعهد کاری، غیبت و جابجایی کارکنان رابطه معکوس وجود دارد. برای پیش بینی و توجیه رفتار افراد تعهد به مراتب بیش از رضایت مندی ارباب رجوع اثر گذار است. در این فصل شمای کلی از تحقیق ارائه شده است. بدین صورت که ابتدا به تشریح بیان مسئله پرداخته شده است و سپس از آن چهارچوب مفهومی ارائه شده است. ضرورت و اهمیت انجام تحقیق مبحث دیگری است که در این فصل به آن پرداخته شده است و در ادامه اهداف محقق از انجام این تحقیق در خصوص موضوع تحقیق مورد بررسی قرار گرفته و پس از آن فرضیات تحقیق آورده شده است.

پس از آن بطور خلاصه روش تحقیق مورد استفاده توضیح داده شده است. در پایان نیز پس از ارائه تعریف مفهومی، تعاریف عملیاتی مربوط به هر یک از شاخصها بطور جداگانه بیان شده است.

فهرست مطالب این پایان نامه:

فصل اولکلیات تحقیقمقدمه۲-۱ بیان مسئله۳-۱ چارچوب نظری و مدل تحقیق۴-۱ ضرورت و اهمیت تحقیق۵-۱ اهداف تحقیق۱-۶ فرضیه های تحقیق: ۷-۱ روش تحقیق: ۸-۱ تعریف واژه ها۱-۸-۱ تعریف مفهومی۲-۸-۱ تعاریف عملیاتیفصل دوممروری بر ادبیات تحقیقمقدمه۲-۲ سیاست های سازمانی۱-۲-۲ تعاریف مختلف از سیاست های سازمانیتعریف رفتار سیاسیاهمیت دیدگاه سیاسی: ۲-۲-۲ راههای کاهش اثرات ناشی از سیاست های سازمانی۳-۲ تعهد سازمانی۱-۳-۲ تعاریف مختلف از تعهد سازمانیمفهوم تعهدانواع تعهدابعاد و تعاریف تعهد سازمانیالف) وابستگی عاطفیب) درک هزینه‌هاعوامل مؤثر برتعهد سازمانیالف) تعهد عاطفیمطالعه مودی و همکاران۱ – ویژگیهای شخصی۲- ویژگی‌های مبتنی بر نقش۳- ویژگی‌های ساختاری۴- تجربیات کاریمطالعه بارن و همکارانمطالعات ماتیومطالعه کوهن۲-۳-۲ اهمیت تعهد سازمانی۴-۲ انواع تعهد سازمانی۱-تعهد نسبت به مشتری۲- تعهد نسبت به سازمان۳- تعهد نسبت به خود۴-تعهد نسبت به مردم۵-تعهد نسبت به وظیفه “تکلیف”۶-تعهد نسبت به سیاست های سازمانی (تعهد سیاسی) ۶-۲ تعهد سازمانی مفهوم یک بعدی یا چند بعدیالگوهای چند بعدی تعهد۷-۲ عوامل موثر در تعهد سازمانی کارکنان۱-نفوذ شخصی مدیر۲-رهبری توکیلی۴-تجربه مدیریت فردیب-شالوده سازمانی۱-گستره سازمانی۲-فضای سازمانی۳-ساختار سازمانی۸-۲ نتایج و پیامدهای تعهد سازمانی۱-۸-۲ تعهد کم یا ضعیف۲-۸-۲ تعهد متوسط۲-۸-۲ تعهد زیادپیامدهای مطلوب (مثبت) موثر بر گروه کاری: پیامدهای مطلوب موثر بر سازمان و افزایش اثر بخشی به خاطر۴-۸-۲ مطالعه ماتیو و زاجاکویژگی های شخصی موثر بر تعهد سازمانی۹-۲ عوامل موثر به سیاستها (تعهد سیاسی) ۱۰-۲ نقش تعهد سازمانی در تمایل به قصد ماندن درسازمان۱۱-۲ قصد ماندن در سازمان۱-۱۱-۲ اهمیت و ضرورت قصد ماندن در سازمانهزینه های ترک خدمت کارکنان را می تواند به شرح ذیل بر شمردتاثیر انواع تعهد سازمانی بر ترک خدمت طبق مدل آلن و می یر۲-۱۱-۲ نقش عوامل فردی در تمایل به ترک شغل۱۲-۲ پیشینه نظری پژوهش۱-۱۲-۲ پیشینه میدانی پژوهشالف) پیشینه داخلیفصل سومروش اجرای تحقیق۱-۳ مقدمه۲-۳ روش تحقیق۳-۳جامعه آماری۴-۳ تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری۵-۳ روش گردآوری اطلاعات۶-۳ ابزار گردآوری اطلاعاتنگرششفافیت نقشتضاد نقشتعهد به سیاستهای سازمان (تعهد سیاسی) وجدان کاریویژگی شهروندی سازمانی (فضیلت شهروندی) ۷-۳روایی و پایایی ابزار جمع آوری داده ها۱-۷-۳ روایی۲-۷-۳پایانی۸-۳ روش تجزیه و تحلیل داده ها۱-۸-۳ تحلیل عامل تاییدی۲-۸-۳ مدل معادلات ساختاریفصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات۱-۴- مقدمه۲-۴- آمار توصیفی۳-۴- تجزیه و تحلیل داده ها۴-۴- بررسی اثرات متغیرها بر یکدیگر۵-۴- آزمونهای نیکویی برازش۴-۵ آزمون فرضیه ها-آزمون فرضیه دومادعای محقق-آزمون فرضیه سومادعای محقق-آزمون فرضیه چهارمادعای محققفرض آماری-آزمون فرضیه پنجمادعای محققخلاصه نتایج مدل ساختاریفصل پنجمنتیجه گیری و پیشنهادات۱-۵ مقدمه۲-۵ نتایج به دست آمده از فرضیات تحقیق۲-۲-۵ نتیجه فرضیه دوم۳-۲-۵ نتیجه فرضیه سوم۴-۲-۵ نتیجه فرضیه چهارم۵-۲-۵ نتیجه فرضیه پنجم۳-۵ نتیجه گیری کلی۴-۵ پیشنهادات۵-۵سایر پیشنهادات۶-۵ محدودیت های تحقیق و پیشنهادات برای محققین آینده۲-۶-۵ پیشنهادات برای محققین آینده

خرید فایل

مقالات مرتبط

↓-↓

پروژه درمورد بررسی تعهد کارمندان در سیاست سازمانی-2321

پروژه درمورد بررسی تعهد کارمندان در سیاست سازمانی بیشتر برای رشته مدیریت مناسب می باشد

ترجمه مقاله اثرات فرهنگ سازمانی بر تعهد سازمانی و رضایت شغلی-2444

عنوان انگلیسی مقاله: The moderating effects of organizational culture on the relationships between organizational commitment and job satisfaction and performance عنوان فارسی مقاله: اثرات میانجی فرهنگ سازمانی بر روابط میان رفتار رهبری و تعهد سازمانی و میان تعهد سازمانی و رضایت شغلی و عملکرد دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢۴ لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود خرید ترجمه مقاله چکیده...

تعهد سازمانی؛ پل ارتباطی بین اخلاق کار اسلامی و نگرشهایی در جهت نیل به تغییر سازمانی-985

دسته: مدیریت فرمت فایل: doc حجم فایل: 42 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 37 تعهد سازمانی؛ پل ارتباطی بین اخلاق کار اسلامی و نگرشهایی در جهت نیل به تغییر سازمانی چکیده در این تحقیق، نقش تعهد سازمانی، به سان پل ارتباطی بین اخلاق کار اسلامی و نگرشهایی در جهت نیل به تغییر سازمانی بررسی شده است. نمونه ای 474 نفری از کارکنان 30 سازمان در 5 ناحیه امارات عربی متحده در...

پرسشنامه تعهد سازمانی – پورتر-3178

قیمت: 25000 ریال Porters Organizational Commitment Questionnaire این پرسشنامه دارای 15 گویه و سه شاخص از شاخص های تعهد سازمانی را مورد سنجش قرار می دهد. منبع این پرسشنامه در داخل متن پرسشنامه آورده شده است. لازم به ذکر است که روایی و پایایی این پرسشنامه در تحقیقات مختلف داخلی و خارجی تایید شده است.