پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

پایان نامه کارشناسی

دانلود مقالات فنی و مهندسی و علوم انسانی (علوم تربیتی روانشناختی)

مرحل پیاده سازی بازمهندسی فرایند کسب و کار تحلیل فاکتورهای کلیدی (ترجمه مقاله مدیریت)

عنوان انگلیسی مقاله: BPR implementation process, an analysis of key success and failure factors
عنوان فارسی مقاله: مرحل پیاده سازی بازمهندسی فرایند کسب و کار تحلیل فاکتورهای کلیدی موفقیت و ناکامی
طبقه بندی: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25

چکیده
این مقاله دیدگاه کلی را در مورد مراحل پیاده سازی بازمهندسی فرایند کسب و کار (BPR (بازمهندسی فرایند کسب و کار)) نشان می دهد. این مقاله به بررسی تحقیقات مرتبط به فاکتورهای قوی و ضعیف که منجر به موفقیت و ناکامی پیاده سازی بازمهندسی فرایند کسب و کار (BPR (بازمهندسی فرایند کسب و کار)) می شود پرداخته، این فاکتورها را به زیرشاخه هایی دسته بندی می کند، و عوامل کلیدی موفقیت و ناکامی را مشخص می کند. در نهایت این مقاله توضیح می دهد که چگونه این فاکتورها مراحل پیاده سازی BPR (بازمهندسی فرایند کسب و کار) (بازمهندسی فرایند کسب و کار) را تحت تاثیر قرار می دهند. پس از انتشار مفاهیم بنیادین BPR (بازمهندسی فرایند کسب و کار) توسط هامر (1990) و داونپورت و شورت (1990)، بسیاری از سازمان ها به گزارش مزایای قابل توجه حاصل شده از پیاده سازی موفقیت امیز BPR (بازمهندسی فرایند کسب و کار) پرداخته اند. مشخص شده است که شرکت هایی همچون فورد موتور، CIGNA، و Wal-Mart همگی BPR (بازمهندسی فرایند کسب و کار) را به طور موفقیت آمیزی پیاده سازی کره اند.

خرید

سرقت کامپیوتری

طبقه بندی: تحقیقات رایانه ای
عنوان کامل: سرقت های رایانه ای
فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات پروژه: 74

مقدمه
سرقت های الکترونیک ی به عنوان پدیده ای که حاصل گسترش تکنولوژی های الکترونیک ی و رایانه ای است، امروزه امنیت بسیاری از کاربران رایانه و اینترنت را مختل کرده است. از این رو آشنایی با ماهیت این سرقت ها و بررسی ابعاد حقوق ی و خلأهای قانونی که در این زمینه وجود دارد در مصون ماندن از این نوع سرقت ها بسیار با اهمیت است. سرقت های الکترونیک ی به عنوان یک پدیده خطرناک در عصر الکترونیک و ارتباطات است که نسبت به سرقت های کلاسیک از ویژگیهای متمایزی برخوردار است. چرا که ماهیت این گونه جرایم به دلیل تکنولوژی پیچیده و بالا، خصوصیات منحصر به فردی داشته که می توان به: شیوه ارتکاب آسان، عدم حضور فیزیک ی مجرم در محل جرم، خصوصیات فراملی بودن و وسعت دامنه جرم اشاره کرد. و از طرفی وجود نقص و کمبودها در قوانین در زمینه کشف، تعقیب و مجازات مجرم به دلیل بعد فراملی بودن این نوع جرایم و گاهی عدم تعاون و همکاری دولت ها و سازمان های بین المللی، باعث شده است تا عده ای سودجو بستر را برای ارتکاب به این جرایم مناسب دیده و به انواع سرقت های الکترونیک ی (اطلاعات، هویت، اندوخته های ارزشمند و..) بپردازند و باعث لطمات مالی و صدمات حیثیتی فراوانی بشوند.

خرید

مقاله مدیریت: هماهنگی عملیات، بازاریابی، و استراتژی رقابتی

عنوان انگلیسی مقاله: Aligning operations, marketing, and competitive strategies to enhance performance

عنوان فارسی مقاله: هماهنگی عملیات، بازاریابی، و استراتژی های رقابتی به منظور بالا بردن عملکرد

طبقه بندی: مدیریت

فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18

_______________________________________

چکیده

ارتباط نزدیک بین استراتژی های رقابتی و استراتژی های ساختاری به عنوان پیش شرطی برای موفقیت عملکردهای کسب و کار مطلوب به شمار می آید. این تحقیق نشان می دهد که چگونه ارتباط بین فعالیت ها و استراتژی های رقابتی بر روی عملکرد سازمانی را در صنعت بانکداری تاثیر گذار می باشد. یافته های ما نشان می دهد که a) استراتژی های رقابتی باعث اعتدال ارتباط بین عملکرد ها و فعالیت های استراتژیک بازاریابی و عملکردهای سازمانی می گردد، b) تصمیمات راهبردی یکپارچه خاص در مورد عملکردها و فعالیت بازاریابی دارای تاثیر قابل توجهی بر روی عملکرد سازمانی می باشد، و c) عملکرد بانک های محلی در میان گروه های استراتژیک متفاوت بوده که بستگی به کیفیت تناسب راهبردی دارد. در مطالعات مربوط به مدیریت راهبردی خدمات، ارتباط راهبردی نزدیک بین استراتژی های رقابتی و عملکردها برای سازماندهی خدمات دارای اهمیت زیادی می باشد. علاوه بر این چنین ارتباطات راهبردی برای بدست آوردن رقابت های در سطح جهانی حائز اهمیت می باشد. علاوه بر این استراتژی های بازاریابی که سازگاری را بین بازاریابی و استراتژی های بازاری ایجاد می کند برای عملکرد سازمان ها حائز اهمیت می باشد. از این رو چنین فرایندی ضروری می باشد تا ارتباط بین بازاریابی و استراتژی های رقابتی را درک کنیم و به بررسی این موضوع بپردازیم که چگونه ارتباطات راهبردی تاثیری بر روی عملکرد سازمان ها دارند.

خرید