پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

پروژه مقایسه تاثیر الگوی مبتنی بر روش مشارکتی و انفرادی-3186

قیمت: 69000 ریال

موضوع:

پروژه مقایسه تاثیر الگوی مبتنی بر روش مشارکتی و انفرادی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکیده:

هدف از انجام این پژوهش مقایسه تاثیر الگوی مبتنی بر روش مشارکتی و الگوی مبتنی بر روش یادگیری انفرادی بر میزان یادگیری و یاد داری در درس علوم دانش آموزان دختر پایهی پنجم منطقه 5 تهران بوده است. دراین پژوهش فرضیه‌ها به این نکته اشاره دارند که بین دو الگوی مشارکتی و انفرادی تفاوت وجود دارد. جامعه آماری را کلیه دانش آمزان دختری که در منطقه 5 درسال تحصیلی 87- 86 در شهر تهران به تحصیل مشغول بوده را شامل شده است. جهت نمونه‌گیری از روش نمونه‌گیری تصادفی خوشه‌ای استفاده شده به این صورت که 40 نفر به صورت کاملاً تصادفی انتخاب شد و در دو گروه 20 نفری آزمایش و گواه تقسیم شده‌اند. ابزار جمع آوری اطلاعات آزمون محقق ساخته بود که قبل و بعد از اعمال متغیرهای مستقل بر روی دانش آموزان اجرا شد بعد از 20 روز از اجرای متغیرها نیز آزمون یادداری اجرا گردید که این آزمون موازی آزمون یادگیری بوده. برای محاسبه معنیداری نتایج در بین گروهها از آزمون T مستقل استفاده شد.

فهرست مطالب

چکیده

فصل اول

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت تحقیق

فصل دوم

ادبیات پژوهش

یادگیری چیست ؟

الف) یادگیری رفتار گرایان

ب) یادگیری از دیدگاه شناخت گرایان

3) یادگیری از دیدگاه فراشناخت

سیر تحول برنامه‌های درسی علوم درجهان

از سال 1860 تا 1920

از سال 1920 تا 1957

از سال 1980 تا 2000

برنامه ریزی و آموزش علوم در قرن بیست و یکم

برنامه درسی

خصوصیات یک برنامه مطلوب

سواد علمی – فناورانه

ویژگی‌های سواد علمی فناورانه

شرط‌ های لازم برای تحقق یادگیری مادام العمر

روشهای فعال تدریس

تعریف تدریس

اهمیت روش‌های فعال تدریس

بررسی چند روش تدریس فعال

روش بارش مغزی یا طوفان فکری

روش مباحثه‌ای (‌بحث گروهی)

برخی از مزایای روش مباحثه‌ای

مراحل اجرای روش بحث گروهی

مرحله اول: انتخاب موضوع بحث

مرحله دوم: یافتن زمینه مشترک برای بحث

مرحله سوم: بیان هدفهای آموزشی – یادگیری بحث

مرحله چهارم: هدایت جریان بحث و گفتگوی اصلی

مرحله پنجم: نتیجه‌گیری و اعلام مفاهیم مشترک و مورد توافق

است. (‌دست آوردها)

روش مکاشفه‌ای (اکتشافی)

ویژگیهای روش تدریس مکاشفه‌ای (اکتشافی)

برخی از امتیازهای این روش

محدودیت‌های این روش

مبانی گزینش الگوهای تدریس

بررسی چند نمونه از الگوهای تدریس

الگوی تدریس یادگیری بازی نقش

مفاهیم اساسی الگوی تدریس بازی نقش

مراحل اجرای الگوی تدریس بازی نقش

مرحله نخست – آماده کرده گروه

مرحله دوم – انتخاب شرکت کنندگان بازی نقش

مرحله سوم – صحنه آرایی

مرحله چهارم – آماده کردن تماشاگران

مرحله پنجم – اجرای بازی

مرحله ششم – بحث و ارزشیابی

مرحله هفتم – اجرای دوباره بازی نقش

مرحله هشتم – بحث و ارزشیابی

مرحله نهم – تعمیم وارایه ثبات به موقعیت‌ها و کسان دیگر

الگوی تدریس پیش سازماندهنده

مفاهیم اساسی الگوی تدریس پیش سازماندهنده

مراحل اجرای الگوی تدریس سازمان دهنده

مرحله نخست: ارایه پیشین سازمان دهنده

مرحله دوم: ‌ارایه موادیادگیری یا مطلب درسی

مرحله سوم – استحکام بخشیدن سازمان یا ساخت شناختی

الگوی تدریس یادگیری از طریق همیاری

ب: یادگیری انفرادی

ج: یادگیری مشارکتی (یادگیری از طریق همیاری)

یادگیری مشارکتی

مزایای یادگیری مشارکتی

نحوه استفاده از یادگیری مشارکتی

فواید یادگیری مشارکتی

مزیت‌های کار مشارکتی

فواید یادگیری مشارکتی

تبیین یادگیری مشارکتی

مشخصات روش یادگیر مشارکتی

موفقیت‌های تحصیلی حاصل از همیاری در یادگیری

برتری یادگیری همیاری بر یادگیری رقابتی و انفرادی

وظایف مهم در روش همیاری

محاسن

محدودیت‌ها

فنون اجرایی در الگوی مبتنی بر روش یادگیری مشارکتی

روشی دیگر در اجرای یادگیری مشارکتی

سازماندهی یادگیری مشارکتی

نحوه آرایش فکری محیط کلاس و تاثیر آن بر عملکرد دانش آموزان

در یادگیری مشارکتی

الف) پژوهشها در ایران

ب) پژوهش درخارج از ایران

فصل سوم

فصل چهارم

تحلیل توصیفی

تحلیل استنباطی

فصل پنجم

بحث و نتیجه گیری

هدف های تحقیق

فرضیه های تحقیق

تعاریف نظری

تعاریف عملیاتی

جامعه آماری

روش تحقیق

روش نمونه گیری

نمونه آماری

روایی و پایایی ابزار اندازه گیری

بررسی فرضیه یک

بررسی فرضیه دو

نتیجه گیری کلی

منابع فارسی

منابع انگلیسی

خرید فایل

مقالات مرتبط

↓-↓

پایان نامه بررسی تاثیر روش یادگیری مشارکتی بر روی عزت نفس-5810

قیمت: 118000 ریال دانلود پایان نامه بررسی تاثیر روش یادگیری مشارکتی بر روی عزت نفس، رشد، مهارت های اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان فهرست مطالبفصل اول مقدمه و بیان مسئله ضرورت و اهمیت تحقیق اهداف تحقیق فرضیه‌ها فرضیه‌های ویژه تحقیق تعریف اصطلاحات تحقیق فصل دوم مقدمه تعریف یادگیری مشارکتی تاریخچه یادگیری مشارکتی ویژگی های یادگیری مشارکتی دیدگاه های انگیزشی دیدگاه وابستگی اجتماعی دیدگاه های شناختی دیدگاه های رشدی وظایف...

یادگیری همیاری-6184

قیمت: 23000 ریال موضوع: یادگیری همیاری فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) مقدمه انسان عمدتاً (طبیعتاً) اجتماعی آفریده شده است و زندگی او بدون همکاری و همیاری بی معنی است. از این رو بسیاری از مطالب را در جمع می آموزد. همیاری یکی از رویکردهای تدریس است که دانش آموزان را درگیر خود آموزی و مسئولیت پذیری و تلاش و کوشش می کند. در این رویکرد از یادگیری فرصت هایی پدید...

یادگیری همیاری-2786

قیمت: 23000 ریال موضوع: یادگیری همیاری فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) مقدمه انسان عمدتاً (طبیعتاً) اجتماعی آفریده شده است و زندگی او بدون همکاری و همیاری بی معنی است. از این رو بسیاری از مطالب را در جمع می آموزد. همیاری یکی از رویکردهای تدریس است که دانش آموزان را درگیر خود آموزی و مسئولیت پذیری و تلاش و کوشش می کند. در این رویکرد از یادگیری فرصت هایی پدید...

بررسی روشهای تدریس سنتی و جدید و تاثیرآنها در یادگیری دانش آموزان-5530

قیمت: 165000 ریال موضوع: بررسی روشهای تدریس سنتی و جدید و تاثیرآنها در یادگیری فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) مقدمه: در دنیای پیچیده، هیچکس بی نیاز از تعلیم وتربیت نیست. امروز فعالیت در مدرسه ودر امر آموزش، خود بخش عظیمی از زندگی انسآنها شده است. لحظاتی را به خاطر می آوریم که چگونه نشستن در کلاس، گوش دادن به صدای یکنواخت معلم، حفظ کردن بدون فهم مطالب درسی، دلهره واضطراب...

مدل سه بعدی خانه روستایی-2100

مدل سه بعدی خانه روستایی

مدل سه بعدی خانه روستاییبا جزییات بالافرمت FBX

خرید فایل

مقالات مرتبط

↓-↓

طراحی هیدرولیکی تصفیه خانه اب-5124

طراحی هیدرولیکی تصفیه خانه آب

مدل سه بعدی کفتر-2064

مدل سه بعدی کاراکتر کفتر فرمت FBX

طراحی هیدرولیکی تصفیه خانه فاضلاب-3879

طراحی هیدرولیکی تصفیه خانه فاضلاب

مقاله معماری ارگانیک و رایت (پاورپوینت )-5746

قیمت: 58000 ریال موضوع: مقاله معماری ارگانیک و رایت (پاورپوینت) فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش) فهرست مطالب مقدمه پدیده ارگانیک ریشه اصلی معماری ارگانیک کلاسیسیسم رمانتیسم لائوتسه معماری ارگانیک ارگانیک از دیدگاه رایت فرم های ساختمانی اصول معماری ارگانیک سه طرح اصلی ساختمان سازی ارگانیک لوئی سالیوان خانه جیمز چارنلی، شیکاگو، ایلینویز1891 اوک پارک، ایلینویز، 1900 خانه ویلیام، اچ، وینسلو، 1893-1894 خانه ویلیام، جی، فریک در اوک پارک1901-1902 خانه وارد...

فراتحلیل SWOT: معرفی یک ابزار برنامه ریزی استراتژیک-1499

ترجمه مقاله فراتحلیل SWOT: معرفی یک ابزار برنامه ریزی استراتژیک

عنوان انگلیسی مقاله: Meta-SWOT: introducing a new strategic planning tool

عنوان فارسی مقاله: فراتحلیل SWOT: معرفی یک ابزار برنامه ریزی استراتژیک

دسته: مدیریت

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١٣

لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود

خرید ترجمه مقاله

چکیده ترجمه:

تحلیل SWOT بطور گسترده ای آموزش داده می شود و به ظاهر شهودی می باشد ولی در زمینه های نظری مورد نقد جدی قرار گرفته است. منتقدان معتقدند که SWOT که مبتنی بر ادراکات ذهنی است، غیرسیستماتیک بوده، از کمی سازی اجتناب نموده و فاقد قدرت پیش بینی است. کاربرد آن بعنوان ابزار مستقل بجای یک مدل تجزیه و تحلیل موقعیتی بعنوان بخشی از مجموعه ابزارهای جامع تر توسعه استراتژی نیز مورد نقد قرار گرفته است (فرینگر، ٢٠٠٧). در ارزیابی نسبی ٢۴ تکنیک بکار رفته در تجزیه و تحلیل استراتژیک، SWOT رتبه بالایی ندارد (فلایشر و بنسوسان، ٢٠٠٢). تعجب آور نیست، شواهدی وجود دارد که مدیران از آن بعنوان یک ابزار برنامه ریزی در رویه کسب و کار استفاده اندکی می کنند. یک نظرسنجی از بیش از ١٠٠ مدیر بی اعتمادی قابل توجهی نسبت به این روش را معلوم ساخته است (فیننگان، ٢٠١٠). با توجه به تحقیقی مبتنی بر ٢١٢ مصاحبه با مدیران اجرایی ١٠٠٠ شرکت مجله فورچون، تحلیل استراتژیک عملا به عملکرد آسیب می رساند (منون و همکاران، ١٩٩٩). برخی محققان تکذیب نموده اند که تجزیه و تحلیل SWOT برای هیچگونه هدف سودمند بکار نمی رود (هیل و وست بروک، ١٩٩٧؛ آرمسترانگ، ١٩٨۴). تحقیق دیگری این فرایند را بقدری ناقص درنظر گرفته است که مستلزم ‘فراخوانی محصول’ می باشد (هیل و وست بروک، ١٩٩٧).

در عین حال، بنظر می رسد که شهود اساسی پشتیبان تجزیه و تحلیل SWOT محکم باشد. فرض می شود که استراتژی های موفق مبتنی بر تناسب بین منابع داخلی و امکانات خارجی هستند. قابلیت های و شایستگی های متمایز سازمان ها بایستی عواملی در محیط های سیاسی، ‌اقتصادی، اجتماعی، تکنولوژیکی و مقرراتی به چنگ آورند که چنین قابلیت هایی را ایجاب نموده و پشتیبانی می نمایند. شواهد زیادی وجود دارند دال بر اینکه تناسب قوی میان شرایط و منابع تأثیر مثبتی بر عملکرد می گذارد (درازین و ون د ون، ١٩٨۵؛ لوکاس و همکاران، ٢٠٠١؛ ونکاترامن و پرسکات، ١٩٩٠؛ زاژاک و همکاران، ٢٠٠٠؛ گارلیکز، ٢٠١١). از اینرو، واکنش های متخصصان برنامه ریزی استراتژیک به محدودیت های تجزیه و تحلیل SWOT بر دو گونه بوده اند: برخی آن را بعنوان ابزاری سودمند برای سایر روش ها نادیده گرفته اند، ‌نظر به اینکه دیگران تلاش نموده اند تا آن را ‘انعطاف ناپذیرتر’ نموده و اعتبار و مطلوبیت آن را برای فرایندهای سازمانی افزایش دهند.

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.36مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید فایل

مقالات مرتبط

↓-↓

نگرشی به روش تحلیلی SWOT-6097

دسته: مدیریت فرمت فایل: doc حجم فایل: 61 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 7 نگرشی به روش تحلیلی SWOT چکیده: در این مقاله ما ابتدا به معرفی روش تحلیلی SWOT و همچنین نقاط قوت و ضعف و فرصتها و تهدیدات پرداخته و سپس نمودارهایی در این باره ارائه خواهیم کرد. پس از آن به چگونگی ارتباط میان روش SWOT با سایر روشهای استراتژیک مانند کارت امتیازات متوازن BSC و روش گسترش...

تدوین استراتژی مزدا-1266

در واقع استراتژی، ابزاری است برای دستیابی به اهداف بلند مدت سازمان. مراحل مدیریت استراتژیک بر اساس چرخه PDCA دمینگ و بصورت زیر است: - تدوین استراتژی - اجرای استراتژی - ارزیابی استراتژی - اصلاح و بروز رسانی استراتژی یکی از ابزارهای مورد استفاده جهت مدیریت استراتژیک آنالیز SWOT می باشد. در این فایل آنالیز swot به صورت کامل برای شرکت مزدا انجام گرفته است و در آخر نتیجه گیری...

ترجمه مقاله چارچوب یکپارچه برای آنالیز زنجیره تامین کننده برق-4060

عنوان انگلیسی مقاله: The integrated framework for analysis of electricity supply chain using an integrated SWOT-fuzzy TOPSIS methodology combined with AHP: The case of Turkey عنوان فارسی مقاله: چارچوب یکپارچه برای آنالیز زنجیره تامین کننده برق با استفاده از روش تاپسیس فازی اسوات ترکیب شده با برنامه ریزی سلسله مراتبی: در مورد کشور ترکیه. دسته: برق و الکترونیک فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده:...

بررسی تاثیر فناوری اطلاعات در فرآیند برنامه ریزی استراتژیک نیرو محرکه-854

قیمت: 165000 ریال موضوع: بررسی تاثیر فناوری اطلاعات در فرآیند برنامه ریزی استراتژیک نیرو محرکه فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) چکیده: در تحقیق حاضر که با عنوان بررسی چگونگی تاثیر فناوری اطلاعات در فرآیند برنامه ریزی استراتژیک گروه صنعتی نیرو محرکه صورت گرفته است، پس از بررسی تعاریف، تاریخچه و تئوری مفاهیم مربوطه و مروری بر پیشینه تحقیق در فصول اول و دوم (کلیات تحقیق و مبانی نظری) در فصل...

طرح توجیهی نان فانتزی-3584

قیمت: 68000 ریال

موضوع:

طرح توجیهی نان فانتزی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

نان غذای اصلی و پایه مردم بسیاری از کشورهای جهان را تشکیل داده و روزانه قسمت اعظم انرژی، پروتئین، املاح معدنی و ویتامینهای گروه B مورد نیاز آنها را تامین می نماید. در ایران نیز حدود 65-60 درصد پروتئین و کالری و حدود 3-2 گرم املاح معدنی و قسمت اعظم نمک طعام مورد نیاز روزانه از خوردن نان تامین می گردد.

خرید فایل

مقالات مرتبط

↓-↓

دانلود گزارش کارآموزی کارخانه فرآورده‌های گوشتی-4248

قیمت: 100000 ریال موضوع: دانلود گزارش کارآموزی کارخانه فرآورده‌های گوشتی میکائیلیان فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) مقدمه: گوشت ماده پروتئینی و با ارزشی است که از عضلات حیوانات اسکلت دار تهیه و تولید میشود و یکی از اصلی ترین و مهم ترین منابع تأمین کننده پروتئین با منشأ حیوانی در غذای روزانه بشر است. غدد و سایر اندام‌های دام مانند زبان، کبد، مغز و ... نیز جزء گوشت محسوب میشوند....

طرح توجیهی پروتئین سویا-1879

قیمت: 68000 ریال موضوع: طرح توجیهی پروتئین سویا فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) ' src='

طرح توجیهی تولید نان فانتزی 500 تن در سال-4893

قیمت: 30000 ریال موضوع: طرح توجیهی تولید نان فانتزی 500 تن در سال فرمت فایل: PDF (قابل ویرایش با نرم افزار) ظرفیت اسمی تولیدات: 500 تن در سال تعداد شاغلین: 14 نفر

طرح توجیهی تولید نان فانتزی 750 تن در سال-5667

قیمت: 30000 ریال موضوع: تولید نان فانتزی ظرفیت اسمی تولیدات: 500 تن در سال تعداد شاغلین: 14 نفر خلاصه طرح: ایجاد واحد تولید کننده انواه نان فانتزی شامل باگت، نان همبرگر، نان ساندویچ، قابلیت بالای این محصول و راحت در دسترس قرار گرفتن این محصول

آموزش صنعتی؛ ارزیابی بر اثربخشی در میان دانشجویان-927

ترجمه مقاله آموزش صنعتی؛ ارزیابی بر اثربخشی در میان دانشجویان

عنوان انگلیسی مقاله: Industrial training: a survey on its effectiveness among undergraduates from the Faculty of the Islamic Studies

عنوان فارسی مقاله:آموزش صنعتی؛ ارزیابی بر اثربخشی در میان دانشجویان دوره کارشناسی دانشکده مطالعات اسلامی.

دسته: علوم تربیتی

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١٢

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

خرید ترجمه مقاله

چکیده ترجمه:

آموزش صنعتی یا (فناوری اطلاعات) یکی از دروس اجباری برای دانش آموزان دانشکده مطالعات اسلامی است . هدف از برگزاری این دوره، بهبود کیفیت فارغ التحصیلان با رویارویی آنها با جهان واقعی که در آن مشغول به کار هستند میباشد . پس از چند سال از اجرای آن، دوره ها به منظور ایجاد تلنگری برای بهبود بیشتر نیاز به بررسی دارند زیرا اثبات شده که دارای اثربخشی زیادی هستند . این پژوهش با هدف تعیین اثر بخشی برنامه های فناوری اطلاعات در میان دانشجویان دانشکده مطالعات اسلامی (FIS) دانشگاه Kebangsaan مالزی (UKM) و همچنین به منظور درک اهمیت اساسی مفهوم فناوری اطلاعات انجام گردید . برای این منظور ١١٠ پرسشنامه به دانش جویان سال سوم از بخش های مختلف در FIS توزیع گردید . گروه منتخب از دانشجویان متشکل از افرادی بود که دوره فناوری اطلاعات خود را در پایان ترم چهارم مطالعات به پایان رسانده بودند. تحقیقات توسط یک سری مصاحبات با تعدادی از سهامداران و مرجع جامعی از کاوشها در کتابخانه برای جمع آوری مواد حمایتی از مفهوم و اساس فلسفی فناوری اطلاعات پشتیبانی می شود . اطلاعات جمع آوری شده از پرسشنامه ها از طریق بسته آماری برای علوم اجتماعی (SPSS) مورد بررسی قرار گرفت . یافته های پژوهشی نشان می دهد که اثر بسیار مثبتی در دوباره شکل گیری نگرش دانش آموزان از FIS دارا است. پیشنهادات ساخته شده توسط دانش آموزانی بود که در این نظرسنجی شرکت کردند و همچنین برای بهبود اجرای فناوری اطلاعات مورد توجه قرار گرفتند . پیشنهادات قطعا در به حداقل رساندن مشکلات آتی مربوط به فناوری اطلاعات کمک می کند.

کلیدواژه: اسلامی، صنعت، آموزش اسلامی، فرستاده، امور دانشجویی، آموزش و تدریس

١: مقدمه:

فناوری اطلاعات یکی از دوره های اجباری دانشکده مطالعات اسلامی (FIS) در UKM است که به همه دانشجویان ارائه میشود . انتظار می رود که این دوره برای پرورش فارغ التحصیلانی با کیفیت باشد که این کار را با مواجه کردن آنها با یک تجربه کاری انجلم میدهند زمانی که هنوز در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند . وابستگی صنعتی روشی است که توسط دانشگاه به منظور اطمینان حاصل کردن از این که دانش آموزان با یک تجربه کاری مختصر قبل از اینکه فارغ التحصیل و وارد بازار کار رقابتی شوند انجام میشود . با آشنایی شان با صنعت، دانش جویان درک بهتری از وضعیت کار جدای از برقراری ارتباط اولیه و ایجاد روابط با ارزش با کارفرمایان آینده خود خواهند داشت.

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.33مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید فایل

مقالات مرتبط

↓-↓

ترجمه مقاله ارزیابی روش آموزش و یادگیری در مطالعات اسلامی-6209

عنوان انگلیسی مقاله: An assessment of teaching and learning methodology in Islamic studies عنوان فارسی مقاله: ارزیابی روش آموزش و یادگیری در مطالعات اسلامی. دسته: علوم تربیتی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١١ جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: طی قرن های گذشته، نقد هایی در رابطه با روش آموزش و یادگیری مطالعات اسلامی،...

سنجش خلاقیت دانشجویان-2178

قیمت: 165000 ریال موضوع: سنجش خلاقیت دانشجویان کارشناسی سه رشته علوم تربیتی ، مشاوره و راهنمایی و روان‌شناسی دانشگاه شهید بهشتی و بررسی نگرش آنان در مورد تأثیر دوره تحصیل دانشگاهی بر رشد خلاقیتشان فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) چکیده تحقیق: تحقیق حاضر با هدف سنجش میزان خلاقیت دانشجویان سه رشته روان‌شناسی، مدیریت آموزش و مشاوره دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه شهید بهشتی و بررسی نگرش آنان در مورد...

ترجمه مقاله رفتار جامعه مسلمان در هدایت بانک اسلامی-4852

عنوان انگلیسی مقاله: Moslem Community Behavior in The Conduct of Islamic Bank: The Moderation Role of Knowledge and Pricing عنوان فارسی مقاله: رفتار جامعه مسلمان در هدایت بانک اسلامی: نقش تعدیل کننده دانش و قیمت گذاری. دسته: علوم اجتماعی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١١ جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: هدف این مطالعه...

ترجمه مقاله یادگیری الکترونیکی در چین-4219

عنوان انگلیسی مقاله: GUEST EDITORIAL E-learning in China عنوان فارسی مقاله: یادگیری الکترونیکی در چین. دسته: علوم تربیتی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۶ جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: هدف این مقاله اینست که زمینه­ای در این موضوع خاص تنظیم نماید تا وضعیت یادگیری الکترونیکی در چین را کاوش کند. این موضوع بستگی...