قیمت: 50000 ریال
موضوع:
گزارش کارآموزی واحد کنترل هشدار دهنده (ایران خودرو)
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
چکیده:
واحد کنترل هشدار دهنده یا به اختصار ACU مجموعه ای است الکترونیکی کاربردی که اطلاعاتی را براساس شرایط محیطی- فیزیکی از طرف سنسورها و کلیدهای لا دری که در واقع وروردیهای ACU می باشند دریافت کرده و پس از تجزیه و تحلیل شدن آنها- توسط خروجیها ACU که همان صفحه نمایش- آژیر و غیره می باشند بصورت سمعی و بصری بر روی صفحه نمایش کریستالی مایع یاLCD واحد کنترل هشدار دهنده نمایان می شود. سیستم موجود در خودرو سمند دارای چندین قابلیت و عملکرد بوده که از طریق اجزای تشکیل دهنده آن به انجام می رسد.
فهرست مطالب
فصل اول: معرفی واحد کنترل هشدار دهنده با A. C. U
واحد کنترل هشدار دهنده 1
آژیر با باتری پشتیبان1
واحد کنترل قفل مرکزی1
قفل خودکار1
یابنده خودرو2
یابنده خودرو2
ورودیها2
خروجیها2
فصل دوم: وظایف واحد کنترل هشدار دهنده
مد یا حالت امنیتی خودرو4
منوها با فهرست عناوین جهت راحتی راننده4
اعلام خطاهای موجود در حین رانندگی4
فصل سوم: شرح منوها و فهرستهای موجود در ACU 5
فصل چهارم: جعبه فیوزهای موجود در خودرو سمند8
فصل پنجم: دسته سیم های موجود در خودرو سمند12
فصل ششم: رنگ ها و کدهای استاندارد در خودرو سمند13
فصل هفتم: قطعات تشکیل دهنده مدارهای ACU – کولر- قفل مرکزی و محل نصب آنها23
فصل هشتم: تست برخی از قطعات تشکیل دهنده مدارهای ACU- کولر- قفل مرکزی27
فصل نهم: شرح عملکرد مدار الکتریکی ACU 33
فصل دهم: نحوه عیب یابی برخی از عیوب مدارهای ACU- کولر- قفل مرکزی37
متن لاتین42
ترجمه متن لاتین44
↓-↓
تشیخیص محل پلاک خودرو مهمترین مرحله شناسایی پلاک خودرو در سیستمهای حمل و نقل هوشمند است. در این مقااله روشی بلادرنگ وسریع برای پیدا کردن پلاک خودروها در تصاویر پیچیده معرفی میشود. در الگوریتم پیشنهادی ابتدا با استفاده از عملگر سوبل اقدام به یافتن لبه های عمودی تصویر میکنیم سپس با استفاده از تحلیل هیستوگرام وترکیبی از عملگرهای مورفولوژیکی پلاک خودرو را از تصویر اصلی استخراج میکنیم. پلاک خودرو، پلاک...
قیمت: 29000 ریال دانلود گزارش کارآموزی بخش ریخته گری آلومینیوم فهرست مطالب مقدمه… کارخانه ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو تولید سیلندر با دستگاه HP…. فرآیند ریخته گری سرسیلندر پژو… ماهیچه گذاری و تست کیفیت….. کارخانه ریخته گری چدن ایران خودرو.. اطلاعاتی در مورد چدن خاکستری….. مشخصات مواد قالبگیری موقت…. نحوه تهیه ماسه قالبگیری… واحد قالبگیری…. واحد ذوب… شارژ بار کوره…. کنترل درجه حرارت مذاب چدن…. واحد شات بلاست…. واحد سنگ...
دسته: مکانیک فرمت فایل: doc حجم فایل: 247 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 44 دانلود مقاله رشته مکانیک خودرو با عنوان عیب یابی خودرو مقدمه تا قبل از ظهور خودروهای انژکتوری، کمتر کسی به فکر ایجاد یک سیستم عیب یاب خودکار برای اتومبیل افتاده بود و تقریبا هیچگاه چنین فکری عملی نشده بود. اما با ظهور سیستمهای انژکتوری و در نتیجه استفاده کامپیوتر مرکزی خودرو، ECU، زیرساخت های مورد نیاز برای...
دسته: صنایع فرمت فایل: doc حجم فایل: 2248 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 37 گزارش کارآموزی مهندسی صنایع با عنوان کنترل کیفیت (مونتاژ 1) مکان کارآموزی: در شرکت ایران خودرو خلاصه گزارش در شرکت ایران خودرو جهت ساخت و تولید کلیه ماشین ها اقدامات زیر انجام می گیرد: قسمت کنترل کیفیت و مونتاژ 1 دارای 4 قسمت عمده می باشد که منجر به ساخت و تولید یک خودرو می گردد که...
عنوان انگلیسی مقاله: A New Heuristic Algorithm for Unit Commitment Problem
عنوان فارسی مقاله: الگوریتم ابتکاری جدید برای مساله تخصیص واحد
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۶
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
چکیده ترجمه:
تخصیص واحد (UC) سیستمهای قدرت مقیاس وسیع یک مساله پیچیدۀ بهینهسازی غیرخطی و نوع عدد صحیح مختلط با قیود مختلف است. این مقاله بر اساس اصلاح الگوریتم جستجوی هارمونی (HS) یک روش نوین و موثر برای حل برنامهریزی راهبردی تخصیص واحدهای تولیدی ارائه میکند. این الگوریتم در مقایسه با دیگر روشهای تکاملی (EM) کاربرد آسانی داشته و در دستیابی به پاسخ بهینه در یک زمان مناسب توانمند است. روش پیشنهادی به کمک یک مجموعه دادهها مورد ارزیابی قرار میگیرد. نتایج بدست آمده نیز با نتایج مقالات دیگر مقایسه میشود. نتایج عددی نشان دهنده کارائی و بهبود پاسخ از لحاظ هزینه و زمان اجرا در مقایسه با نتایج دیگر الگوریتمهای قدرتمند بهینهسازی ابتکاری است.
کلیدواژهها:
تخصیص واحد، الگوریتم تکاملی، جستجوی هارمونی (HS)، توزیع اقتصادی
١. مقدمه
مساله تخصیص واحد یکی از مسئل مشکل بهینه سازی است که تحت قیود خاصی که از جانب سیستم و شرایط فیزیکی تحمیل میشوند تحت تاثیر قرار میگیرد. حل مساله تخصیص واحد از هر دو جنبه زمان اجرا و طرح صحیح و مناسب نیروگاهها با حداقل هزینه حائز اهمیت است. در رابطه با این موضوع و حل مساله تخصیص واحد منابع متنوعی منتشر شده است. در ذیل به روشهای مختلف حل مساله تخصیص واحد در نوشتجات اخیر اشاره مختصری شده است. لیست اولویت (PL) [١]-[٢] به ترتیب صعودی واحدهای با هزینه بار کامل را اختصاص میدهد تا اینکه ابتدا واحدهای از لحاظ اقتصادی به صرف تخصیص داده شوند تا تقاضای سمت بار برآورده شود.
↓-↓
عنوان انگلیسی مقاله: A hybrid multi-agent based particle swarm optimization algorithm for economic power dispatch عنوان فارسی مقاله: الگوریتم بهینه سازی ازدحام ذرات مبتنی بر مالتی ایجنت ترکیبی برای توزیع اقتصادی برق دسته: مهندسی برق فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١٨ جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: این مقاله یک تکنیک بهینه سازی ازدحام...
عنوان انگلیسی مقاله: Enhanced Bee Swarm Optimization Algorithm for Dynamic Economic Dispatch عنوان فارسی مقاله: الگوریتم بهبود یافتهی بهینه سازی تجمع زنبور عسل برای حل مسالهی توزیع اقتصادی پویا. دسته: فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢٠ جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: این مقاله یک روش بهبود یافتهی بهینه سازی تجمع زنبور عسل را...
عنوان انگلیسی مقاله: Application of the ant colony search algorithm to reactive power pricing in an open electricity market عنوان فارسی مقاله: استفاده از الگوریتم جستجوی جمعیت مورچگان برای قیمت گذاری توان راکتیو در بازار آزاد برق دسته: برق - الکترونیک فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١٧ جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: برای...
عنوان انگلیسی مقاله: Efficient exactoptimizationofmulti-objectiveredundancyallocation problems inseries-parallelsystems عنوان فارسی مقاله: بهینه سازی دقیق مسائل تخصیص افزونگی چند هدفه، در سیستم های موازی-سری به صورت کارآمد دسته: مهندسی سیستم ها فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢۵ جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: در این مقاله قصد داریم یک روش مبتنی بر تجزیه را به منظور...
عنوان کارآموزی: گزارش کار آموزی در نمایندگی مجاز سایپا
محل کارآموزی: نمایندگی شرکت سایپا واقع در مبارکه اصفهان
دسته: مکانیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: ۴۵
فهرست مطالب: جهت مشاهده فهرست مطالب این کارآموزی اینجا کلیک نمایید
بخشی از گزارش:
نمایندگی مجاز سایپا مبارکه یکی از نمایندگی مجاز سایپا است که در شهر مبارکه بلوار نیکبخت واقع شده است این نمایندگی در سال ١٣٧٩ تاسیس شد و دارای ١٠۵٠متر مربع مساحت و با سرمایه ای اولیه حدود ٢٠٠ میلیون تومان (که البته هم اکنون برای تاسیس نمایندگی مجاز سایپا باید سرمایه ای حدود ٣٠٠ میلیون تومان شخصص موسس داشته باشد )تاسس شد . این مرکز در بدو تاسیس با ١٠ نفر پرسنل شروع به کار کرده است و بنا به گفته موسس آن هدف از تاسیس این مرکز اولا ً خدمت به مردم و ثانیاً نبود نمایندگی مجاز سایپا در این شهر بوده است این مرکز در روز حدوداً ٨ ساعت باز بوده (جز موارد استثنا) و در روزهای تعطیل رسمی هم این مرکز تعطیل می باشد .
↓-↓
قیمت: 48000 ریال گزارش کارآموزی در نمایندگی سایپا مبارکه فهرست مطالب نمایندگی مجاز سایپا مبارکه 2 نمودار سازمانی تشکیلات 3 سیستم سوخت رسانی بنزینی 8 علائم سوختگی واشر سر سیلندر 9 علائم تاب برداشتن سر سیلندر 9 دلایل کمپرس در قسمتهای موتور 10 میل لنگ 11 قطعات میل سوپاپ 12 نقطه تایمینگ 12 انواع سوپاپ 13 علت فیلر گیری سوپاپ ها 14 موتور دیزل 16 دلایل دل زدن کلاچ 19...
قیمت: 50000 ریال شرکت بازرگانی سایپا یدک به عنوان بازوی خدمات بعد از فروش محصولات سایپا در سال 1370 تاسیس گردید و فعالیت خود را از ابتدای سال 1371 آغاز نمود ماموریت اصلی این شرکت ایجاد بستری تجاری – فنی است تا از رهگذر آن خریداران محصولات سایپا بتوانند بهترین خدمات مورد لزوم را در شرایط و هر مکانی استفاده نمایند و از انتخاب خود همیشه راضی باشند. اصل مشتری...
قیمت: 550000 ریال موضوع: گزارش کارآموزی سیستم تعلیق خودرو سایپا فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) چکیده: این گزارش کار در رابطه با سیستم تعلیق خودرو میباشد که در آن در رابطه با سیستم تعلیق هدف از بهکارگیری سیستم تعلیق و اجزای آن و انواع فنرها و سیستمهای تعلیق جلو و عقب شرح میدهد و در ادامه در رابطه با سیستم فرمان و اجزای آن و همچنین تعمیر و نگهداری سیستمهای...
عنوان کارآموزی: گزارش کارآموزی گیربکس ماشین سنگین محل کارآموزی: نمایندگی گیربکس ماشین های سنگین دسته: مکانیک فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات: ٩٠ جهت مشاهده فهرست مطالب این کارآموزی اینجا کلیک نمایید بخشی از گزارش: اینجانب دوره کارآموزی خود را در نمایندگی گیربکس ماشین های سنگین طی کردم، در طول این دوره با انواع و اقسام گیربکس های ماشین سنگین و ویژگی های هر یک از آنها آشنا شدم،...
با تشکر از خرید شما
↓-↓
نام محصول: بسته ویژه نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش جهت دانلود رایگان بخشی از محصول اینجا کلیک نمایید - مواد امتحانی موجود در این بسته: شامل بسته سوالات عموم
مجموعه ای از کامل ترین نمونه سوالهای عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به همراه پاسخنامه.
این فایل دارای هزاران نمونه سوال از دروس تخصصی کامپیوتر جهت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش میباشد.همچنین دارای سوال های سه دوره قبلی آزمون استخدامی میباشد.اگر بدنبال سوالات استادکار کامپیوتر هستید همین حالا اقدام کنید.
این فایل شامل نمونه سوالات بسیار زیادی از دروس تخصصی و عمومی استخدام آموزش و پرورش میباشد.با خرید این فایل تمام نمونه سوالات استخدام آموزش و پرورش سالهای قبل را در اختیار خواهید داشت.
دسته: برق، الکترونیک، مخابرات
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 3724 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 150 بررسی سیستم انتقال قدرت در خودروهای برقی و مقایسه آن با سیستم انتقال قدرت در خودروهای احتراق داخلی
چکیده:
این پروژه بر اساس تحقیق و طراحی یکی از برنامه های اصلی صنعت در چند ساله اخیر در مورد خودروهای برقی تهیه و تدوین شده است واین پروژه به بررسی سیستم انتقال قدرت در خودروهای برقی و مقایسه آن با سیستم انتقال قدرت در خودروهای احتراق داخلی می پردازد.
سالهای ابتدایی ساخت خودروهای برقی به سال 1900 میلادی بر می گردد که در آن زمان از یک طرف به علت مشکلاتی که موتورهای الکتریکی دارا بودند و از طرف دیگر اکتشاف جدید نفت و تولید فراوان آن در پیشرفت چشمگیر موتورهای احتراق داخلی ساخت این خودروها مورد توجه قرار نمی گرفت. ولی با به وجود آمدن جنگهای جهانی و کشمکش های بر سرنفت باعث شد این ماده ارزش بیشتری پیدا کند و توجه ها بیشتر به خودروهای برقی جذب شود و این بود که از سال 1990 میلادی تولید خودروهای برقی به طور جدی تری مورد توجه قرار گرفت.
در خودروهای برقی سیستم تأمین قدرت شامل یک موتور الکتریکی، کنترلر، باتریها و شارژر آن می باشد مجموعه محرک برقی خودروی برقی وظیفه دارد جریان مستقیم تولید شده توسط باتری را به انرژی مکانیکی تبدیل نماید که منظور از مجموعه محرک کلیه قطعاتی است که جریان مستقیم باتری ها را به نیروی کششی و گشتاور لازم برای حرکت چرخها تبدیل می کنند از مهمترین ویژگیهای خودروی برقی برد و قدرت حرکت (شتاب، سرعت، شیب روی، و بارگیری و انعطاف پذیری) و مدت شارژ و قیمت بالای باتریها در اغلب خودروهای برقی موجود مجموعه محرک است.
کلمات کلیدی:
سیستم انتقال قدرت
خودروهای برقی
خودروهای احتراق داخلی
موتورهای الکتریکی و انواع آن
تأثیر وزن در خودروی برقی
مونوکوکهای کامپوزیتی
فهرست مطالب
بخش اول: نحوه تأمین انرژی و عملکرد خودروی برقی
مقدمه 2
فصل اول: خصوصیات خودرو برقی
1-1 تعریف خودرو برقی 3
1-2 تاریخچه تولید خودرو برقی 4
1-3 انواع موتورهای الکتریکی و مقایسه آن 6
1-3-1 موتورهای الکتریکی جریان مستقیم 7
1-3-2 موتورهای الکتریکی جریان متناوب 8
1-4 باتری های قابل استفاده در خودروی برقی 10
1-5 سیستم های تولید و انتقال نیروبرای خودرو های الکتریکی تولید انبوه 15
1-5-1 خودرو برقی با موتورجریان مستقیم dc 17
1-5-2 خودروی برقی با موتورجریان متناوب ac 19
1-5-3 خودروهای دو منظوره 21
1-6 مشکلات تحقیقاتی و نتیجه گیری 24
فصل دوم: سیستم انتقال قدرت و محاسبه توان مورد نیاز
2-1 تأثیر وزن در خودروی برقی 25
2-1-1 تأثیر وزن بر شتاب 26
2-1-2 تأثیر وزن در شیب ها 26
2-1-3 تأثیر وزن بر سرعت 27
2-1-4 تأثیر وزن بر مسافت طی شده 27
2-1-5 توزیع وزن 27
2-2 نیروی مقاومت هوا 28
2-3رانندگی در جاده 31
2-3-1 توجه به تایر های خودرو 32
2-3-2 محاسبه نیروی مقاومت غلتشی یک خودرو 34
2-4 تجهیزات انتقال قدرت 34
2-4-1 سیستم های انتقال قدرت 35
2-4-2 تفاوت مشخصات موتور الکتریکی وموتور احتراقی 36
2-4-3 بررسی دنده ها 39
2-4-4 جعبه دنده اتوماتیک و دستی 40
2-4-5 سیستم های انتقال قدرت و سیال های سبک یا سنگین برای روان کاری 40
2-5 مشخصات خودروهای برقی 42
2-5-1 توان و گشتاور 43
2-5-2 محاسبه گشتاور لازم خودرو 46
2-5-3 محاسبه گشتاور خروجی موتور 46
2-5-4 مقایسه منحنی های گشتاور لازم وگشتاورخروجی موتور 47
فصل سوم: طراحی سیستم انتقال قدرت پیکان برقی تبدیلی
3-1مشخصات کلی خودروی درون شهری پیکان برقی 49
3-1-1 شتابگیری مناسب 49
3-1-2 سرعت میانگین پیشینه 49
3-1-3 تأثیر شیب 50
3-1-4 برد 50
3-2 محاسبه توان مورد نیاز خودرو 50
3-2-1 محاسبه نیروی شتابگیری 51
3-2-2 نیروی حرکت در شیب 53
3-2-3 نیروی مقاومت غلتشی 53
3-2-4 نیروی مقاومت هوا 53
3-2-5 نیروی مقاومت وزش باد 54
3-2-6 رسم منحنی گشتاور و توان 54
3-3 طراحی قطعات مورد نیاز سیستم انتقال قدرت 58
3-3-1 فلایول 58
3-3-2 بوش نگهدارنده فلایول 61
3-3-3 محاسبه فلنج پوسته 63
3-3-4 طراحی شاسی زیر موتور 64
بخش دوم: نحوه تأمین انرژی و عملکرد خودروی خورشیدی
مقدمه 68
فصل اول: سلولهای خورشیدی
1-1 توضیحات کلی 72
2-1 بازدهی سلول 73
3-1 انواع سلولهای سیلیکونی 73
4-1 فناوریهای تولید 74
1-4-1 Screen printed 74
5-1 مکانیزم کارکرد سلولهای خورشیدی 74
1-5-1 نحوه کارکردن سلولهای خورشیدی (فتوولتاییکpv) 74
2-5-1 سیلیکون در سلولهای خورشیدی 76
3-5-1هنگامی که نور به سلولهای خورشیدی برخورد می کند 80
فصل دوم: طراحی بدنه و شاسی
1-2 مقدمه 81
2-2 بارهای وارده به شاسی 83
1-2-2 بارهای استاتیکی 83
2-2-2 بارهای دینامیکی (مربوط به سیستم تعلیق) 83
3-2-2 نیاز مندیها 83
4-2-2 انواع شاسیها 84
5-2-2 فرم فضایی 84
6-2-2 مواد به کار رفته در شاسیها 85
7-2-2 مونوکوکهای کامپوزیتی 86
8-2-2 جای راننده 86
فصل سوم: ناحیه خورشیدی
1-3 مقدمه 87
2-3 بررسی عوامل گوناگون 87
1-2-3 خنک نگهداشتن ناحیه 87
2-2-3 چیدن سلولها 87
3-2-3 اتصال داخلی سلولها 88
4-2-3 پوششها 88
3-3 حفاظ سلولها 88
1-3-3 فناوریها 89
4-3 تکسچرد کردن و ضد انعکاس کردن پوشش AR 89
5-3 طراحی ناحیه سلولهای خورشیدی و زیر ساخت آن برای یک مدل کوچکتر 90
1-5-3 وضعیت الکتریکی ناحیه پانل خورشیدی 93
2-5-3 نکات استنتاجی 96
6-3 نتایج بدست آمده برای یک نمونه ناحیه خورشیدی 96
1-6-3 مشخصات ناحیه 96
فصل چهارم: تحلیل آیرودینامیکی
1-4 مقدمه 97
2-4 طراحی پیکره اصلی 97
1-2-4 قوانین مسابقه 97
3-4 نحوه طراحی با توجه به قوانین مسابقه 97
4-4 نحوه طراحی برای دراگ پایین 99
5-4 نحوه طراحی برای یک پایداری مناسب 101
6-4 نیازهای اضافی توان خورشیدی 102
7-4 نحوه طراحی ناحیه خورشیدی 103
8-4 ساختن شکل اصلی به صورت تجربی 106
9-4 تحلیل طراحی 106
10-4 خواندن نقشه ها برای CFD 107
11-4 نتایج CFD 108
12-4 طراحی دوباره براساس CFD 110
13-4 نتایج CFD از تحلیل دوم 110
14-4 نتایج بدست آمده در مورد شکل و ترکیب بدنه 110
فصل پنجم: سیستم های مکانیکی
1-5 مقدمه 112
2-5 سیستم رانش 114
1-2-5 بررسی عملکرد سیستم رانش 115
2-2-5 انواع مکانیزمها 115
3-2-5 انواع سیستمهای انتقال قدرت 117
3-5 سیستم تعلیق 118
1-3-5 معایب 118
2-3-5 مزایا 118
3-3-5 رفتارهای دلخواه از تعلیق 119
4-3-5 اجزا 119
5-3-5 انواع سیستم تعلیق 119
4-5 ترمزها 121
1-4-5 انواع ترمزها 121
2-4-5 مشکلات 122
3-4-5 توضیح 122
5-5 چرخ ها و تایرها 122
1-5-5 انواع چرخها 122
2-5-5 تایرها 124
3-5-5 تأثیر عوامل مختلف بر مقاومت غلتش تایرها 124
فصل ششم: موتور
1-6 انواع موتور 126
1-1-6 القاییAC 126
2-1-6 مقاومت متغیر 126
3-1-6 DC جارو بک شده 126
4-1-6 DC بدون جاروبک 127
5-1-6 موتورهای چرخ 127
غزال ایرانی 128
چکیده غیر فارسی 139
منابع 140
قیمت فایل فقط 23,000 تومان
↓-↓
قیمت: 98000 ریال موضوع: پروژه نحوه تأمین انرژی و عملکرد خودروی برقی فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) چکیده: این پروژه بر اساس تحقیق و طراحی یکی از برنامه های اصلی صنعت در چند ساله اخیر در مورد خودروهای برقی تهیه و تدوین شده است واین پروژه به بررسی سیستم انتقال قدرت در خودروهای برقی و مقایسه آن با سیستم انتقال قدرت در خودروهای احتراق داخلی می پردازد. سالهای ابتدایی ساخت...
چکیده: این پروژه بر اساس تحقیق و طراحی یکی از برنامه های اصلی صنعت در چند ساله اخیر در مورد خودروهای برقی تهیه و تدوین شده است واین پروژه به بررسی سیستم انتقال قدرت در خودروهای برقی و مقایسه آن با سیستم انتقال قدرت در خودروهای احتراق داخلی می پردازد. سالهای ابتدایی ساخت خودروهای برقی به سال 1900 میلادی بر می گردد که در آن زمان از یک طرف به...
قیمت: 50000 ریال سیستم سوخت رسانی انژکتوری: 1 واحد کنترل کننده الکترونیکی Ecu) موتور ( 2 سنسور دور موتور 3 سنسور فشار هوای منیفولد 4 پتانسیومتر دریچه گاز 5 سنسور دمای آب 6 سنسور دمای هوای ورودی 7 سنسور سرعت خودرو 8 اکسیژن سنسور (فقط در خودرو پژو 206 وجود دارد) 9 باتری 10 رله دوبل (در خودرو پژو 206 مالتی پلکس وجود ندارد) 11 کویل دوبل 12 باک بنزین...
دسته: مکانیک فرمت فایل: doc حجم فایل: 1 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 76 دانلود گزارش کارآموزی رشته مکانیک معرفی و عیب یابی سیستم سوخت رسانی و جرقه BOSCh MP 7. 3 خودروهای پژو پارس ELX و سمند سریر پیش گفتار ECU BOSCH MP 7. 3 با استاندارد کنترل آلودگی L4 تطابق پیدا کرده است ودارای یک کانکتور 88 راهه می باشد. این ECU برای موتورهای زیر مناسب می باشد: TU3JP...